חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המדריך המלא לבחירת זני קנאביס

 

עד לא מזמן המטופלים היו צריכים להתאים את עצמם לטיפול הרפואי. לכל מטופל היו מנסים להתאים את הטיפול הרפואי שמתאים עבורו. אך לא פעם המטופלים הם אלה שהיו צריכים לעשות את ההתאמות הדרושות. כיום ישנה אפשרות להתאים את הטיפול עבור המטופל כמו כפפה ליד

 

עד לא מזמן המטופלים היו צריכים להתאים את עצמם לטיפול הרפואי. לכל מטופל היו מנסים להתאים את הטיפול הרפואי שמתאים עבורו. אך לא פעם המטופלים הם אלה שהיו צריכים לעשות את ההתאמות הדרושות. כיום ישנה אפשרות להתאים את הטיפול עבור המטופל כמו כפפה ליד. זוהי הסיבה שבגללה לא מעט אנשים מטופלים בקנאביס רפואי ומספרים עד כמה הוא עושה פלאים. אז איך באמת מתאימים את זן הקנאביס עבור המטופל, על מנת שיהיה ניתן להשיג תוצאות מעולות? המדריך הבא נכתב על מנת לעשות לכם סדר באפשרויות.

אופן צריכת הקנאביס

בעת בחירת זני קנאביס ישנו צורך לשים לב לאופן הצריכה שלו. הרי את התפרחת ניתן לעשן או לשאוף, כל אחד על פי שיקוליו. לכן כדי שיהיה אפשר להוציא מהזן הספציפי את מירב התועלת, יהיה צורך לבצע את ההתאמות. יש כאלה שלא מוכנים לעשן קנאביס, ולכן האפשרות השנייה היא שאיפה של העשן. כמובן שבסופו של יום ניתן לבצע את ההתאמות הדורשות כדי שתוכלו להשיג את התועלת. לא בכל יום אתם מוצאים את עצמכם במצב שבו יש לכם טיפול עם קבלות מוכחות.

התקציב שעומד לרשותכם

העלות של קנאביס רפואי משתנה בין זן אחד לבין זן אחר. המשמעות היא שבהתאם לתקציב שלכם יהיה אפשר לבצע את ההתאמות הדרושות. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מוציאים סכומים שלא תוכלו לעמוד בהם. נזכיר כי את הטיפול הספציפי הזה תצטרכו לתחזק לאורך זמן. לכן כדאי שתחפשו אחר זן קנאביס שתואם לתקציב שעומד לרשותכם, ולא כזה שיסבך אתכם עם הוצאות גבוהות.

התאמה להמלצת הרופא

את הבחירה הסופית תצטרכו לבצע על פי המלצת הרופא המטפל. ישנם רופאים שמכירים את כל זני הקנאביס, ולכן הם ידעו איזה זן מתאים לכם. כל אחד יכול לקבל בהמלצת הרופא את שם הזן הספציפי שמתאים עבורו. אתם מבחינתכם צריכים להקשיב לרופא כי הוא איש המקצוע המיומן. כמובן שתוכלו להתייעץ עם עוד אנשי מקצוע שמכירים את זני הקנאביס השונם שנמצאים על הפרק. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים