חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אוכל לכלבים – כל היתרונות החשובים

 

ידועה האמירה ”הצבא על קיבתו צועד”. הווה אומר – יש משמעות למה שבאמת אוכלים. וכמו שלכם חשוב לצרוך תזונה נכונה ובריאה, למה שלא תדאגו לכך גם שזה קשור לתחום של אוכל לכלבים שלכם? אוכל תעשייתי לכלבים עשוי לפגוע בהם, לייצר אצלם כל מיני מחלות. מאידך, צריכה של הכלבים של אוכל טרי תגרום להם להרגיש ולהיראות הרבה יותר חיוניים. ומדוע? כל התשובות במאמר שלפניכם

 

האם אוכל לכלבים טרי יסייע בשמירה על משקל תקין של הכלבים?

ושאלת הפתיח של המאמר – "האם אוכל לכלבים יסייע בשמירה על משקל תקין של הכלבים?", בשתי מלים – ברור שכן. בתור בעלי הכלב, אתם היחידים שיכולים לספק לו אוכל לכלבים טרי ומזין, אשר יסייע לו לשמור על משקל תקין. יודעי דבר מדווחים, כי רק בשיעור שלושה אחוזים ממצבי ההשמנה של הכלבים, כתוצאה ממחלות או מסיבות של תורשה. כל שאר תשעים ושבעים האחוזים של השמנת הכלבים מיוחסת להאכלת יתר ולבחירה לא נכונה של המזון לכלבים. המזון המסחרי, שנהוג להאכיל בו את הכלבים, רווי בעמילנים ובכל מיני חומרים משמרים. חומרי גלם, כמו למשל – תפוח אדמה, תירס או חיטה נחשבים להכי זולים. וכאמור לעיל, בהכרח גורמים להשמנת יתר בקרב הכלבים. כאשר מקפידים על רכישת אוכל טרי לכלב, כי אז מוודאים לאשור שהכלב ייהנה ממזון בריא ומאוזן, שיש בו, בין השאר, בטטות, בשר מזין, וכל הוויטמינים שכה דרושים לבריאות הכלב. צריכת תזונה של דיאטה מאוזנת בהכרח תמנע עלייה במשקל קיצונית, וכמו כן, היא תוודא שהכלב שלכם יהיה בריא יותר. ונסייג את אמירתנו מתוך התובנה, שבמידה והכלב שלכם סובל מתת תזונה, או ממשקל מועט מדי, כי אז יש להעשיר את התזונה היומית שלו עם אוכל משמין יותר, אף במידה וזה אומר אוכל תעשייתי. כל דבר יישקל לגופו של עניין.

איך אוכל לכלבים טרי יסייע לכלב במלחמה כנגד בעיות בעור?

וזאת שאלת השעה – "איך אוכל לכלבים טרי יסייע לכלב שלכם במלחמה כנגד בעיות בעור?", אכן שאלה שרבים מעוניינים לשמוע את מוצא פינו. והבה נתחיל. זאת היא עובדה מוגמרת כי המון כלבים סובלים מבעיות בעור, כמו למשל – פריחות או גרדת בעור. הווטרינר ימהר לטפל בבעיית העור באמצעות סטרואידים או לחלופין באמצעות קורטיזון, כשלעצמם טומנים בחובם אי אלו תופעות לוואי. כאשר זה בדיוק כמו לשים פלסטר על פצע, במקום לדאוג לטיפול במקור של הבעיה. ומה מקור הבעיה? ובכן, מקור הבעיה הוא באוכל שניתן לכלבים. פשוטו כמשמעו. אוכל שניתן לכלב תעשייתי מדי, שאין בו נוכחות של חומרים מזינים. מכיוון שהמזון לכלבים מעובד או מבושל, באמצעות אוכל יבש לכלבים כל בעיה בעור תיפטר. כי אוכל שכזה לכלבים מונע את ההצטברות של השומנים, ומרפא כל בעיית עור שלהם, ויתרה מכך – הוא יגרום לעור של הכלבים להבריק ולהיות רווי בלחות. יש כלבים שהם פשוט אלרגיים לאוכל כזה או אחר, והמקור הוא באוכל שהם מקבלים מכם. במידה וניסיתם אוכל חדש לכלב שלכם, והוא התחיל להתגרד, החליפו מיד את סוג האוכל, וכל הסגה הבעייתית הזאת תחלוף כלא הייתה. עם תזונה נכונה לכלב שלכם, כל גירוי או פריחה בו יעברו ביעף.

כיצד אוכל לכלבים טרי יגדיל את תוחלת החיים של הכלבים? 

ושאלה ממש אחרונה – "כיצד אוכל לכלבים טרי יגדיל את תוחלת החיים של הכלבים?", ועל שאלה זאת נענה כלעיל. על פי המון מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי כלבים שקיבלו אוכל טרי חיו קצת יותר משלוש עשרה שנים, לעומת כלבים שקיבלו אוכל מתועש, והם חיו רק עשר וחצי שנים. אכן, הפרש תוחלת חיים מאוד משמעותי. מדובר בעוד כמעט שלוש שנים שאתם יכולים להמשיך לגדל בהנאה את החבר הכי טוב – הכלב שלכם. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים