חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מדפי מתכת - הסוף לבלגן במחסן

 

כל מי שמחזיק מחסן, מכיר את הקלות בה הוא יכול להתבלגן. מספיק שמגיעה סחורה חדשה, שעושים ספירת מלאי, או שמחסנאי מסדר את הסחורה ברישול. לא פעם סחורה יכולה ללכת לאיבוד, מזמינים סחורה ואז מגלים שהיא כבר קיימת בפינה נסתרת במחסן, ולא פעם סחורה ניזוקה בגלל שנערמת בבלגן

 

כל מי שמחזיק מחסן, מכיר את הקלות בה הוא יכול להתבלגן. מספיק שמגיעה סחורה חדשה, שעושים ספירת מלאי, או שמחסנאי מסדר את הסחורה ברישול. לא פעם סחורה יכולה ללכת לאיבוד, מזמינים סחורה ואז מגלים שהיא כבר קיימת בפינה נסתרת במחסן, ולא פעם סחורה ניזוקה בגלל שנערמת בבלגן. בסופו של דבר הזמן שמשקיעים בסידור המחסן ובטעויות בספירה עולה. אז מה הקשר בין מדפי מתכת לסדר במחסן? 

מדפי מתכת יציבים וגבוהים 

מדפי מתכת הפכו לפיתרון אחסון פופולרי, במיוחד במחסנים בהם מאחסנים סחורה כבדה כמו כלי עבודה, כלי גינון, רהיטים, ומכשירי חשמל, וכן הלאה. אחת הסיבות שמחסנאים רבים בוחרים במדפי מתכת היא כושר הנשיאה שלהם למשקלים כבדים. חשוב לשים לב למגבלת המשקל המצוינת על גבי המדפים, ולהתייעץ עם עובדי המקום ממנו רכשתם את מערכת המדפים. ברוב המקרים טווח הנשיאה של המדפים הוא עד 500 קילו. נסו להיזכר באולם האחרון של איקאה, שם מוחזקים רהיטים כבדים במדפים ממתכת ענקיים ויציבים.

עבודה בטוחה במחסן 

במיוחד כשמדובר באחסון בגובה, החשיבות של עבודה בטוחה עולה.

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה – המחסנאים מעמיסים סחורה כבדה באמצעות המלגזה למדפים הגבוהים, המדפים צרים ולא יציבים, ובעת ההעמסה על המדף הגבוה ביותר מערכת המדפים מתחילה להתנדנד. קומה אחת של המדפים קורסת תחת המשקל, מה שגורם למפולת של סחורה כבדה, שנוחתת לבסוף לצד המחסנאים. המחסנאים בסכנה, הסחורה ניזוקה, ומתרחש כאוס שלם במחסן. בדיוק מהסיבות האלה, חשוב לבחור במדפי מתכת יציבים ואמינים, שיוכלו לשאת את הסחורה שלכם גם כשמדובר במשקלים כבדים ובגובה. 

מדפי מתכת בהתאמה אישית

אחד הדברים היותר חכמים שאתם יכולים לעשות במחסן שלכם, הוא לדאוג למערכת מדפי מתכת בהתאמה אישית, כזאת שתתאים לצרכים של המחסן שלכם ככפפה ליד. מערכת מדפים מותאמת אישית תסייע לנצל את מירב השטח במחסן, ולייעל את העבודה במחסן. לפני שאתם מגיעים לתכנן את מערכת המדפים החדשה, בדקו תחילה את שטח המחסן, מה הגודל האופטימלי של המדפים, כמה מרווח תצטרכו להשאיר בין לבין בשביל המלגזה, מה הרווח האידיאלי בין מדף למדף (כדי שתוכלו לערום את הסחורה מבלי להשאיר יותר מדי רווחים), ולאיזה גובה תרצו שמערכת המדפים תתנשא. המפתח לעבודה יעילה במחסן הוא תכנון חכם, אפשר לעשות זאת בעזרת היועצים מהמקום בו רכשתם את המדפים, מכיוון שהם בעלי ניסיון של שנים בעולם המדפים.

לא רק למחסנים

הדעה הרווחת היא שמדפי מתכת יכולים להתאים בעיקר לעולם התעשייה, הלוגיסטיקה והשילוח, אך בפועל ניתן לראות אותם גם בעולם הקמעונאות. מדפים ממתכת יכולים להיות אסתטיים, ובעלי החנויות נהנים מהיתרונות של מדפי המתכת -  הם יציבים ומרווחים, הם אמינים ונשמרים במצב טוב לשנים ארוכות. 

מדפי מתכת למחסנים בשטח

אם כל זה לא מספיק, יתרון נוסף של מדפי המתכת הוא שהם מתאימים לעבודה בחוץ, כך שגם בענף החקלאות נעשה בהם שימוש רב. הסיבה לכך היא שמדפי מתכת באיכות גבוהה לא צוברים חלודה, ויכולים להחזיק לאורך שנים גם בתנאי מזג האוויר קשים - באיזורים גשומים, תחת שמש קופחת, ורוחות חזקות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים