חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

היערכות בבית לקראת מעבר דירה 

 

מעבר הדירה הוא התרגשות עצומה של ההורים ושל ילדיהם. לקראת יום העברת הדירה בפועל הם עסוקים באין ספור סידורים קטנים וגדולים כדי שהכול יהיה מושלם. המטרה היא שמיד לאחר המעבר בני המשפחה יוכלו לסדר את הארונות שלהם וכך יהיה להם הרבה יותר קל למצוא כל דבר ולנהל אורח חיים בנוחות מקסימלית

 

היערכות בבית 

מעבר הדירה הוא התרגשות עצומה של ההורים ושל ילדיהם. לקראת יום העברת הדירה בפועל הם עסוקים באין ספור סידורים קטנים וגדולים כדי שהכול יהיה מושלם. המטרה היא שמיד לאחר המעבר בני המשפחה יוכלו לסדר את הארונות שלהם וכך יהיה להם הרבה יותר קל למצוא כל דבר ולנהל אורח חיים בנוחות מקסימלית. הרהיטים עבור חדרי הילדים, חדר השינה והסלון הוזמנו מבעוד מועד. בכל החדרים הללו כבר קיימת היערכות בבית וארונות הזזה חדשים כבר ממתינים להם בדירה החדשה.

לבני הבית הייתה התלבטות רבה אם לרכוש ארונות רגילים של כמה דלתות על פי הגודל הנחוץ בכל חדר או לחלופין ארונות הזזה. אך לאור היתרונות הרבים כמו ניצול מלא של הנישה ללא צורך בטווח הפתיחה, הוזמן בסופו של דבר ארון הזזה גדול לחדר השינה וארונות הזזה קטנים יותר לכל אחד מחדרי הילדים. כאשר רואים בחדרים את התוצאה המוגמרת בגוונים שתואמים את שאר הרהיטים, כולם מרוצים מהמראה המרשים של הארונות.

היערכות בבית לקראת ריקון הארגזים 

בעת הזמנת הארונות נקבע מראש בכל אחד מהם מה יהיה הסידור הפנימי. בארון הגדול בחדר השינה תחמו מראש את המרחב לחלק של הגבר ולחלק של האישה. בחלק של הגבר הוקצה מקום צר לתלייה כיוון שיתלו שם כמה מעילים ושתי חליפות, הוקצה מיקום מיוחד לתליית המכנסיים ומדפים רבים עבור החולצות. כמו כן מגירות לאקססוריז, גופיות, תחתונים וגרביים. 

בצד של האישה הקצו שטח רחב לאורכו של הארון עבור השמלות שלה שחלקן קצרות וחלקן ארוכות וכך הן מקבלות את כל האורך הנדרש עבורן. בנוסף לכך מדפים עבור חולצות מקופלות ומגירות נוחות עבור תחתונים, חזיות, גרביים ואקססוריז כמו צעיפים. 

היערכות בבית לקראת הגעת המשאית עם הארגזים, כוללת ניקוי של כל המדפים, המגירות והמתלים של כל ארונות ההזזה והחלק החיצוני שלהם הכוללים לעיתים גם מראות.

מיון של הארגזים 

בעת אריזת הביגוד כל ילד הדביק מדבקה צבעונית על הארגז שכולל פריטים האישיים שלו ולכן המובילים מניחים בכל חדר את הארגזים השייכים לכל ילד ספציפי. לאחר מכן כל אחד מניח את הפריטים השונים במיקום שהוא הנוח ביותר עבורם על פי החלוקה שנקבעה מראש. ברוב המקרים החלוקה הזו מאפשרת שליפה נוחה של כל אחד מסוגי הביגוד ויש די מקום לכל הערמות של החולצות, למכנסיים התלויים ולשמלות של הבנות בכל אחד מהארונות. המגירות העמוקות מאפשרות אחסון של פריטים רבים ולכן אט אט התכולה של הארגזים עוברת לרבדים השונים של הארון שהופך לצבעוני ומאד פרקטי לשימוש. 

המוצר המוגמר 

לשמחתם של בני המשפחה לאור היערכות בבית, הם מסיימים מהר מאד לרוקן את כל הקרטונים ומרוצים מאד מנראותו של המוצר המוגמר כשכל הפריטים האישיים נמצאים בפנים באופן מסודר ונוח מאד לחיי היום יום.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים