חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה כדאי לדעת לפני שקובעים צילומי בוק

 

ההחלטה להפיק צילומי בוק יכולה להיות בשל סיבות שונות: לעיתים מדובר על בוק משפחתי אשר מעוניינים להפיק לפני אירוע כלשהו, לפעמים מדובר על בוק בר מצווה או בוק בר מצווה של הנער או הנערה שחוגגים את האירוע המיוחד, לעיתים מדובר על בוק הרלוונטי לקראת לידה שמטרתו היא להוות מזכרת מהתקופה המיוחדת ועוד

 

ההחלטה להפיק צילומי בוק יכולה להיות בשל סיבות שונות: לעיתים מדובר על בוק משפחתי אשר מעוניינים להפיק לפני אירוע כלשהו, לפעמים מדובר על בוק בר מצווה או בוק בר מצווה של הנער או הנערה שחוגגים את האירוע המיוחד, לעיתים מדובר על בוק הרלוונטי לקראת לידה שמטרתו היא להוות מזכרת מהתקופה המיוחדת ועוד. במאמר הבא נתמקד על בוק בת מצווה. כל ילדה המגיעה לגיל מצווה חולמת על בוק בת מצווה. כמובן שכל נערה רוצה שהבוק שלה יהיה הכי ייחודי שאפשר ויהווה את המזכרת הנפלאה ביותר מתקופה מרגשת בחייה.

בוק בת מצווה- מה כדאי לדעת?

כאמור, ניתן כיום לקבוע בוק צילומים עבור מגוון מטרות שונות, אך אחד מהבוקים הפופולאריים ביותר שלא מעט נערות בוחרות בו כיום הוא כמובן בוק בת מצווה. טרם בוחרים את הצלם הרלוונטי לצילומי הבוק, חשוב מאוד לדבר עם הנערה על איך היא רוצה שהבוק יראה, מה חשוב לה, היכן היא הייתה רוצה להצטלם, מה היא הייתה רוצה ללבוש וכן, האם היא הייתה רוצה שהתמונות שצולמו יוקרנו על מסך באירוע שלה או  שמא היא רוצה לשמור אותם כמזכרת אישית שלה. לאחר שקובעים כיצד הבוק צריך להראות יחד עם נערת בת המצווה, זה הזמן להתחיל לחפש צלם מקצועי ומנוסה בתחום הפקת בוקים מעין אלה, שיעניק את תשומת הלב הראויה לרצון של נערת השמחה ולאופן שבו היא רוצה שהבוק יראה ויפיק לה תמונות מושלמות.

בחירת צלם לבוק בת מצווה

שלב בחירת הצלם הוא לא שלב קל. בסופו של דבר, אתם בוודאי מבינים שהתמונות שיופקו במהלך הצילומים יהיו טובות יותר או פחות בהתאם לצלם הנבחר. חשוב מאוד לבחור בצלם שמתמחה בצילומי בוקים, לרבות בוקים של נערות בת מצווה. כיום כמעט לכל צלם יש עמוד עסקי ברשתות החברתיות או אתר אינטרנט שבו ניתן כמובן להתרשם מסוגי צילומים שצילם, בדגש על צילומי בוק בת מצווה. אם זה לא מספיק לכם, תמיד תוכלו לבקש מהצלם את תיק העבודות שלו מצילומי בוקים אחרים. מעבר לעובדה שהצלם חייב להיות מוכשר ומקצועי, עליו להיות אדיב, סבלני ומכיל. בסופו של דבר, מדובר פה על נערה לכל דבר, שלא תמיד יהיה לה קל לשתף פעולה כנדרש, לא פעם היא תבקש לצלם שוב ושוב עד שיצאו תמונות שהיא אוהבת ועוד ועל כן, סבלנות היא קריטית במקרה הזה.

מעבר לכך, כדאי לבחור בצלם שהאינטראקציה אתו היא חיובית. כדאי מאוד להיפגש עם הצלם ולבדוק האם הנערה מרגישה אתו בנוח והאם יש בינכם אינטראקציה טובה.

אביזרים ליום צילומי בוק בת מצווה

בדרך כלל כאשר בוחרים צלם לבוק מעין זה, יש לדאוג שהוא יביא אתו אביזרים מיוחדים שהוא יוכל להשתמש בהם בזמן הצילומים. מעבר לכך, כדאי לקבוע עם הצלם צילומים בכמה לוקיישנים או אם זה רלוונטי צילומים בסטודיו. כדאי שהצלם יכיר לוקיישנים מיוחדים לצילום שהוא יוכל להציע לכם וזאת כדי שהתמונות יהיו מיוחדות והרקע יהיה מופלא.

בוקים שונים צריכים להיות מצולמים ברמה הגבוהה ביותר ובסופו של דבר, הכל מתחיל ונגמר בצלם אותו תבחרו ועל כן, אין  להתפשר על צלם לא מאוד מקצועי ומנוסה בתחום צילום בוקים רק בשל מחיר זול יותר שהוא מציע. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים