חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

4 טיפים לבחירת מכונית לילד

 

חשוב לבחור רכבים לילדים בהתאם לגילאים ולגודל שלהם, כך יהיה להם הכי נוח וגם הכי בטוח. בגילאים 0-2 כדאי לקנות רכב בעל תמיכה במושב (כי בגיל הזה ילדים נוטים ליפול הרבה) ובעל מנוע חלש

 

כאשר חושבים על כלי תחבורה אשר מיועדים לתינוקות ולילדים קטנים, בדרך כלל המחשבות עוברות בין עגלות, אופניים עם או בלי גלגלי עזר וקורקינטים, אבל לא על כלי רכב ממונעים. ובכן, אולי תופתעו לגלות אבל אנחנו חיים בעידן בו הילדים שלכם בהחלט יכולים להיכנס לרכב החלומות (שלהם או אולי שלכם), להניע אותו ולצאת לדרך. אז נכון, לא מדובר על רכבים בגודל טבעי, והילדים לא מקבלים עליהם שליטה מלאה ובכל זאת, זה די מגניב.

יש מגוון אדיר של כלי רכב לילדים, מדגמים שונים. חלקם נראים ממש כמו דגמים זעירים של רכבי מותגים אמיתיים ואחרים מיוצרים על פי דמיון בלבד. אפשר למצוא רכבי אאודי, ב.מ.וו, פורשה, מרצדס ועוד, וגם ג’יפים, רכבי קרטינג ואפילו כבאיות. מכוניות לילדים הן כבר לא רק צעצוע שמסיעים בכף היד, או באמצעות שלט, אלא אמצעי תחבורה לכל דבר. אז מה צריך לקחת בחשבון לפני שקונים מכוניות לילדים?

  1. גיל וכמות הילדים

חשוב לבחור רכבים לילדים בהתאם לגילאים ולגודל שלהם, כך יהיה להם הכי נוח וגם הכי בטוח. בגילאים 0-2 כדאי לקנות רכב בעל תמיכה במושב (כי בגיל הזה ילדים נוטים ליפול הרבה) ובעל מנוע חלש. מכוניות לילדים קטנים מאוד צריכות לנסוע בערך במהירות ההליכה שלכם, כדי שתוכלו לעמוד בקצב. מכוניות אלה נשלטות לרוב על ידי כפתורים ולא דוושות. בגילאים 3-5 ניתן לבחור ברכב מעט עוצמתי יותר, תלוי ביכולות של הילדים. מכוניות לילדים בגילאים 6-8 הם כבר מתקדמות יותר, ובדרך כלל נראות ומרגישות די אמיתיות.

  1. באיזה משטחים ינהגו במכונית?

על מנת שחווית הנסיעה של הילדים תהיה הכי טובה, צריך לשקול מראש היכן הם ינהגו במכונית. יש מכוניות לילדים שמתאימות לנסיעה על אספלט, אחרות מתאימות לדשא, חצץ ומשטחים נוספים.

  1. סוללה ומספר מנועים

מכוניות לילדים יכולות לעבוד באמצעות מנוע אחד או שניים. מכוניות-דו-מנועיות נוסעות באופן חלק יותר, ומתאימות לילדים במשקל 18-25 ק"ג. שימו לב גם לגודל הסוללה ולתוחלת החיים שלה. כמובן שככל שהיא גדולה יותר, המכונית תוכל לנסוע זמן רב יותר ללא טעינה, ולעיתים גם מהר יותר.

  1. בטיחות

שמרנו את הטיפ החשוב ביותר לסוף. כמובן שכאשר אתם מכניסים את הילדים לתוך רכב ממונע, קטן ככל שיהיה, אין דבר חשוב יותר מאשר לוודא שהם בטוחים ושלא יקרה שום דבר רע. מומלץ מאוד לחפש מכוניות לילדים שכוללות אמצעי בטיחות כמו בולמי זעזועים, חגורות בטיחות ואחרים. מעבר לזה, כל מכונית מגיעה עם כלי משמעותי מאוד לשמירה על הבטיחות - שלט רחוק.

הילדים משתוללים ברכב? אפשר להאט, להזיז או לעצור אותם מיידית באמצעות השלט. בנוסף, השלטים מאפשרים שימוש ברכבים גם עבור תינוקות. הם לא צריכים לנהוג כמובן, אתם תעשו את כל העבודה בשבילם באמצעות השלט

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים