חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שצריך לחידוש ושדרוג האמבטיה

 

לאורך השנים אמבטיות מאבדות מהמראה היפה שלהן והופכות להיות בלויות ומיושנות. אין ספק כי הדבר משפיע מאוד על האווירה בחדר אמבטיה שהינה חשובה לתחושה נעימה, שלווה ונינוחה בזמן הרחצה

 

לאורך השנים אמבטיות מאבדות מהמראה היפה שלהן והופכות להיות בלויות ומיושנות. אין ספק כי הדבר משפיע מאוד על האווירה בחדר אמבטיה שהינה חשובה לתחושה נעימה, שלווה ונינוחה בזמן הרחצה. אז אם האמבטיה שלכם כבר הפכה להיות מיושנת חשוב שתדעו שלא צריך להוציא עשרות אלפי שקלים על אמבטיה חדשה, ושאפשר לבצע כמה מהלכים לחידוש ושדרוג של אמבטיות קיימות בצורה עצמאית כדי לחסוך בהוצאות השיפוץ.

קצת מידע מקדים

חידוש של אמבטיות באופן עצמאי אפשר לבצע אם האמבטיה שלכם נמצאת במצב סביר עד טוב, ולא אם כבר יש בה חורים די גדולים. זאת אומרת, אמבטיה שאיבדה מהמראה הנאה של הציפוי שלה והתחילו להופיע בו סדקים, עליה אפשר לבצע כמה פעולות שיובילו לקבלת מראה נוצץ, מבריק וחדש בגוונים לבחירה אישית. בחידוש כזה המטרה היא לתקן את שכבת האמייל שנשחקת עם הזמן, דבר המוביל לבסוף לחלודה על שכבת הפח. בדרך כלל חידוש כזה מורכב מתיקון של סדקים, שברים ושריטות וציפוי צבע אקרילי לאמבטיה על פי מצבה.

חומרים שונים לחידוש אמבטיה

חידוש אמבטיה יש לבצע עם חומרים ייעודיים ומתאימים במיוחד למטרה זו. כך למשל, אם אתם מעוניינים לחדש את הרצפה בחדר האמבט כדאי לעשות שימוש בצבע רצפות דו-שלבי, עם טכנולוגיה חדשנית שאפשר ליישם אותה על מגוון משטחים, בלי צורך בישום יסוד או בשיוף. זוהי מערכת דו שלבית של צבע וסילר שאפשר לגוון אותה לפי מניפות הצבע ובתוך יום כבר אפשר ללכת עליה. יש לה עמידות מצוינת בפני הכתמה ושריטות והיא מתאימה בין היתר לרצפות קרמיקה, בטון, פורצלן ועוד.

מוצר נוסף שכדאי לעשות בו שימוש הוא צבע לחידוש אמבטיה שהינו לכה אקרילית חזקה מאוד, שמתגבשת מהר ומשאירה גימור מבריק שנותר לזמן ממושך. בלכה הזו אפשר לתקן שקעים ופגמים בציפוי אמייל שונים והיא מתאימה לרוב הצבעים של המכשירים המקובלים. בנוסף לכך תוכלו לעשות שימוש בספריי חידוש אמבט שהינו ספריי אפוקסי אקרילי המייצר הדבקה מצוינת. זהו ציפוי אמבטיה עם עמידות גבוהה השומר על צבע באזורים עם לחות גבוהה, מייצר גימור חלק ומבריק נגד מים, מתאים לאמבטיות, כיורים ואריחים ומגיע בצבע לבן.

לעבוד נכון...

בחידוש עצמאי של אמבטיה גם צריך להקפיד על השלבים נכונים. בהתחלה מסירים את פתחי הניקוז ואביזרים נוספים מפלסטיק או מתכת, ומנקים את האמבטיה באופן יסודי. אחרי שהיא מתייבשת לגמרי מסירים שכבות רופפות של צבע ומתקנים סדקים ושריטות, ולאחר מכן מטפלים בכתמי חלודה עם מסיר חלודה. אחרי ייבוש מערבבים צבע לחידוש אמבטיה עם תערובת בהתאם להוראות היצרן וצובעים עם ספריי לחידוש אמבט. אחרי שעה מיישמים שכבה שנייה של צבע וכעבור שלושה ימים מושג ייבוש מלא.

יש חשיבות רבה לשימוש בציוד ובחומרים נכונים ולהקפיד על השלבים בביצוע ציפוי אמבטיה. קודם כל יש להסיר את פתחי הניקוז ושאר אביזרים שעשויים מפלסטיק או מתכת, לנקות את האמבטיה בצורה יסודית ולחכות עד שהיא מתייבשת לגמרי. אחרי הייבוש יש להסיר שכבות רופפות של צבע ולתקן סדקים ושריטות תוך שימוש בחומרים ייעודיים עמידים בפני מים ולחות.

בהמשך צריך לטפל בכתמי חלודה בעזרת מסיר חלודה, לשטוף באופן יסודי ולהמתין לייבוש מלא. בשלב הבא מערבבים צבע לחידוש אמבטיה בתערובת לפי הוראות היצרן ועם יחס נכון של חומרים, וצובעים עם ספריי לחידוש אמבט או עם מברשת רולר טובה יש להמתין לפחות שעה עד שהשכבה הראשונה מתייבשת, מיישמים את השכבה השנייה של הצבע וממתינים לייבוש מלא במשך שלושה ימים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים