חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המדריך לגאדג`טים של עולם הגריל גז

 

אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מנגליסטים בנשמה ועולם המנגל הוא בשבילכם יותר מסתם להניח בשר על משטח ייעודי ולחכות עד שיהיה מוכן. עולם הגריל והמנגל מתפתח בקצב מזהיר בשנים האחרונות ועם התקדמות הטכנולוגיה אנו יכולים לראות נהירה גדולה של אנשים אל עולם הגריל גז

 

אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מנגליסטים בנשמה ועולם המנגל הוא בשבילכם יותר מסתם להניח בשר על משטח ייעודי ולחכות עד שיהיה מוכן. עולם הגריל והמנגל מתפתח בקצב מזהיר בשנים האחרונות ועם התקדמות הטכנולוגיה אנו יכולים לראות נהירה גדולה של אנשים אל עולם הגריל גז. כאשר אנחנו מדברים על גריל גז אנו מדברים על כלי העוזר לנו לצלות בפשטות, נוחות, איכות תוך כדי הצתה מהירה תוך כדי חווית טעם לא מתפשרת. יחד עם זאת, קיימים לא מעט גאדג’טים בעולם הגריל גז שיכולים להפוך כל צלייה לחוויה אמיתית. כרמל דיירקט החליטו לעשות לכם מעט סדר.

מד חום מזון: נעץ דיגיטלי

כולנו אוהבים לאכול את האוכל שלנו בטמפרטורה מדויקת, בין מוצרי גריל גז כרמל דיירקט ניתן לראות מד חום מזון דיגיטלי בעל קריאת טמפרטורה מהירה ומדויקת. המדחום עוזר לנו למדוד את טמפרטורת המזון, נוזלים ושאר חומרים מוצקים ועוזר לנו להגיש את האוכל בטמפרטורה הטובה ביותר.

משטח צלייה רב תכליתי

בין הגאדג’טים המובילים ניתן למצוא משטח צלייה רב תכליתי עשוי נירוסטה המתאים לכנפיים, מתאבנים ועוד. אלו הופכים לבחירה הטבעית של לא מעט אנשי גריל על מנת להפוך את העבודה ליעילה וטובה יותר.

מגן רוח ייעודי

מלאכת הגריל היא מלאכת מחשבת של ממש, כל תזוזה הכי קטנה של האוויר או שינוי בחלל יכול להשפיע על איכות הבשר שלנו. מגן רוח ייעודי הוא אחד הטרנדים הבולטים בעולם הגריל ותפקידו להגן על להבת הכירה מרוחות, כמו כן הוא מספק שטח צלייה נוסף דרך מיקום הרשת בגבהים שונים. מה שמבטיח לכם הגנה על רוחות ומשטח עבודה יעיל, אפקטיבי וגדול הרבה יותר. יותר טוב מזה ונשתגע.

לא רק לבשר: מכסה נירוסטה לאפיית פיצה בגריל

רבים נוטים לחשוב כי גריל הגז מותאם אך ורק לבשר, אגב ניתן לעשות עליו לא מעט דברים – פיצה הוא אחד מהם. חלק מהגאדג’טים המובילים אותם אנו רואים בעולם הגריל הגז הוא מכסה ייעודי העשוי נירוסטה אשר מותאם בצורה מושלמת לאפיית פיצה בגריל. 

תבנית בישול קרמית: לאוהבי בישול אחיד ושמירה על הטעמים

גריל גז פותח עבורנו לא מעט אפשרויות, אחת מן האפשרויות היא להעניק לבשר בישול אחיד תוך כדי שמירה מקסימלית על הטעמים ומה יותר טוב מתבנית בישול קרמית ייעודית לשם ביצוע המטלה?

גריל גז כרמל דיירקט: מוצרי הגריל והגאדג’טים המובילים ביותר

כרמל דיירקט הינה חברת בוטיק הקיימת קרוב ל – 20 שנה המתמחה בייבוא ושיווק של מותגי על לבית ולגן. החברה מתמחה בייבוא ושיווק של גרילי גז, מעשנות וגאדג’טים שהופכים את חווית הבישול ללא פחות מאמנות. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל עשרות אלפי לקוחות שבחרו נכון בשנים האחרונות והחליטו לצייד את עצמם במוצרי גריל גז כרמל דיירקט. למה אתם מחכים?

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים