חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מפגש 5 המפתחות במכבים

 

לחגוג את החיים, מה אם זה מה שבאנו ״לעשות״? ליהנות ולהתענג ולא לסבול? מה אם הבנו הכל הפוך?  עשרות האנשים שהגיעו בשישי האחרון לביתה של שרונה הדר חורי במכבים, קיבלו תשובות לשאלות כמו גם לשאלה מהן 5 המפתחות של שפת השאלה. מי שלא הגיע, הפסיד. אז לפחות לא לפספס את ההזדמנות לרכוש את הספר של שרונה הדר. פרטים בסוף הכתבה.

 

חגיגת השקת ספרה החדש של שרונה הדר חורי,״חמשת המפתחות לחיות בתקווה עם שפת השאלה״ בשילוב עם חגיגת ראש השנה הסיני, שנת נמר המים השחור, היתה מלהיבה מעבר למילים...
כ 50 אנשים שלא התחרטו, בחרו להגיע בשישי האחרון לביתה של שרונה  המכבים, והנה סיכום המפגש מפיה של הסופרת:
"למדנו על עוצמת שנת נמר המים השחור שבאה להעצים אותנו להיות ולקבל הרבה יותר בקלילות עוצמה, אופטימיות, הנעה לפעולה, אלגנטיות, יצירתיות ועוד הרבה מעבר.. והסכמנו לשחרר גם את ההתנגדות לקבל את האיכויות האלו, מראש..

אכלנו קייטרינג סיני אותנטי טעים, מושקע ואיכותי מבית דמפלנג פאלאס והקשבנו למקטעים מעצימים מהספר, שכבר שינו את נקודות המבט שלנו על המציאות, הבדידות, הלבדות הכאבים ועוד.. בקלילות .. היה כל כך מעבר למילים, אז משאירה לתמונות להעביר גם לכם ניצוצות של התלהבות וקסם..??אני שמחה לבשר שספרי ״חמשת המפתחות לחיות בתקווה עם שפת השאלה״, הוא “Sood Out”, כבר ביום ההשקה ושהמהדורה השניה כבר בדפוס.. ?
מה אפשרי ששפת השאלה תביא יותר קלילות מאי פעם, לכל בית? מכירים חברות וארגונים שישמחו להעצים את העובדים שלהם להיות המאסטר שהם כבר, יותר, כדי שכל הארגון יתעצם ביחד בקלילות? מה אם כל מה שצריך, זה רק לשנות את השפה?
אשמח לאפשר הרצאה+ספר+קורס מלהיבים לכל מי שמוכנים לקבל יותר קלילות בחיים..
מה אפשרי שתחברו בינינו?
בא לך גם ליהנות מחמשת המפתחות לחיות בתקווה עם שפת השאלה?
לרכישה, לחצו כאן>>> זה הלינק לרכישה של ספרי, חמשת המפתחות לחיות בתקווה עם שפת השאלה.
אני כאן, שמחה עם כל שאלה

שרונה הדר חורי
הזמנה לשפע, מאפשרת שינויים בקלילות..

יש לכם עוד שאלות לשרונה הדר חורי - מאפשרת שינוים בקלילות? כנסו!

האתר שלי

הטלפון שלי  0526808899

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים