חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פינוי דירה בירושלים

 

פינוי דירה בירושלם הוא שירות הרלוונטי עבור מקרים רבים שבהם מעוניינים לפנות דירה ישנה, במקרים שבהם יש  צורך לפנות דירה אחרי שריפה, לפני שיפוץ מקיף ויסודי שדורש את פינוי תכולת הדירה, במקרה של דירה שהתקבלה בירושה ובעוד מקרים רבים נוספים

 

פינוי דירה בירושלם הוא שירות הרלוונטי עבור מקרים רבים שבהם מעוניינים לפנות דירה ישנה, במקרים שבהם יש  צורך לפנות דירה אחרי שריפה, לפני שיפוץ מקיף ויסודי שדורש את פינוי תכולת הדירה, במקרה של דירה שהתקבלה בירושה ובעוד מקרים רבים נוספים. מכיוון שכיום ניתן למצוא לא מעט חברות המספקות שירות פינוי דירות בירושלים, חשוב מאוד לבחור חברה אמינה ומקצועית אשר מציעה את השירות הטוב ביותר בתחום.

פינוי תכולת דירה- במה מדובר?

בניגוד לשירותי הובלה אשר מוצעים כאשר יש צורך להעביר תכולת דירה ליעד חדש על מנת להשתמש בתכולה ביעד החדש, במקרה של פינוי תכולת דירה יש צורך לפנות את הריהוט והחפצים בדירה למקום אחר כאשר אין צורך בחפצים ובריהוט המדוברים. כלומר, כל הריהוט שמפנים וכל הציוד שמפנים לרוב יגיע  לאתר פסולת, לתרומה או לבתי מכירה אם מדובר בחפצים יקרי ערך.

מתי יש צורך בשירות פינוי דירה בירושלים?

שירות פינוי דירה בירושלים רלוונטי במקרים רבים כגון: במקרים שבהם אדם רוכש דירה עם תכולתה אך איננו  מעוניין בתכולה כי אם רק בדירה, במידה והיה שיטפון כלשהו בדירה או שריפה ויש צורך לפנות את הריהוט והציוד שניזוקו מהדירה, במקרים שבהם מדובר על אדם שהוא אגרן כפייתי, כאשר אגרנות כפייתית ידועה כמחלת נפש  ועל כן האדם לא יכול לפנות באופן עצמאי את החפצים מביתו, הרי שגם במקרה הזה שירות פינוי דירה רלוונטי. במקרה שבו ירשתם  דירה אך  אינכם יודעים מה לעשות עם תכולתה, הרי שגם אז שירות פינוי דירות הוא שירות רלוונטי ועוד מקרים רבים שבהם אין צורך בתכולה ולא יודעים איך ולהיכן לפנות אותה, שירות מעין זה הוא שירות רלוונטי מאוד.

כיצד מתבצע הליך פינוי דירה?

השלב הראשון בתהליך פינוי דירה הוא שלב הערכת כמות תכולת הדירה שיש לפנות ומורכבות העבודה. כאשר יוצרים קשר עם חברה העוסקת בתחום פינוי דירות היא  תשלח לרוב נציג מטעמה בכדי להבין מהי כמות התכולה ובאיזה תכולה מדובר. כמו כן, הנציג יברר האם יש נגישות למשאית  או לעגלה בקרבת הבית, באיזה קומה הדירה, האם יש מעלית ועוד. בהתאם לכלל הנתונים הללו החברה תדע כיצד לתמחר את השירות שלה ועד כמה מורכבת משימת הפינוי העומדת על הפרק.

בשלב השני, החברה תתמחר את השירות ותשלח את התמחור לאישור. במידה ותאשרו את המחיר, תקבעו עם החברה את היום שבו  היא עתידה לבצע את הפינוי. ביום זה החברה תגיע עם משאית או עגלה נגררת בהתאם לכות התכולה, תפרק את הרהיטים ותפנה אותם מהדירה. יש חברות המציעות גם  שירות ניקיון קליל לאחר פינוי הדירה.

בשלב הבא החברה תסיע את תכולת הדירה למקום הנבחר מראש לפינוי.

כיצד בוחרים חברה לפינוי דירה בירושלים?

אם אתם מחפשים חברה לפינוי דירה בירושלים, חשוב מאוד שתבחרו בחברה מומלצת ואמינה אשר מציעה את שירותיה במחיר הטוב ביותר. כדאי לדעת שישנן חברות אשר יציעו את שירותיהן בחינם תמורת תכולת הדירה ועל כן יש  לברר  מראש כיצד החברה עובדת מבחינת התמורה על שירותיה. כמו כן, חשוב מאוד לשים דגש על המקצועיות והניסיון שיש לחברה בתחום וזאת בכדי להיות בטוחים כי פינוי הדירה יתבצע בהצלחה.

בכתבה בחסות חברת אביב פינויים

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים