חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

צביעת שיער – האם לבצע עצמאית או לפנות למעצב שיער?

 

נשים, אשר צובעות את השיער, בדרך כלל מתחלקות ל-3 קבוצות: כאלו אשר צובעות את השיער לעצמן (או במקסימום נעזרות לשם כל בחברה טובה/ בעל/ ילד ועוד..) וכאלו, אשר בוחרות להגיע למעצב שיער על מנת שיבצע את הצביעה בעבורן

 

נשים, אשר צובעות את השיער, בדרך כלל מתחלקות ל-3 קבוצות:
כאלו אשר צובעות את השיער לעצמן (או במקסימום נעזרות לשם כל בחברה טובה/ בעל/ ילד ועוד..)
וכאלו, אשר בוחרות להגיע למעצב שיער על מנת שיבצע את הצביעה בעבורן.
על הקבוצה השלישית, האמצעית, נמנות נשים, אשר בוחרות בכל פעם לצבוע את השיער בדרך אחרת – פעם באופן עצמאי ובפעם אצל איש מקצוע.
אם אתן מתלבטות מהי הדרך הנכונה והטובה ביותר לצבוע את השיער, להלן מספר פרמטרים, אשר דגש עליהם, יאפשר לכן, לקבל החלטה מושכלת ונבונה:

 גובה התקציב אשר מוקצה למטרה
היתרון הגדול והמשמעותי ביותר אשר טמון בצביעת שיער עצמאית, טמון בעובדה שצביעה עצמאית יכולה לחסוך סכומי כסף גבוהים.
כידוע, ההוצאה הכספית היחידה אותה תצטרכו לעשות במקרה של צביעה עצמאית, היא לרכוש את ערכת צבע לשיער – אשר, כרוכה לרוב בעלות של עשרות בודדות של שקלים ואף ניתן למצוא לא אחת הנחות ומבצעים.
לעומת זאת, צביעת שיער אצל מעצב שיער כרוכה בעלות גבוהה יותר – אשר יכולה גם להגיע לכ-300 ₪ - ובמקרים רבים, אף יותר מכך..
אז נשאלת השאלה, מהי התדירות בה אתן זקוקות לצביעה? וגם מהו גובה התקציב אותו אתן יכולות/ מעוניינות להשקיע בהשגת המטרה?
אם אתן צובעות שיער בתדירות גבוהה, כדאי אולי לשקול לפנות בחלק מהמקרים למעצב שיער ובחלק אחר מהמקרים לבצע את הצביעה באופן עצמאי. 

כישורים ויכולות
יש נשים אשר התברכו בכישורים וביכולות לצבוע לעצמן את השיער ולקבל תוצאה מושלמת ומשביעת רצון – או שיש להם מזל ואחד מבני ביתן אוחז ביכולות לסייע להם בהשגת התוצאה המבוקשת.
לעומת זאת, יש אחרות, אשר גילו מהר מאוד, שלא משנה כמה הן ישתדלו וניסו, עדיין התוצאה של הצביעה, תהיה רחוקה מלהזכיר את התוצאה המושגת במספרה.
הדרך לבדוק את הנושא הזה עוברת בניסוי ותהייה – באפשרותכם לנסות פעם אחת לצבוע בצורה עצמאית ובהתאם לתוצאה שתתקבל להחליט מה היא הדרך המועדפת עליכם.

נסיבות צביעת השיער
אם אתן מעוניינות לצבוע את השיער לקראת אירוע מיוחד ולכן, חשוב לכן שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת – ההמלצה היא כמובן לפנות למעצב שיער מקצועי ומנוסה, על מנת שיבצע את העבודה בעבורכן.
לעומת זאת, אם מדובר בצביעת שיער שגרתית ואתן מאמינות שיש לכן את היכולות והכלים, לבצע את העבודה בצורה עצמאית, אז כנראה שתוכלו לסמוך על עצמכן. 

העדפות/ צרכים פרטניים
יש נשים אשר מעדיפות להשתמש במוצרי שיער ובצבעי שיער ספציפיים – הדרישות שלהן יכולות להיות לגבי המותגים אשר עומדים מאחורי המוצרים, לגבי הרכיבים ולגבי פרמטרים רבים נוספים – מכיוון שלא בטוח שמעצב השיער משתמש באותם המוצרים, כדאי לבדוק את הנושא הזה (כמובן, שתמיד מתאפשר לקנות את הצבע ולתת אותו למעצב השיער על מנת שהוא זה שיבצע את הצביעה בפועל).

שירותים נוספים הקשורים לעיצוב השיער
אם מלבד צביעת השיער, עולה הצורך גם בתספורת, בפן או בתסרוקת, ההמלצה תהיה לפנות למעצב שיער על מנת שכבר יבצע את כל העבודות הנדרשות – במקרים רבים, המחיר של השירות אף יהיה נמוך יותר, כאשר, ההזמנה תכלול בתוכה מספר שירותים.
אם מדובר רק בצביעת השיער, ניתן כאמור, לבצע זאת באופן עצמאי. 

כאמור, כאשר זה נוגע לשאלה אם לצבוע את השיער באופן עצמאי או לפנות למעצב שיער, לכל אחת יהיו השיקולים שלה.
בכל מקרה, בכדי לקבל החלטה מושכלת ונבונה, ההמלצה היא לקחת בחשבון את כל אחד מאותם השיקולים הרלוונטיים. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים