חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מהו שטיפה בלחץ מים וכיצד לבחור את העסק הנכון לביצוע השטיפה

 

שטיפה בלחץ מים היא תהליך המשתמש בלחץ מים גבוה על מנת לנקות את פני השטח של חפץ. תהליך זה אינו משתמש בסבון, חומרי ניקוי או כימיקלים על מנת לנקות את המשטח

 

שטיפה בלחץ מים היא תהליך המשתמש בלחץ מים גבוה על מנת לנקות את פני השטח של חפץ. תהליך זה אינו משתמש בסבון, חומרי ניקוי או כימיקלים על מנת לנקות את המשטח.

המונח "שטיפה בלחץ מים" יכול לשמש כאשר דנים בתהליכים תעשייתיים שונים המשמשים למטרות מסוימות או כאשר דנים בשיטות הניקוי בהן משתמשים בשטיפת מכוניות מקצועיות. ניקוי חפץ בלחץ מים גבוה יכול להסיר לכלוך ושומנים מהמשטחים מבלי לפגוע בהם מכיוון שאינו משתמש בחומרים כימיים כלשהם לניקוים.

כיצד מבצעים שטיפה בלחץ

ישנן דרכים שונות לביצוע שטיפה בלחץ, אך רוב האנשים משתמשים במכונת שטיפה בלחץ חשמלית למשימה זו. סוגים אלה של מכונות שטיפה בלחץ משמשות בדרך כלל למשימות כמו זו מכיוון שהם יכולים להציע יותר כוח מרוב דגמי המגורים. עודפי הלכלוך יועפו על ידי מי הריסוס.

ישנם סוגים רבים ושונים של משטחים שניתן לשטוף בלחץ, אך רוב האנשים משתמשים בהם רק על משטחים חיצוניים כמו מדרכות ושבילי גישה בגלל חששות בטיחותיים עם מים בלחץ גבוה שנכנסים לבתיהם או בניינים אחרים שאולי לא יוכלו לעמוד בפני יותר מדי כּוֹחַ.

מכונות שטיפה בלחץ עלולות להיות גם מסוכנות אם אינן מופעלות כראוי, אז כדאי לדאוג לחברה במתמחה בנושא ויודעת להפעיל מכונות אלו.

מה ההבדל בין שטיפה בלחץ לשטיפה רגילה

שטיפה בלחץ תסיר לכלוך ולכלוך שנמצא על פני הבטון ותשאיר אותו נקי ונוצץ. שטיפה רגילה אינה מסירה את האדמה והלכלוך, אך יכולה להסיר לכלוך, אבק ומזהמים קלים אחרים מהבטון ולהשאיר אותו במראה בהיר יותר.

יש לשטוף את הבטון כדי להיפטר מלכלוך, אבק ומזהמים קלים אחרים לפני ביצוע שטיפה בלחץ. שטיפה בלחץ תסיר את כל הלכלוך והלכלוך מהמשטח בעוד שטיפה רגילה לא תעשה זאת לחלוטין.

איך לבחור חברה המתמחה בשטיפה בלחץ

בחירת חברה המתמחה בשטיפת לחץ יכולה להיות משימה קשה. ישנן חברות רבות ושונות שמציעות את אותו שירות, עם זאת, לא כולן הן הטובות ביותר עבורך.

לפני שאתם שוכרים חברה שתנקה את הנכס שלכם, יש כמה נקודות עיקריות שכדאי לכם לקחת בחשבון.

  1. שאל על תמחור חבילות- הצעד הראשון יהיה לברר איזה סוג של חבילות יש להם עבור הנכס בגודל שלך. חשוב לדעת את זה כי זה יעזור לך לדעת כמה כסף תצטרך להוציא מראש ומה יהיו העלויות החודשיות שלך.
  2. שאל על השירות שלהם- לאחר שגילית את חבילת התמחור, השלב הבא יהיה לשאול על השירות שלהם. רוב החברות מציעות סוגים שונים של שירותים ולכן חשוב לברר.
  3. הסתכל על דוגמאות – באתרי האינטרנט של החברות יש דוגמאות לפרויקטים שביצעו – זה יכול להיות מדד לא רע בכלל.
  4. קבל המלצות – קבל המלצות מחברים ומשפחה, הסתכל על המלצות של החברות באינטרנט או ברשתות החברתיות
רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים