חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה משתלם לעבור לגור בדיור מוגן בתל אביב?

 

בשני העשורים האחרונים, אנחנו נחשפים ללא מעט פרסומים אודות אחוזות דיור מוגן, הן מקומיות והן אחוזות דיור מוגן רשתיות שיש להן סניפים ביישובים שונים בארץ

 

בשני העשורים האחרונים, אנחנו נחשפים ללא מעט פרסומים אודות מעבר לדיור מוגן, צצו בתקופה האחרונה רשתות רבות המציעות שירותי דיור מוגן לגיל השלישי. רשתות אלו מציעות לאנשים מבוגרים דיור באיכות חיים גבוהה, בתנאים מאוד טובים, אשר עונים על כל הצרכים שהם זקוקים להם. 

אין זה מקרי, שהרבה מאוד אנשים מבוגרים, בין אם מדובר בזוגות ובין אם מדובר באלמנים ואלמנות, גרושים וגרושות, רווקים ורווקות, בוחרים בשלב מסוים של חייהם למכור את הדירה שברשותם ולשכור דירה בתנאים משתלמים במתחם דיור מוגן הקרוב למקום מגוריהם. לעיתים הסביבה הטבעית, גם אם היא מוכרת וידועה, נתפסת כסביבה לא פשוטה ולא קלה עבור אנשים מבוגרים, בוודאי אחרי שהילדים עוזבים את הבית וצריך להסתדר לבד. 

אם תחפשו דיור מוגן בתל אביב ובמקומות אחרים בארץ, תגלו מקומות פסטורליים ומיוחדים מאוד שמציעים פעילויות, פנאי, תרבות וחיי חברה תוססים לדיירים שלהם. מאחר שמדובר על מקום שאמור להציע שירותים ותנאים לקהל מסוים, בני אותו גיל, אשר משלמים על כך עלויות שונות, הרבה יותר קל לייצר איכות חיים גבוהה בצורה כזו וליהנות ממנה, לפעמים זה אף משתלם יותר מליצור את הסביבה הזו באופן עצמאי.

מה אפשר למצוא בדיור מוגן באזור תל אביב?

לפני שנסביר מה אפשר למצוא במסגרת דיור מוגן, חשוב לציין, שעל פי רוב, המקום בו ממוקם המתחם, קרי מבנה הדיור, הוא שקט, שלו. המבנה יכול להיות ממוקם בשכונות טובות בעיר, ולא באזור סואן ורועש. כך שהדיירים נהנים לא רק מתנאים טובים בתוך האחוזה והמבנה עצמו, אלא גם הסביבה היא הרבה יותר נעימה ורגועה, יותר מתאימה לגיל ולצרכים שלהם. 

בעיקרון, דיור מוגן בישראל ובפרט בתל אביב, מציעה לדיירים מתקנים שונים אשר כולם מאוגדים במקום אחד ומותאמים עבורם לפי גיל ותנאי מחייה מתאימים. מעבר לכך, בין אם מדובר במתקני ספורט, תרבות, אומנות, חוגי העשרה ועוד. 

הדירות עצמן מתאימות למגורים של זוג או אדם יחיד, הן כוללות את כל מה שצריך בשביל ליהנות מאיכות חיים גבוהה, כאשר באופן טבעי כל דייר ודיירת יכולים להביא לדירה את הרכוש והריהוט שלהם כדי שהם ירגישו בנוחות בסביבה שלהם והחפצים האהובים שלהם.

לא רק איכות חיים

הרעיון של דיור מוגן, הוא לספק לא רק איכות חיים אלא גם להציע לדיירים ליהנות משירותים, פיקוח ובקרה של צוותים מקצועיים: מדובר על צוות רפואי, סיעודי, צוות אבטחה וצוותים אחרים, אשר מלווים את הדיירים 24/7, ועוזרים להם בכל עניין ועניין. 

כך במקום שהדיירים יצטרכו לטפל בעצמם או להטריח את הילדים שלהם בשביל זה, הרי שהם מקבלים את כל מה שהם צריכים במקום מידיי צוותים מקצועיים ומנוסים, אשר עומדים לרשותם בכל עת ועוזרים להם בכל דבר לשביעות רצונם. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים