חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חבילות ספורט לטיול בר מצווה

 

הבן שלכם חוגג בר מצווה? מזל טוב! בזכות הסכם ’שמיים פתוחים’ שהוריד את מחירי הטיסות לחוץ לארץ, הורים רבים נוהגים בשנים האחרונות לצאת עם הילד שלהם לטיול – בנוסף העלייה לתורה והאירוע למשפחה ולחברים

 

הבן שלכם חוגג בר מצווה? מזל טוב! בזכות הסכם ’שמיים פתוחים’ שהוריד את מחירי הטיסות לחוץ לארץ, הורים רבים נוהגים בשנים האחרונות לצאת עם הילד שלהם לטיול – בנוסף העלייה לתורה והאירוע למשפחה ולחברים.

אתם בטח כבר נחשפתם לתופעה שבמסגרתה חלה עלייה משמעותית בעשור האחרון במספר ההורים והילדים שטסים לטיולי בר מצווה. יש הרבה יופי בכך שחשוב להורים שהילד ייחשף לתרבויות שונות וחוויות שאי אפשר לחוות בארץ, ולכן אנחנו חושבים שטיול בר מצווה לחו"ל הוא דבר מצוין.

הרבה טיולים כאלה משלבים בין טיול לאירופה הקלאסית, עם ביקור באצטדיון וצפייה במשחקי הכדורגל של הקבוצות הבכירות באירופה, בליגות הטובות ביותר.

אז לאן טסים לטיול כדורגל באנגליה לבר מצווה?

הליגות הבכירות באירופה כיום הן הליגה הספרדית, הליגה האיטלקית, הליגה האנגלית וכמובן - ליגת האלופות. כל משחק בכל אחת מהליגות הללו יהיה עצומה עבור כל נער בר מצווה שאוהב כדורגל, אבל משחק של קבוצה בכירה בליגה יהפוך את החוויה מאדירה לבלתי נשכחת.

פה תקראו על הקבוצות שאנחנו ממליצים על משחקים שלהן בליגה האנגלית לטיול בר מצווה כדורגל. למעשה, טיול ללונדון יהיה אפילו טוב יותר, הודות לתרבות הכדורגל העשירה לצד תחבורה ציבורית נוחה ונקייה.

כמובן שתוכלו לקנות חבילות ספורט שוות, מפנקות שכוללות את הכל אצלנו בחברת ’ספורטיבי’ למשחקים של כל הקבוצות הללו, הכל באתר האינטרנט שלנו: https://sportek.co.il/leagues/ליגה-אנגלית/

צ’לסי: הנה הם באים – השדים הכחולים!

צ’לסי הוא מועדון שנמצא בטופ העולמי כבר יותר מעשור, ומציג חוויית צפייה שתוכלו למצוא רק בכדורגל האנגלי. צ’לסי היא קבוצה שעמוסה בכוכבים, וצפייה במשחק של הוא חוויה עוצמתית.

טוטנהאם: הקבוצה היהודית של הפריימרליג

טוטנהאם נתפסת כקבוצת הכדורגל של יהודי לונדון, ולא מתביישת בתואר הזה. טוטנהאם מציגה כדורגל נעים לצפייה – התקפי, מהיר וסוחף, ומשחק שלה ילהיב כל אוהב כדורגל.

ווסטהאם: הקשר הישראלי

כל אוהד כדורגל מישראל מכיר את ווסטהאם מהקריירות של יוסי בניון ואייל ברקוביץ’. ווסטהאם משחקת באצטדיון ששימש את אולימפיאדת לונדון, מה שהופך את הצפייה במשחקים שלה למרשימים במיוחד.

ארסנל: פעם תותחן תמיד תותחן

לארסנל האצטדיון השלישי בגודלו באנגליה, מה שמעניק חוויה עוצמתית לתייר הסקרן כמו לאוהד הכי נלהב. הקבוצה מכונה "התותחנים" על שם הסמל שלהם, ויש להם היסטוריה עשירה ועמוסת ניצחונות.

סיכום

לסיכום, טיול בר מצווה לחו"ל בכלל וללונדון בפרט יהיה חוויה שלא תשכח עבור ילדים ומבוגרים כאחד. באתר ’ספורטיבי’ תוכלו למצוא חבילות ספורט ללונדון או כרטיסים לכדורגל בלונדון שיעניקו לכם טיול מושלם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים