חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מאיזה גיל מתחילים להתעניין בניתוח מתיחת פנים?

 

מי מבינכם לא שמע על ניתוח למתיחת פנים? בוודאי שיצא לכם לשמוע או לראות מישהו שעבר ניתוח זה. אבל אין זה מספיק להבין משמועות מה זה בדיוק אומר. מדובר אודות ניתוח, אשר מטרתו להפחית ולשפר את הסממנים של תהליכי ההתבגרות, או יותר נכון לומר – תהליכי ההזדקנות, אשר מופיעים, למורת רוחכם, על גבי הצוואר והפנים. נשאלת השאלה - מאיזה גיל מתחילים להתעניין בניתוח מתיחת פנים?

 

מי מבינכם לא שמע על ניתוח למתיחת פנים? בוודאי שיצא לכם לשמוע או לראות מישהו שעבר ניתוח זה. אבל אין זה מספיק להבין משמועות מה זה בדיוק אומר. מדובר אודות ניתוח, אשר מטרתו להפחית ולשפר את הסממנים של תהליכי ההתבגרות, או יותר נכון לומר – תהליכי ההזדקנות, אשר מופיעים, למורת רוחכם, על גבי הצוואר והפנים. נשאלת השאלה - מאיזה גיל מתחילים להתעניין בניתוח מתיחת פנים? ועל כך נענה בקצרה. עם ההתבגרות, סממני הגיל נראים בצורה יותר ניכרת בעור שלכם, בפרט בפנים. הגיל הממוצע להופעת סימנים אלו הוא בין גילאי חמישים לגילאי שישים. למרות שאין זה מחייב. יש אנשים שאצלם סימני ההזדקנות מופיעים עוד קודם לכן. עם הופעת הסימנים הללו, גברים, ובעיקר נשים, תרים אחר מענה אסתטי, שיסייע בידם להיראות צעירים יותר וליהנות מעור פנים מתוח וחיוני.

מאיזה גיל מתחילים להתעניין בניתוח מתיחת פנים?

אין מה לעשות. אי אפשר לנצח את המרוץ כנגד הזמן. תהליך ההזדקנות הוא טבעי, ומתוך כך הוא מסב לכל מיני שינויים במרקם של העור, כמו גם בנראות של הפנים. הסיבות לכך הן רבות. כמו למשל – סטרס, הזדקנות, עישון או שמש. לא חייבים להיכנע לתכתיב הזה. אפשר לנסות ולהתגבר על המכשול. הכיצד? יופי ששאלתם. באמצעות מתיחת פנים העור שלכם יעבור שיקום, ויתקבל מראה הרבה יותר רענן וצעיר. הניתוח הזה עשוי לעזור עם בעיות של עודפי שומן בצוואר או בפנים, עם עור נפול, עם "סנטר כפול", ועם קמטים עמוקים, וכולי. לגבי השאלה הנוקבת - מאיזה גיל מתחילים להתעניין בניתוח מתיחת פנים? נשמח להסביר. ובכן, באופן כללי נאמר כי לא קיים גיל ספציפי שמורה על מעבר ניתוח למתיחת פנים. ואם אתם כבר סקרניים לפשר הידיעה הזאת, נגיד כי קצב ההזדקנות של העור אינו דומה בין פלוני לבין אלמוני. כל אחד עובר דברים שונים במהלך חייו, יש כאלו שנחשפים יותר לשמש, או שמעשנים, וברור שאצלם הנושא יבער בגילאים צעירים יותר. למרות אמירתנו הנוקבת, נסייג את הדברים באמירה, כי בממוצע ניתן לראות יותר מנותחים בסביבות גילאי החמישים, אך גם הרבה לפני. בפרט מי שירד באופן ניכר במשקל הגוף, מי שלוקה במחלה, מי שהתזונה שלו איננה נכונה, וכיוצא בזאת.

מה הערך המוסף של ניתוח מתיחת פנים?

כמה פעמיים ייחלתם למצוא את מכונת הזמן, שתשגר אתכם כמה שנים טובות אחורה? אבל אם נהיה לרגע מציאותיים, ונכיר בעובדה שלעולם לא נמצא מכונת זמן, ועדיף למצוא פתרונות יותר ריאליים למראה צעיר יותר. אל חשש. יש פתרון כזה. והוא מגיע בדמות של מתיחת פנים. הניתוח הזה יהדק את עור הצוואר ואת עור הפנים שלכם. לא עוד מראה עייף, מצולק, מקומט ומיושן. לאחר הניתוח תוכלו להתגאות. תקבלו ערך מוסף של "צעירים לנצח". אם תהיה דומה לבתה. אב יהיה דומה לבנו. היש ערך מוסף יותר נפלא מזה?

פיסול פנים – על מה כל המהומה?

על פיסול פנים יצא לכם כבר  לשמוע? לטובת מי מבינכם שעדיין לא מכיר את התופעה, שרק הולכת וגדלה מדי יום שעובר. טיפול מסיבי בנראות הפנים, שיכול לטשטש את כל סימני הגיל, וכן לשפר את הא- סימטריה, ושלא תיטעו – פיסול הפנים הוא איננו ניתוח! מייחסים לפיסול הפנים כטיפול הכי פופולרי כיום מתוך הרפואה האסתטית. הטיפול היחידי, שאיננו יותר מדי פולשני, ויש ביכולתו להשיב לכם את המראה הצעיר, שבו אתם כה חפצים. ומה שכה מייחד את הטיפול הזה בא לידי ביטוי בכך שהוא מצליח לשמור על תווי פנים טבעיים. פיסול הפנים יכול לשחזר באופן מיטבי את מבנה הפנים המקורי שלכם, תוך כדי הפיכתו למראה צעיר יותר. כל זה נעשה באמצעות הדגשה של כל מיני קווים, אשר אמונים על הגדרת הפנים שלכם. כגון – כל מתאר הפנים, או עצמות הלחיים. כמו כן, מתבצע שיפור של מרקם העור שלכם ומתבצע מילוי של שקעים בפנים, וכיוצא בזאת.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים