חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מצברים לרכבים – כל האפשרויות במקום אחד

 

שמונה בבוקר, הילדים חגורים במושב האחורי, אתם ניגשים להניע את הרכב, אך הוא אינו מניע. אתם נושמים נשימה עמוקה ומנסים מחדש, אך הרכב עדיין לא מתניע. אתם מריצים בראש מתי הייתה הפעם האחרונה שהחלפתם מצבר, ומבינים שעברו כמעט שלוש שנים

 

שמונה בבוקר, הילדים חגורים במושב האחורי, אתם ניגשים להניע את הרכב, אך הוא אינו מניע. אתם נושמים נשימה עמוקה ומנסים מחדש, אך הרכב עדיין לא מתניע. אתם מריצים בראש מתי הייתה הפעם האחרונה שהחלפתם מצבר, ומבינים שעברו כמעט שלוש שנים. המחשבות רצות בקצב מסחרר – איך לפזר את הילדים במסגרות, כמה יעלה להחליף את המצבר, ובאיזו אמתלה תדחו את הפגישה של 9:00. 

לפני שאתם נכנסים לפאניקה, הנה המאמר שיסדר לכם את הראש, ויעזור לכם לצלוח את תהליך החלפת מצברים לרכבים בהצלחה, במהירות, מבלי להוציא סכום כסף רב וכמובן מבלי להתפשר על האיכות. 

החיפזון מן השטן

לפני שממהרים להחליף את המצבר במוסך הראשון שקופץ לעין, חשוב לעשות סקר שוק, ולבחור בשירות המקצועי ביותר. כאשר מנסים "לתקתק" את התהליך, עלולים לפספס דברים חשובים ולשלם סכומים מופקעים רק על מנת להחזיר את הרכב לחיים ולהמשיך בשגרה במהירות.

איך לבחור במצבר המתאים ביותר?

לכל מצבר יש מאפיינים שונים, הם משתנים זה מזה ביצרן, בגודל, ובאמפר. חשוב להבין – קיימות השלכות כבדות להתקנת מצבר שאינו מתאים לסוג הרכב. המצבר עלול להתקלקל במהירות, הדבר עלול לגרום לנזק לרכב, ולא להתאים לצרכי הרכב והנסיעה. אנשי מקצוע מנוסים יוכלו לכוון אתכם למצבר המתאים ביותר עבור הרכב שלכם מתוך המבחר הרחב, זה שיחזיק מספר שנים מקסימלי, וישמור על הבטיחות של הנוסעים ברכב. המצברים נעים בטווח של 45-100 אמפר בקפיצות.

האותיות הקטנות - אחריות

כאשר רוכשים מצבר חדש, בדקו מה משך האחריות שמגיעה לכם, וחפשו אחר ההצעה המשתלמת ביותר. לצד המחיר, האיכות, המקצועיות ומהירות ההרכבה, האחריות היא פרמטר לא פחות חשוב לבחירת מוסך להחלפת מצבר. בדקו מה האחריות כוללת, באילו מקרים אתם מכוסים ובאילו לא, ובחרו באחריות הארוכה והמקיפה ביותר. 

ראש שקט מתקלות – חשבו על הטווח הארוך

אורך חיי המדף של מצבר הוא 2-4 שנים בממוצע. בדיוק מהסיבה הזאת יש לקחת את ההחלטה בכובד ראש, ולבחור בקפידה את המצבר. כאשר תבחרו בחירה מושכלת, תוכלו להיות רגועים ולדעת שהפעם הבאה שתצטרכו להתעסק עם המצבר היא רק בעוד כשנתיים, ולא לפני כן עם תקלות בלי צפויות.

תחזוקה שוטפת להארכת חיי המדף

התחזוקה של הרכב משפיעה באופן ישיר על אורך חייו של המצבר. כאשר מתחזקים את הרכב באופן תדיר, ניתן לעזור למצבר להאריך ימים - הימנעו מהשארת אורות דלוקים שלא לצורך, ושימו לב שהאורות כבויים כאשר אתם עוזבים את הרכב. ניתן לבקש מאנשי המקצוע טיפים לתחזוקה שוטפת של מצברים לרכבים.

מצבר איכותי מגורם מורשה בלבד

אם זה נשמע זול מדי, זה עלול להיות מצבר ממוחזר או מגורם שאינו מוסמך. זה הזמן לפקפק בהצעות מחשידות, ולהעדיף להוסיף עוד כמה שקלים, מאשר לסכן את הרכב ואת הנוסעים, ולהצטרך להחליף את המצבר בעוד חצי שנה. כאשר מדובר במצברים לרכבים, לא כדאי לנסות לחסוך בכל מחיר, ולהיות עם היד על הדופק, בחרו אך ורק במצברים מגורם מורשה. 

התייעצו עם המומחים

אנו מציעים שירותי החלפת מצברים עד הבית, לצד מגוון רחב של מצברים במחיר הוגן ומשתלם, עם אחריות ארוכת טווח ואנשי מקצוע מנוסים. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים