חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

7 טיפים לבחירת מערכת שעון נוכחות לעסק

 

על פי תיקון 24 לחוק הגנת השכר, יש לתעד את שעות העבודה של העובדים וכמו כן לתעד את ההיעדרויות שלהם ולדווח על כל אלה בתלוש השכר הניתן להם בסוף החודש

 

על פי תיקון 24 לחוק הגנת השכר, יש לתעד את שעות העבודה של העובדים וכמו כן לתעד את ההיעדרויות שלהם ולדווח על כל אלה בתלוש השכר הניתן להם בסוף החודש. בזכות תיקון 24, המעסיק יכול להיות בטוח שהוא שומר על זכויות העובדים המועסקים אצלו וכמו כן הוא יכול לוודא שהם קיבלו את השכר המגיע להם על עבודתם. התיעוד מבוצע באמצעות שימוש במערכת שעון נוכחות לעסק. 

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה וליישם את הטיפים שלנו שיעזרו לכם לדעת איך לבחור מערכת נוכחות לעסק ואיך לוודא שהדיווחים שיופקו ממנה אכן יהיו אמינים.

טיפ מס’ 1 - לבחור באמצעי דיווח מהימן

יש מגוון גדול של שעוני נוכחות, יש כאלה שמעבירים בהם כרטיס אישי, יש כאלה שעובדים באמצעות אמצעים ביומטריים ויש כאלה שפועלים באמצעות אפליקציה ייעודית. ההמלצה הכי טובה היא לבחור מערכת נוכחות שעובדת על אפליקציה. היתרון הוא שהאפליקציה מסוגלת לזהות את המיקום של העובד כאשר הוא דיווח נוכחות וכך אפשר להיות בטוחים שהעובד נמצא היכן שהוא צריך להיות. הדבר יכול להילחם בתופעת ה"תחתים לי" שהינה פופולארית כאשר עובד יכול להעביר את הכרטיס שלו לחבר שיחתים עבורו את הנוכחות. כמו כן, אפליקציה גם מייתרת את הצורך בשעונים פיזיים שיותקנו במשרד. 

טיפ מס’ 2 - תמיכה בהסכמי העסקה שיש במקום העבודה

צריך לזכור שאת ניתוח שעות העבודה מבצעת מערכת הנוכחות ולא מערכת השכר. על כן, מומלץ לוודא שאותם הסכמי העסקה אכן נתמכים על ידי מערכת שעון הנוכחות שאתם בוחרים. ככה אפשר לוודא שהעובדים יקבלו את השכר המדויק המגיע להם בגין שעות העבודה שעבדו, בגין שעות נוספות וכו’.

טיפ מס’ 3 - חיסכון בעלויות תשתית

אם יש לכם עסק קטן, אז תוכלו לבחור מערכת נוכחות בענן. ניתן להתחבר אליה באמצעות האינטרנט או הטלפון הנייד. אפשר לעשות זאת בכל זמן ובכל מקום. מערכת כזאת חוסכת את הצורך בהתקנת שעונים פיזיים וכמו כן חוסכת את הצורך בתשתית.

טיפ מס’ 4 - גיבויים ועדכוני גרסה

היתרון הגדול שיש במערכת נוכחות בענן הוא בכך שאין צורך לבצע גיבוי של נתונים או עדכון של גרסאות, שכן המערכת מבצעת אותם באופן אוטומטי. 

טיפ מס’ 5 - מערכת פשוטה להפעלה

אתם רוצים שהעובדים וגם המנהלים יעבדו עם המערכת מבלי שיהיה צורך בהדרכה או עזרה מקצועית כלשהי. על כן, מומלץ לבחור מערכת ידידותית למשתמש, שתהיה קלה לתפעול. 

טיפ מס’ 6 - דיווחי משימות

יש עסקים שמבקשים דיווח מהעובדים שלהם על משימות שביצעו במהלך היום. על כן, הם צריכים מערכת שהעובד יוכל להשתמש בה בקלות ולדווח בלחיצת כפתור על כל פרויקט או משימה שהוא ביצע במהלך יום העבודה.

טיפ מס’ 7 - יכולת בקרה ושליטה

המערכת צריכה לתת מידע בזמן אמת וכמו כן היא צריכה לאפשר הפקה של דוחות למעקב.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים