חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שערים לבית הם שערים ללב

 

שערים לבית הם הרבה יותר ממוצר פיזי המספק מענה לצורכי בטחון ופרטיות. השערים מהווים את האלמנט הראשון שהמבקרים בבית פוגשים ולכן מעצבים את הרושם הראשוני ואת חוויית הביקור במקום

 

שערים לבית הם הרבה יותר ממוצר פיזי המספק מענה לצורכי בטחון ופרטיות. השערים מהווים את האלמנט הראשון שהמבקרים בבית פוגשים ולכן מעצבים את הרושם הראשוני ואת חוויית הביקור במקום. ככאלו יש חשיבות רבה לעצבם באופן מזמין הפותח את הלב לבאים בשעריכם, עם חזות המעבירה מסרים מבוקשים ומתאימה לאווירת ביתכם. לשם כך יש לבחור בשער מתאים עם עיצוב אומנותי וייחודי וגימור מושלם, שיעניק לכניסה לביתכם את הכבוד הראוי לה.

איזה שער מתאים לכם?

עולם השערים מציע מבחר רחב של מוצרים, מהם יש לבחור במה שמתאים לכניסה לביתכם. למשל תוכלו לבחור בשערים ידניים או חשמליים, שערים גבוהים או נמוכים, שערים מברזל או מעץ, שערים המשלבים כמה אלמנטים וסוגי חומרים, שערים עם או בלי אינטרקום ומצלמה, ועוד. גם עיצוב שערים בימינו הוא כיד הדמיון הטובה כגון שערים המתמזגים עם חזות הגדר ועד לשערים ייחודיים ואומנותיים. כמו כן ניתן לבחור שער בעל עיצוב מאופק וסולידי, שער עם עיצוב יוצא דופן ודרמטי, שער בקו ישר ומודרני, שער בקו מפותל ואוריינטלי ועוד. הבחירה בשער מתאים מבוססת על העדפה אישית, סגנון הבית והחצר והגדרות תקציב.

שער בהתאמה אישית

לא אחת, כדי לזכות בשער שבאמת מתאים לכם ולביתכם יש צורך להזמינו בהתאמה אישית. ההתאמה ניכרת קודם כל במידות מדויקות לגודל הפתח של השער ולגובה מבוקש. כמו כן, שער בהתאמה אישית ניכר בסוג מנגנון הפתיחה והנעילה שלו, בחומרים מהם הוא עשוי, וכמובן בהתאמה הבאה לידי ביטוי באופן עיצובו, בסגנון העיצוב ואלמנטים מיוחדים. למשל ניתן לבחור בשער בסגנון מודרני בקו נקי וישר, שער כפרי עם מראה מחוספס ומאסיבי, שער יוקרתי עם גימור ייחודי, שער המשלב צורות ואלמנטים אישיים מבוקשים כמו שם משפחה, שער הכולל אלמנטים מהמסורת כמו חמסה ועוד.

לא לשכוח את האיכות

לצד בחירה בשער עם חזות מתאימה, חשוב גם לבחור במוצר איכותי, חזק ועמיד שישרת אתכם לאורך זמן. איכותו של השער מתבטאת בחומרים, מידת חוזקם ועמידותם בפני השפעות הסביבה, וכן באופן הרכבת השער, חיבור חלקיו ורמת הגימור שלו. איכות השער גם ניכרת בצורת התקנתו באופן יציב, בטוח ועמיד, כל זאת לצד היותו שער נוח, קל ופשוט לפתיחה וסגירה. כדי לזכות בשער מעוצב איכותי יש חשיבות רבה לפניה אל חברה מקצועית, מנוסה, רצינית ומומלצת שתקשיב לרצונות ולצרכים שלכם ותוכל לספק מענה שלם עם שירות יעיל ומהיר, וכל זאת עבור מחירים הוגנים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים