חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נדל”ן ביוון - למה כולם הולכים על זה? 

 

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר אנשים אשר בוחרים לרכוש נכס ביוון. יוון היא מדינת איים ידידותית שמציעה מגוון רחב של נכסים למכירה בזמן שהיא מאפשרת רכישת דירות, בתים פרטיים, יחידות נופש ואירוח ואפילו חניונים למכירה לשם השקעת נדלן

 

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר אנשים אשר בוחרים לרכוש נכס ביוון. יוון היא מדינת איים ידידותית שמציעה מגוון רחב של נכסים למכירה בזמן שהיא מאפשרת רכישת דירות, בתים פרטיים, יחידות נופש ואירוח ואפילו חניונים למכירה לשם השקעת נדלן. 

כיום יש לא מעט ישראלים אשר בוחרים לבצע השקעה כזאת בעיקר בשל מחירי הדירות הנמוכים והפוטנציאל שטמון בהשקעה כזאת. אם גם אתם רוצים להיות חלק מההצלחה שהשקעות כאלה יכולות לספק - חשוב שתדעו כי דירות שניים עד שלושה חדרים באתונה או באיים תגיע למחיר של 50 אלף אירו בלבד בזמן שבישראל מדובר רק בהון העצמי המינימאלי הדרוש לקבלת משכנתא. היכולת לרכוש דירה במחיר זול יחסית לדירות בישראל - מספקת הזדמנות פז עבור ישראלים המחפשים נכס להשקעה ואפילו דירת מגורים ביוון. 

אבל למה כדאי לבצע השקעה כזאת?

אחת הסיבות לכדאיות של השקעה נדלן ביוון טמונה בכך שהתשואה שניתן לקבל בהשכרת דירות כאלה - לאחר הרכישה - גבוהה ומאפשרת החזרה מהירה יותר של ההשקעה ובטחון לעתיד עם סכום כסף שנכנס לחשבון בכול חודש. יתרון נוסף הוא בטחון שמציע נכס כזה שנשאר לדורי דורות ויבטיח לכם דירת מגורים או אירוח שתניב תשואות גם עבורכם וגם עבור הדור הבא. 

מדוע דווקא יוון?

בניגוד למדינות אחרות שמציעות נכסים למכירה, טיסה לאתונה נמשכת שעה וחצי בלבד ומאפשרת הגעה למדינה שקטה ושלווה ידידותית ונעימה בה אפשר לרכוש נכסים וגם לבצע רכישות במחירים משתלמים יותר מאשר בארץ. בנוסף לכך המיסוי ביוון נמוך משמעותית מאשר במדינות אחרות ומיסי הרכישה הופכים הרבה פחות יקרים. יוון כידוע משמשת מקלט מס ללא מעט עסקים ואתם כרוכשי דירות תוכלו גם כן לחסוך משמעותית בעלויות מיסים ועלויות מסוגים שונים אותן משלמים כאשר רוכשים דירה. 

כיצד מוצאים נדל"ן ביוון? 

זה נכון, כיום יש היצע גדול של נכסים ודירות ואתם יכולים לבצע בחירה על פי תקציב, אבל חשוב לזכור שבאמצעות ליווי של מומחי נדלן תוכלו לבצע בחירה הרבה יותר טובה. 

מומחים ילוו אתכם בכול צעד בבחירת דירה ויספקו מידע חשוב על האזור בו תרצו לבצע את ההשקעה. בעת הבחירה יש לוודא שאתם מלווים באנשי מקצוע שיכולים לערוך עמכם סיור לקניית דירה באתונה או באיים של יוון כדי שתוכלו לראות דירות ולהבין באיזה אזור הדירות נמצאות והאם מדובר באזור משגשג. יש מקרים שהסיור יהיה וירטואלי במידה ואין יכולת להגיע למקום. 

מומחים בתחום הנדל"ן יתווכו בינכם לבין המוכר ואף יעזרו לכם לתחזק את הנכס לאחר הרכישה. המומחים יסייעו לתחזק קשר עם שוכרים ולנהל את חוזי הדירות מולם. כל אלה הופכים נדל"ן ביוון להרבה יותר אטרקטיבי ומשתלם. 

אז זה הזמן לבצע השקעת נדלן ביוון רק באמצעות המומחים ולעשות זאת על הצד הטוב והחכם ביותר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים