חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

החשיבות בהוצאת דרכון פורטוגלי עם סיוע עורך דין

 

פורטוגל המודרנית הנהיגה לפני מספר שנים הקלות מיוחדות עבור יהודים שרוצים להוציא אזרחות מקומית. על פי התקנות המעודכנות, לא חייבים להוציא את הדרכון על ליווי של עורך דין צמוד. יחד עם זאת, העובדות מדברות בעד עצמן – מרבית אלה שהגישו בקשה ונמצאים בעיצומו של התהליך או כבר קיבלו את האזרחות הנוספת שלהם, נעזרו בעורך דין. נסביר על החשיבות הטמונה בכך

 

פורטוגל המודרנית הנהיגה לפני מספר שנים הקלות מיוחדות עבור יהודים שרוצים להוציא אזרחות מקומית. על פי התקנות המעודכנות, לא חייבים להוציא את הדרכון על ליווי של עורך דין צמוד. יחד עם זאת, העובדות מדברות בעד עצמן – מרבית אלה שהגישו בקשה ונמצאים בעיצומו של התהליך או כבר קיבלו את האזרחות הנוספת שלהם, נעזרו בעורך דין. נסביר על החשיבות הטמונה בכך. 

התמצאות בכל הנהלים והעדכונים 

בקשה וקבלה של אזרחות זרה היא תמיד עניין די מסובך עם המון בירוקרטיה. אם אתם לא מתכוונים לקרוא בעצמכם את כל החוקים והתקנות (בפורטוגלית) ואם אין לכם ידע מאוד ספציפי בתחום, יהיה לכם מאוד קשה להצליח. זו אחת הסיבות לכך שכמעט כל מי שהתחיל את התהליך של הוצאת דרכון פורטוגלי ללא עורך דין הבין די מהר שזה מסובך מדי ופנה לעו"ד. עו"ד בעל ידע בתחום מכיר את כל הנהלים והעדכונים הנכונים כיום. 

הכנת תיק בקשה מפורט ומדוקדק 

בקשה של דרכון פורטוגלי מחייבת כמה וכמה צעדים, כל אחד מהם מורכב בפני עצמו. ללא עורך דין, קשה מאוד שלא להתבלבל, לטעות או להתייאש בדרך. עורך דין מטפל עבור מגיש או מגישת הבקשה בהכנת תיק מפורט ומדוקדק, לכל פרטיו. בין היתר, הוא דואג להוסיף לתיק הבקשה את כל המסמכים שרלוונטיים, פניות לגורמים שצריך את התערבותם, קהילת יהודי פורטוגל, נוטריון, השגת תרגומים נוטריונים, הכנת עץ משפחה והיסטוריה משפחתית למי שצריך ועוד. 

מוודא שההליך מתנהל כנדרש 

עורך הדין שמטפל בכם מוודא מתחילת הדרך שכל ההליך מתנהל כנדרש. לדוגמא, לצד הגשת הבקשה עם המסמכים, עו"ד מצרף את תשלומי האגרות למי שזה רלוונטי. לרוב, הפניה כוללת מעורבות של קהילת יהודי פורטוגל, לאחר תשלום אגרות ומסירת הוכחות שונות בכתב. הטיפול של עורך הדין כולל מעקב אחר קבלת תשובות, העברת הבקשה לרשויות בפורטוגל, קבלת מספר מעקב ובדיקת הסטטוס על לתשובה הסופית. אגב, עורך דין מנוסה יוכל להעריך די מן ההתחלה האם הסיכוי שלכם לקבל את האזרחות באמת גבוה, על פי התנאים לשנת 2021 או 2022. 

במקום להיות מתוסכלים, קחו עורך דין 

כמעט לכל מדינה בעולם, מי שרוצה לקבל אזרחות ודרכון נעזר בעורך דין. מי שלא עושה כך, למעשה מרגיש לאורך זמן רב שהוא "תלוי באוויר". חוסר הוודאות, הקושי להתמודד עם בירוקרטיה, עם פקידים שמתנהלים בשפה זרה, עם הרים של מסמכים ואישורים ותקנות, כל זה גורם לתסכול. אז במקום להרגיש מתוסכלים, לא צריך להתמודד ולבד. בוודאי שלא צריכים לפנות לאנשים שאינם בעלי הסמכה מקצועית ואשר אי אפשר לדעת מה עומד אצלם מאחורי ההבטחות. כאשר מקבלים סיוע של עורך דין, יש לכם כתובת ויש לכם מישהו שבאמת אפשר לסמוך על יכולתו, על בקיאותו ועל ניסיונו. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים