חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

3 טיפים מעולים לעיצוב תאורה בבית

 

החלטתם שאתם רוצים לעשות שינוי משמעותי בבית? מה שבאמת חסר לכם זו תאורה טובה שיהיה לכם נוח איתה? אתם מוצאים את עצמכם יושבים בסלון והרבה פעמים המקום נראה לכם חשוך מידי? אם כך,  ברור מדוע צריך לעשות משהו בנידון

 

החלטתם שאתם רוצים לעשות שינוי משמעותי בבית? מה שבאמת חסר לכם זו תאורה טובה שיהיה לכם נוח איתה? אתם מוצאים את עצמכם יושבים בסלון והרבה פעמים המקום נראה לכם חשוך מידי? אם כך,  ברור מדוע צריך לעשות משהו בנידון. התאורה, כפי שאתם בוודאי יודעים, יכולה להשפיע בצורה משמעותית ביותר על האווירה בבית ועל הנוחות במקומות מסוימים בדירה. לכן אם אתם יכולים לפנות אל חנות מובילה כמו קמחי תאורה ולראות מה יש לה להציע לכם, למה שלא תעשו זאת? מה שכן, אם אתם מחפשים טיפים שונים לגבי רכישת גופי תאורה, אנחנו ממליצים לכם לקחת בחשבון נתונים כמו:  

  •       החליטו מראש איפה להתקין את התאורה – מה שהרבה פעמים מוביל לכך שאנשים מסתבכים קשות בבחירת גופי תאורה מתאימים, זו העובדה שהם לא מחליטים מראש איפה להתקין אותם. לכן, עוד לפני שאתם פונים אל מקום מוביל כמו קמחי תאורה, כדאי יהיה להחליט איפה בדיוק תרצו להתקין את גופיה תאורה. זה משמעותי כי כך בחירת גופי התאורה המתאימים לכם ביותר תהיה קלה יותר.
  •       הקפידו על איכות גופי התאורה – אתם אומנם רוצים לקנות גופי תאורה אך לא הייתם בטוחים עד כמה האיכות שלהם חשובה? אם כך, כדאי שתדעו שעל נושא האיכות מאוד לא מומלץ להתפשר. העניין הוא שכאשר מדברים על איכות של גופי תאורה מדברים למעשה על השאלה לכמה שנים הם יוכלו להחזיק מעמד. לכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם תוך זמן קצר קונים שוב גופי תאורה שונים, רצוי יהיה מלכתחילה לקנות את הכי טוב שקיים. 
  •       שימו לב לצבעים – איך אפשר לדבר על רכישת גופי תאורה שונים אצל קמחי תאורה ולא לדבר גם על הצבעים? יש היום גופי תאורה בצבעים שונים ומגוונים, ממש כפי שניתן למצוא אצל קמחי תאורה גם גופי תאורה בגדלים שונים וכאלה שעשויים מחומרים שונים ומגוונים. לכן אנחנו מאוד ממליצים לכם לחשוב מראש מה יכול להתאים לכם, כי זה יסייע לכם ברגע האמת לבחור את גופי התאורה הנכונים ביותר לכל חדר בביתכם. 

 החליטו מראש על התקציב שלכם לגופי התאורה 

 הטיפ הנוסף שנוכל לתת לכם לפני שאתם פונים אל מקום מוביל כמו קמחי תאורה, הוא להחליט כמה תהיו מוכנים לשלם על העניין. האם אתם מוכנים לשלם כל סכום שדורשים מכם? והאם, במידה ותיקנו את גופי התאורה הכי יקרים שיש בחנות, זה אומר שהם יהיו יפים או עמידים יותר? לא בדיוק כך. לכן, אם חלק ממה שחשוב לכם זה לדעת שקיבלתם החלטה מהירה בעת רכישת המוצרים הללו בחנות, רצוי מאוד להחליט מראש עם איזה תקציב אתם עומדים. מה שכן, כדאי לקחת בחשבון גם את שלב התקנת גופי התאורה ואת השאלה האם תעשו זאת לבד או שתזמינו את המומחים בתחום, שכן לרוב התקנה כזאת תהיה בתוספת תשלום. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים