חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

להיראות ולהרגיש מעולה באירוע, זה אפשרי

 

יש לך אירוע חברה ממש עוד מעט ואת רוצה להיראות וגם להרגיש מעולה? חברה טובה מתחתנת ואת רוצה לשלב בין לוק שימשוך את העין (לא לגנוב לכלה את הפוקוס...) לבין תחושה כיפית ומשוחררת בלי לרוץ למראה ולבדוק שהכל במקום? גם אם השילוב נשמע כמעט בלתי אפשרי, הוא לגמרי מציאותי. כמה דרכים איך להיראות נהדר וגם להגיע עם תחושה טובה ושל ביטחון בעצמך.

 

לא לוותר על נוחות

נכון, כשמגיעים לאירוע חגיגי את רוצה להיראות מעולה, להיראות אחרת קצת מהמראה היומיומי ומהשגרה. עדיין לא כדאי שזה יבוא על חשבון הנוחות. אפשר למצוא שמלות מקסימות שהן לא צמודות מדי, כך גם לגבי נעליים. תלכי עם נעליים יפות אך גם נוחות לך, שתוכלי לרקוד בכיף ולא תישארי במקום אחד רק כי לא נוח לך לזוז. כל האנרגיות שתשדרי יהיו אחרות לגמרי עם בגדים שיהיו נוחים ונעימים ובגד יכול להיות יפה וגם נוח, בין אם זו שמלה, חולצה קלילה אך אלגנטית או מכנסיים שלא צמודים מדי.

לחטב את עצמך מעבר לרגיל

בעבר היו אמצעים חונקים ולא נוחים בכלל שעזרו לשמור על הגוף מהודק כמו מחוך למשל. למזלנו היום ישנם אמצעים נוחים ונעימים הרבה יותר בעזרתם המראה יהיה מהודק וחטוב יותר אך בלי לוותר על הטבעיות וכמובן הנוחות. אם לא ניסית מחטב עד עכשיו, זה הזמן לנסות. לאירוע ספציפי כדאי לבחור קודם את הבגד ואז את המחטב ולא להיפך. יש מחטבי תחתונים, מכנסונים שמגיעים עד הברך, כאלה שכוללים גם חזיה. המחטב צריך להתאים גם לבגד אך לפני הכל למבנה הגוף.

להשתדל ללכת זקופה

זוכרת שכשהיית קטנה המבוגרים (סבתות במיוחד...) היו אומרות את המשפט: "לכי זקוף" לפחות פעם אחת בכל פעם שנפגשתן? אז כרגיל בדברי הסבתות יש תמיד אמת. מעבר לעניין הבריאותי וענייני כאבי גב, הליכה ויציבה זקופה תשדרג משמעותית את המראה שלך, בלי קשר לנתונים אחרים. חזיה, שמלה או חולצה עם רצועות מצטלבות יעזרו לך לשמור על גב זקוף.

להתאים את התכשיטים ללבוש ולא להגזים

אמנם זה אירוע חגיגי המהווה הזדמנות להיות נוצצת מהרגיל אבל לא להגזים. נסי להתאים את התכשיטים ללבוש כך שייווצר מראה מאוזן. אם הבגדים צבעוניים ובולטים אפשר לבחור תכשיטים שיתאימו בצבעוניות אך לא יהיו מוגזמים וייצרו מראה מקושקש, למשל שרשרת עם תליון צבעוני בצבע המשלים את צבע החולצה או השמלה. אם הבגדים סולידיים יותר אפשר להתפרע עם התכשיטים, בין אם אלה עגילים, שרשרת או צמידים.

והכי חשוב: אנרגיות טובות וחיוכים (אמיתיים)

התחלנו מזה שתחושה טובה ונעימה היא המפתח לכך שתיראי מעולה וגם תרגישי טוב. תבואי רעננה כמה שאת יכולה, תנוחי קצת לפני אם אפשר ואל תאכלי יותר מדי כדי להרגיש קלילה. כאמור תלכי עם בגדים שאת מרגישה בהם בנוח גם פיזית שאת לא מתאמצת מדי בכך שאת לובשת אותם. כך תהיי יותר מחויכת ועם אנרגיות חיוביות, שאלה פרמטר משמעותיים מאוד בצורה שאת נתפסת בעיני אנשים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים