חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מעקה זכוכית חיצוני

 

מבנים רבים ברחבי הארץ זקוקים להתקנת מעקה זכוכית חיצוני. מעקה זה שומר על הבטיחות של הנוכחים ומאפשר תנועה ערה ללא הפרעה. קיימים סוגים שונים של מעקות

 

מבנים רבים ברחבי הארץ זקוקים להתקנת מעקה זכוכית חיצוני. מעקה זה שומר על הבטיחות של הנוכחים ומאפשר תנועה ערה ללא הפרעה. קיימים סוגים שונים של מעקות, אבל דווקא המעקה העשוי מזכוכית הולך וצובר תאוצה במקומות רבים דוגמת מוסדות לימוד, מוסדות ממשלתיים, משרדים, חברות הייטק וגם בתים ודירות פרטיים. מעקה הזכוכית הוא שקוף ומשתלב עם כל עיצוב, ולכן הוא מתאים לכל מקום.

מתקינים מעקה זכוכית חיצוני ונהנים מהתוצאות

אם רוצים לשמור על הבטיחות מבלי לוותר על העיצוב, מעקה זכוכית חיצוני הוא הפתרון. מעקה זכוכית מעוצב אחד טומן בחובו יתרונות רבים. דבר ראשון, הזכוכית היא חומר חזק ולכן המעקה מספק מאה אחוז בטיחות. אמנם האסוציאציה הראשונה שלנו עם הזכוכית היא שמדובר בחומר שביר שמתנפץ לרסיסים, אך תהליך הייצור של הזכוכית למעקות בטיחות הוא שונה. בתהליך מורכב וייחודי מתקבל זכוכית חזקה, כך שהמעקה מסוגל לספוג פגיעות רבות ללא בעיה. שנית, אי אפשר לדבר על מעקה זכוכית חיצוני מבלי לדבר על העיצוב. המראה השקוף של המעקה משתלב עם כל עיצוב שתבחרו. זה יכול להיות עיצוב מינימליסטי מודרני, עיצוב כפרי, ואם אתם רוצים להתפרע, זה יכול להיות גם עיצוב אירופאי או עיצוב שדומה לימי הביניים. כך או כך, כשיש לכם מעקה זכוכית טוב כל כך, הכול אפשרי. שלישית, מעקה הזכוכית אינו חוסם את אור השמש, כך שאתם יכולים ליהנות מאור טבעי הנכנס אל החלל. כמו כן, החלל שבו אתם שוהים ייראה גדול ומרווח יותר.

הכירו את מעקה הזכוכית החלבית

סוג מעקה מיוחד שכדאי להכיר הוא מעקה זכוכית חלבית. בניגוד למעקות אחרים, זכוכית זו אינה שקופה לגמרי, אלא יותר בעלת מראה שקוף-לבן. על כן, היא קיבלה את שמה – זכוכית חלבית (הדומה לצבע החלב). מעקה זכוכית חלבית מתאים לכל מי שאוהב את העיצוב העדין. מעקה מסוג זה מתאים למשרדים וגם לבתים פרטיים. בדומה לכל זכוכית אחרת המרכיבה את המעקות, הזכוכית החלבית היא זכוכית חזקה שאינה נשברת בקלות גם אם מפעילים עליה לחץ רב.

בוחרים את החברה שמביאה לכם את מעקה

אם גם אתם רוצים להחליף את המעקות הישנים שלכם ולקבל בתמורה מעקות יפהפיים מזכוכית חלבים או מעקות שקופים, חשוב לפנות לחברה אמינה ומקצועית המספקת את השירות. חברה בעלת ניסיון רב מתקינה את המעקות לאורך שנים, והיא תתאים לכם את המעקה האיכותי והטוב ביותר בקלות ובמהירות. אתם רק צריכים לבחור את המעקה המועדף.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים