חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רוצים לקחת הפסקה מהעיר? תדאגו לציוד שלכם!

 

רבים טועים לחשוב שהמחסן צריך להיות צמוד ליעד שאותו עוזבים. מדוע זה אינו בהכרח נכון? בשל כמה סיבות. ייתכן שכאשר תרצו להוציא את החפצים שמאוחסנים,תבקשו להוביל אותם ליעד שונה לגמרי. 

 

ירושלים ידועה כעיר שיש בה לא מעט תושבי חוץ, שיש בה לא מעט סטודנטים ושלא מעט צעירים עוזבים אותה לתקופה, ולו בשל קשיי פרנסה. במקביל, ירושלים היא עיר שמציעהחוויה, כך שרבים מוצאים לנכון לחיות בה במשך תקופה, אך כיוון שהדיור יקר, רבים בוחרים לשכור ומוותרים על רכישת דירה. כל זאת מוביל לידי כך שרבים מתושבי העיר מקבלים בשלב מסוים בחיים החלטה לאסוף את כל התכולה, לשמור אותה בצד ולצאת למסע ביעד חדש (אם בתוך ואם מחוץ לעיר), ועל כן טוב לדעת שבין אם מבקשים לעבור לגור עם בן/ת הזוג ובין אם מבקשים לטוס לחו"ל למשך תקופה, יש פתרון אידאלי עבור הציוד שלכם - מדובר באחסון ארוך טווח. מה אם כן חשוב לדעת בנושא, מה ראוי לקחת בחשבון והיכן מוטב לאחסן? אספנו עבורכם מידע חשוב!

מתכנסים - מבינים מה ואיך מאחסנים

לא מעט סטודנטים הכירו בעיר המדהימה ירושלים ועל כן החליטו לעזוב את דירת השותפים ולעבור לדירה של בן/ת הזוג. לא מעט אנשים שגדלו בעיר ביקשו להבין כיצד זה לגור ליד הים ועל כן לקחו שנת חופש ועברו לעיר הקודש החילונית ת"א, ובאופן כללי לא מעט תושבים מבקשים מדי פעם לצאת מהדירה, אך מבלי להעביר עמם את סך התכולה. מכאן שאם לא רוצים לאבד ציוד שיקר לכם ואם לא רוצים לבקש טובות מבני משפחה, טוב לדעת שניתן לאחסן באופן מקצועי. בנקודה זו יש להבין מה מבקשים לאחסן ומהי המשמעות. כך למשל אם מבקשים לאחסן רק מעט ספרים, כמה בגדים וכלי עבודה, מוטב לחפש מקום שמאפשר לשלם בהתאם לנפח הרצוי. כמו כן, אם רוצים לאחסן ריהוט, מוטב לוודא שהמקום אינו חשוף להצפות, מכרסמים וטמפרטורותגבוהות.

שנסכם את העצה הראשונה? כאשר עומדיםלבחור מחסן, יש לוודא ממה המכולה/המחסן עשוי, ויש לוודא כיצד נערכים במקום כדי להגן על הציוד שלכם מפנישריפה, רטיבות וטמפרטורות קיצוניות.

כך בוחרים את המיקום האידאלי עבור איחסון

רבים טועים לחשוב שהמחסן צריך להיות צמוד ליעד שאותו עוזבים. מדוע זה אינו בהכרח נכון? בשל כמה סיבות. ייתכן שכאשר תרצו להוציא את החפצים שמאוחסנים,תבקשו להוביל אותם ליעד שונה לגמרי. ייתכן שביעד מרוחק מכם תקבלו הצעת מחיר הרבה יותר טובה. ייתכן שתבקשו שנקודת האחסון תהיה קרובה לנמל, כך שאם עומדים לטוס, תוכלו לשלח חבילות ישירות למחסן שכבר שייך לכם וכדומה. מתי אם כן נכון לבחור במחסן שנמצא בסמיכות ליעד שעוזבים? בעיקר כאשר מבקשים לבקר את הציוד באופן תדיר, בעיקר רלוונטי לעסקים.

מה עם שירותים משלימים - לא מסתפקים רק בשירותי אחסון והובלה!

רבים טועים לחשוב ששירותי אחסון מתחילים בשירותי הובלה (במקרה הטוב) ונגמרים בשירותי אחסון. עם זאת, אין זה כלל מדויק, ועל כן תמיד רצוי להבין לעומק אלו שירותים משלימים ניתן לקבל. סקרנים? ובכן אל תצפו שיכבסו ויקפלו לכם את הבגדים שמבקשים לאחסן, או שימיינו עבורכם את הניירת (אם כי זה בהחלט רעיון מעניין), אך כן תצפו לקבל את השירותים הבאים: שירותי אריזה, שירותי הובלה, שירותי פריקה ושירותי שחרור ואיסוף משלוחים מהנמל. כמו כן, אם אתם עסק שמבקש לאחסן ציוד שמיועד למכירה, טוב לדעת שניתן למצוא שירותי אחסון שמציעים שירותי לוגיסטיקה מקיפים. שנפרט? שירותים שמציעים לקבל הזמנות מלקוחות, להכין משלוחים, לערוך ספירת מלאי, לאחסן בהתאם לאיתור ברקוד וכדומה.

לפני שמאחסנים עוצרים לבחון מגוון פרמטרים חשובים

מצאתם מקום שמציע מחיר תחרותי ושבין היתר כולל שירותי אריזה והובלה? ובכן טרם סוגרים עסקה מוטב להציף את השאלות הבאות:

  • האם ניתן לאחסן את הציוד לטווחארוך והאם זה יכול לסייע מבחינת המחיר?
  • האם ניתן לעשות ביטוח ייעודי עבור התכולה?
  • האם ניתן לחלוק שטח אחסון עם אנשים נוספים?
  • מתי ניתן לבקר את הציוד?
  • האם ניתנים שירותיםלוגיסטיים משלימים (בהנחה ורלוונטי)?
  • מהו המחיר לחודש וכמה משלמים כאשר מאחסנים רק חלק מהחודש?
  • האם ישנה אבטחה?

עוזבים אך משאירים עוגנים - הציוד נמצא במרחק שיחת טלפון

לסיכום נציין שטוב לדעת שניתן לשנות את השגרה, אך עדיין ליהנות מהידיעה שקיימים מאחור עוגנים. טוב לדעת שניתן לעזוב את הדירה, ובמקביל להיות רגועים שברגע שתתחרטו הציוד האישי יחכה, ממש במרחק שיחת טלפון. מכאן שבין אם צרכים שירותי אחסון תכולת משרד ובין אם צרכים שירותי אחסון תכולת דירה, טוב לדעת ששירותי אחסון בהחלט קיימים, אם בעיר ואם מחוצה לה. אם בסמיכות ואם ביעדים מרוחקים, כאשר המחירים אינם יקרים, במיוחד אם ניתן לשלם רק עבר הנפח הנחוץ. מה עתה? מקבלים החלטה האם עוזבים את העיר או רק את הדירה, האם היעד החלופי מאפשר לעבור עם סך החפצים (או מצריך להשאיר אותם מאחור למשך תקופה), ופשוט קופצים לעבר הרפתקה חדשה. מבלי להתחייב מראש לגבי תקופה, פשוט לחיות את החיים וליהנות מפתרונות ממוקדים. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים