חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סוגי מגירות למטבח

 

מטבח הוא חדר או חלל בבית אשר משמש להכנה של אוכל ועבור האחסון שלו. ישנם בתים אשר חלל זה מהווה את הבסיס של הבית, כיוון שריח האוכל והבישולים של אמא מהווה עבורם תחושת ביתיות חמימה ועוטפת. לחלל זה ייעוד ספציפי של הכנת אוכל וכיוון שזהו מקור קיום בסיסי לכל הגרים בבית הוא משמש כחלק בלתי נפרד מהשגרה היום יומית

 

עבור מה משמש המטבח בעצם?

מטבח הוא חדר או חלל בבית אשר משמש להכנה של אוכל ועבור האחסון שלו. ישנם בתים אשר חלל זה מהווה את הבסיס של הבית, כיוון שריח האוכל והבישולים של אמא מהווה עבורם תחושת ביתיות חמימה ועוטפת. לחלל זה ייעוד ספציפי של הכנת אוכל וכיוון שזהו מקור קיום בסיסי לכל הגרים בבית הוא משמש כחלק בלתי נפרד מהשגרה היום יומית. 

מה הם החפצים ההכרחיים במטבח מתפקד? 

המטבח מכיל כמה חפצים מרכזיים השמשים להכנת אוכל ולאחסון. בין החפצים העיקריים ניתן למצוא – תנור אפייה, מיקרוגל, מקרר, כיור, ארונות לאחסון, כלי מטבח, סכו"ם, כיריים ועוד. ישנם אנשים רבים אשר כוללים את המטבח שלהם עם כלים וציוד נוספים המשמשים עבורם לבישול או אפייה, כמו מיקסר ובלנדר. אומנם מוצרי אפיה לא תמצאו בכל בית, אך את המוצרים הבסיסיים הרשומים מעלה ניתן למצוא בכל מטבח בכדי להפוך אותו לשמיש ואפשרי להכנת אוכל ואחסונו.   

סוגי החפצים אשר מקום אחסונם הוא במגירות

מקום האחסון העיקרי במטבח נמצא בארונות ומגירות המכילים לרוב כלים רבים אשר משמשים לאכילה ולבישול. למשל - הצלחות, הקערות, כוסות השתייה, סירים ומחבתות לרוב תמצאו במטבחים השונים בתוך מקומות האחסון בכדי למנוע מאבק ולכלוך להצטבר עליהם. מקומות אחסון אלו ניתן ליצור או לקנות כל אחד לפי ראות עיניו ולפי מידת הצורך בגודל והעיצוב. 

אופציות מגירות רבות 

מגירות במטבח, אינן רק ליופי, אלא בעיקר לשימוש בתדירות גבוהה בכלים בהם משתמשים באופן שוטף במטבח. ישנם לא מעט סוגים שונים של מגירות שאותן ניתן לבחור בצורה עצמאית או על ידי חברות עיצוב ונגרות, כמו חברת נובו מטבחים, על מנת לשלב בין הנוחות לעיצוב הבית. כמה מהסוגים הבולטים במטבחים - 

מגירת טריקה שקטה זכוכית זוהי מגירה שנועדה לשדרג את ארונות המטבח וליצור עוד מקומות אחסון. הן לרוב מגיעות כמגירות שליפה ונכנסות במסילות של מדפים המיועדים למדפי ארון בצורה מדויקת ללא צורך בהכנסת מסילות חדשות. פתרון זה מהווה מקום אחסון נוח וגדול לציוד רב, למשל במזווה. 

מגירה עם דופן זכוכית גבוה או מגירה עם דופן מתכת גבוה מאפשרת מקום אחסון רב כיוון שהמגירה עצמה מגיעה גבוהה ועמוקה יותר מאשר מגירה סטנדרטית. לרוב הנסיעה על המסילה עוברת בצורה שקטה, איכות החומר גבוה ונוחות השימוש והאחסון מהטובות בתחום. 

מגירה פנימית נסתרת זו אחת הדרכים בעולם העיצוב והמטבחים שנועדה להגדיל את שטח האחסון במטבח מבלי להגדיל את שטח המטבח עצמו. על ידי פתיחה של מגירה אחת גדולה מקבלים חלוקה ל2 מגירות ובכך ישנן יותר נקודות גישה לכלים וביותר מקום אחסון. 

לסיכום, 

המטבח הוא חלל מרכזי ברוב הבתים כיוון שהמעבר בו הוא הכרחי על מנת להתקיים ולחיות חיים בריאים ושבעים. ישנו ציוד הכרחי במטבח שיש בכל בית, אך הבחירה בדרך האחסון של ציוד זה תלויה בכם ועשויה להפוך את חווית המטבח לנעימה וקלה יותר כאשר הכלים והציוד ממוקמים בדרכים נוחות ומזמינות. מגירות המטבח נדרשות לאפשר אחסון מריבי אך גם נוחות בשימוש, ובעקבות כך קיימים בשוק לא מעט סוגים שונים ולכם נותר רק לבחור. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים