חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מהן מרכזיות לעסקים ואיך הן ייעלו לכם את העסק?

 

בואו נדבר רגע על העסק שלכם. אתם משקיעים כמעט כל רגע פנוי מחייכם כדי לשדרג אותו ולהביא אותו להצלחה, מדובר לא רק על הזמן שלכם אלא יותר מכך על האנרגיה והכסף שאתם משקיעים בפיתוח העסק. אתם חושבים על דרכים לשפר את שירות הלקוחות, להוריד את מחירי העלות ועוד המון דברים אחרים ברמת המאקרו

 

בואו נדבר רגע על העסק שלכם. אתם משקיעים כמעט כל רגע פנוי מחייכם כדי לשדרג אותו ולהביא אותו להצלחה, מדובר לא רק על הזמן שלכם אלא יותר מכך על האנרגיה והכסף שאתם משקיעים בפיתוח העסק. אתם חושבים על דרכים לשפר את שירות הלקוחות, להוריד את מחירי העלות ועוד המון דברים אחרים ברמת המאקרו. אבל האם עצרתם לחשוב שהפתרון יכול להיות בכלל במרכזיה העסקית שלכם? במאמר הזה אנחנו רוצים להציג בפניכם מרכזיות לעסקים מסוג אחר שלא הכרתם ולהראות איך שימוש בהן יסייע לעסק להתייעל. אז בואו נפסיק עם ההקדמה וניגש לעניין.

מה השתנה במרכזיות לעסקים?

תחום המרכזיות לעסקים הוא אחד התחומים המתפתחים ביותר מבחינה טכנולוגית שיש כיום. בזכות השחרור מכבלי חברות הטלפוניה הישנות והעובדה שמרבית מפתרונות התקשורת המודרנית מבוססים על האינטרנט ועל טכנולוגית הענן, אנחנו יכולים היות להביא לשדרוג העסק במאות אחוזים גם בלי לבצע מהפכה ממשית. המהפכה היחידה שתתבצע תהיה בשירות המרכזיה העסקית שנבחר ותאמינו לנו שמדובר על שינוי מהותי.

המרכזיות המודרניות כבר לא יושבות במשרד שלכם, מדובר על תוכנות שיושבות על ענן מאובטח והגישה אליהן אפשרית רק באמצעות תוכנות ייעודיות. אבל מעבר לשינוי הזה, השינויים האמיתיים טמונים ביכולות ובפונקציות השונות שבמרכזיות העסקיות שיש כיום בשוק. מעבר לעובדה שאפשר לחבר ולממשק את המרכזיה עם כל תוכנת ניהול עסק שהיא, כולל תוכנות CRM ותוכנות ERP, השימוש במרכזיה הדיגיטלית מאפשר לנו לשדרג את איכות שירות הלקוחות שלנו על ידי תפריטי ניווט קוליים ועוד פונקציות שעליהן נרחיב בחלק הבא של המאמר.

לפני שתרוצו להתחבר למרכזיות לעסקים חשוב שתדעו כי קיימות הרבה חברות שונות שמציעות שירותי טלפוניה מתקדמים לעסקים. תמיד מומלץ לעשות תחקיר ולעיין באתר החברה כדי להתרשם מהרצינות והמקצוענות שלה, אך לא פחות חשוב מכך זה לבדוק מי הלקוחות שלה כדי לראות אם מדובר על חברה שמסוגלת להעניק לכם את השירות שמתאים לצרכיכם.

איך מרכזיות לעסקים מסייעות לייעול העסק?

אנחנו יכולים פשוט לכתוב שמרכזיות עסקיות מודרניות מעניקות לנו שליטה מלאה יותר על הנתונים ועל ניהול העסק, או שאנחנו יכולים לדבר על החסכון הכלכלי שהן מציעות על ידי כך שמשלמים רק על הכמות שמשתמשים בה בפועל. אבל במקום זאת אנחנו רוצים להציג כמה מהאפשרויות שיש במרכזיות עסקיות כיום ואתם תחליטו בעצמכם אם זה יכול לייעל את העסק שלכם או לא.

  • שירותי IVR – מערכות IVR הן הפתרון האולטימטיבי למוקדי לקוחות ולעסקים שצריכים לעדכן את לקוחותיהם באופן תדיר. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וייחודית המערכת משמשת כהרבה יותר מאשר נתב חכם, כי היא גם מקליטה את השיחות ויודעת לשלוח לינקים והודעות סמס או וואטסאפ.

  • גישה מכל מקום – שיטות העבודה המסורתיות כבר לא איתנו וכיום אנשים רבים לא עובדים מהמשרד. מרכזיות מודרניות מאפשרות גישה מכל מקום לא רק למערכת הטלפוניה, כי אם לכל מערך הנתונים הפנימי של החברה. את כל זה כמובן עושים באמצעות גישה מאובטחת אליה ניגשים מתוכנות ייעודיות.

  • אין התעסקות בתשתיות – מלבד חיבור אינטרנט מהיר העסק שלכם לא צריך להתעסק בשום היבט טכני. כל השירותים נמצאים בשרתים החברה המספקת את השירות והם אמורים לספק לכם שירותי תמיכה 24/7.

  • כמות קווים דינאמית – עסקים קטנים לא יודעים להתחייב על מספר הקווים שהם זקוקים לו, בעיקר מתוך השאיפה לגדול ולצמוח. מרכזיות עסקים דיגיטליות מאפשרות התרחבות וצמצום של מספר הקווים והשלוחות ככל שהעסק זקוק לכך. למעשה אפשר גם לפתוח סניפים ברחבי העולם ועדיין לקבל את כל השיחות אל אותו הנתב.

  • חדרי וועידה – כשכל עובד נמצא במקום אחר, המרכזיה העסקית מאפשרת למנהלים לארגן ישיבות צוות בחדרי וועידה ללא הגבלת כמות משתתפים או זמן. העלויות, כמו כל דבר אחר הקשור למרכזיות העסקיות, מגולמות במחיר החודשי הקבוע והלא משתנה.

כמובן שיש עוד המון אפשרויות ואלמנטים שיכולנו לבחור ולדון בהם בהקשר ההתייעלות העסקית שהעסק שלך יחווה ממעבר למרכזיה דיגיטלית. אך אלו הן בהחלט הנקודות המהותיות אשר עשויות להטות את הכף בשיקולים שלך. אנחנו כמובן מייעצים תמיד להתייעץ עם איש תקשורת מומחה שיוכל לסייע בהתאמה מלאה של המרכזיה העסקית לצרכים הספציפיים של העסק שלך.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים