חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחפשים אירוח כפרי בצפון? הגעתם אל המקום הנכון

 

ישראלים רבים בוחרים לטייל בצפון הארץ בשל חוויית הטבע שהוא מעניק על מנת לברוח מן הלחץ שמאפיין את חיי היומיום. רבים מחפשים חוויה ייחודית ושונה מאשר סתם עוד בית מלון או צימר ורוצים לקבל חוויה אחרת שלא זוכים לקבל בכל יום ובוחרים בחוויית אירוח כפרי בצפון

 

ישראלים רבים בוחרים לטייל בצפון הארץ בשל חוויית הטבע שהוא מעניק על מנת לברוח מן הלחץ שמאפיין את חיי היומיום. רבים מחפשים חוויה ייחודית ושונה מאשר סתם עוד בית מלון או צימר ורוצים לקבל חוויה אחרת שלא זוכים לקבל בכל יום ובוחרים בחוויית אירוח כפרי בצפון. ישנם מקומות רבים ומומלצים ללון בהם בעת הביקור הבא שלכם בצפון, ואנחנו, נשמות טובות שכמותנו, קיבצנו אותם עבורכם.

  • מצפה השלום – מתחם של בקתות נופש הממוקם על שפת המצוק הדרומי ברמת הגולן וממנו ניתן להשקיף על הנוף המרהיב של פסגות החרמון, הרי הגליל, פסגת הר תבור, שדות עמק הירדן והכנרת הנהדרת שמתפרשת במלוא הדרה. במקום זה תוכלו למצוא בקתות עץ משפחתיות או בקתות לזוגות ויחידים וכן אזור נפרד בו ניתן למצוא סוויטות רומנטיות לאירוח של זוגות אוהבים המחפשים אירוח כפרי בצפון.
  • סוויטות לב אניעם – זהו אינו מתחם אלא שתי סוויטות מרהיבות הנמצאות במושב אניעם ליד מפל עיט. הסוויטות הינן סוויטות מרווחות, פרטיות ומאובזרות עם נוף פתוח. המיקום של סוויטות אלו הוא מיקום מנצח, וזאת בשל כך שהוא קרוב לכל האטרקציות שיש לאזור להציע – זויתן, שמורת גמלא, מפל עיט, יהודיה, וכן נסיעה של רבע שעה בלבד מהכינרת. האירוח מיועד לזוגות או למשפחות עד שלושה ילדים המחפשים אירוח כפרי בצפון במיקום יפהפה, שקט וקרוב לכל מה שצריך.
  • צימרים בקתותיים – ביישוב הקהילתי קלע אלון, בפתחה של שמורת נחל עורבים ואל מול נוף הגליל היפהפה תמצאו שתי בקתות עץ מאובזרות ומפנקות היכולות לשמש הן כצימר רומנטי והן כצימר משפחתי. המקום ידוע בארוחות הבוקר הנהדרות שהוא מגיש ישירות עד לבקתה.
  • אלוני הבשן אירוח ולינה כפרית – קלאסי למי שמחפש אירוח כפרי בצפון. מתחם הלינה הכפרית באלוני הבשן מציע כ-23 יחידות לינה היכולות להתאים למשפחות או לזוגות. יחידות האירוח הינן צמודות קרקע ומוקפות במדשאות יפות ומטופחות. במקום ישנו אף מתחם הסעדה, בית כנסת, פינות משחק לילדים ועוד.
  • הבקתות של ליאת – 2 הבקתות של ליאת נמצאות אף הן במושב אניעם, ובכל בקתה תמצאו ג’קוזי מפנק ומטבחון מאובזר במקרר, מיקרוגל, כירה חשמלית, סירים ועוד. הבקתות צופות לכינרת ומוקפות בירוק.
  • גן העדן של ליאורה – בגן העדן של ליאורה תמצאו שני צימרים עם חצר פרטית, ג’קוזי בכל מרפסת המקורה בימי החורף הקרים, וכן בריכה פרטית לאורחי הצימר בלבד. במקום תמצאו מדשאות ירוקות, יפות ומטופחות לחוויה אמיתית של אירוח כפרי בצפון.

אטרקציות באזור

באזור ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות כמו קטיף בצפון של דובדבנים ופירות יער. כמו כן ישנם מסלולי הליכה רבים ואטרקציות קולינריות רבות כמו ביקור ביקבים השונים של רמת הגולן או במחלבות המייצרות גבינות מקומיות בשיטות מסורתיות. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים