חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הדפסה על מוצרים למגוון מטרות

 

אירוע חברה מתקרב ואין לכם מושג במה לצ’פר את העובדים? קבעתם עם החברים או המשפחה יום כיף ובא לכם להכניס רובד של הומור וגיבוש לעניין? הדפסה על מוצרים תהיה רעיון מעולה שיעזור לכם לעשות זאת, ואפילו בדרכים שלא העליתם על הדמיון שלכם!

 

אירוע חברה מתקרב ואין לכם מושג במה לצ’פר את העובדים? קבעתם עם החברים או המשפחה יום כיף ובא לכם להכניס רובד של הומור וגיבוש לעניין? הדפסה על מוצרים תהיה רעיון מעולה שיעזור לכם לעשות זאת, ואפילו בדרכים שלא העליתם על הדמיון שלכם! במה מדובר ולמה בעצם כדאי לכם ללכת על זה? הכינו לעצמכם כוס קפה והמשיכו לקרוא כדי לגלות.

לאיזה צורך הדפסה על מוצרים תהיה מומלצת?

לא פעם יוצא לנו להתקל במוצרים מודפסים, אבל לא באמת לחשוב מתי באמת נזדקק להם. הנה כמה רעיונות מעולים לשילוב של הדפסה על מוצרים באירועים שונים:

  • סיום קורס – זה יכול להיות סיום קורס בצבא, סיום שנה בתנועת הנוער, אפילו סיום של בית ספר. מוצרים מודפסים הם דרך נפלאה לחרוט זכרונות ורגעים כיפים, ואפילו תמונות! ניתן להדפיס על ספלים, תיקים ועוד, כשהנוהג הוא כמובן חולצות המשלבות גלופה מעוצבת בהתאם למסר שמעוניינים להעביר, לבדיחות פרטיות ועוד. 
  • כנס עסקי – אם יוצא לכם להגיע עם החברה שלכם לכנסים עסקיים ולהקים דוכן, אתם חייבים שיהיו לכם מוצרים מודפסים וממותגים שתוכלו לחלק לעוברים והשבים. זו דרך מצוינת להיחרט בתודעתם של אחרים, שבתקווה יהפכו ללקוחות בעתיד או אפילו באותו רגע. כשמחלקים מוצרים, הדבר מושך את העין ומעורר סקרנות, ומכאן – הבמה שלכם.
  • סתם כי מתחשק – לא תמיד צריך סיבה טובה כדי להדפיס על מוצרים, לפעמים פשוט מתחשק לנו ספל מגניב וייחודי עם ציטוט שאוהבים, או אפילו עם תמונה מתוך סרט או סדרה אהובה. כולנו אוהבים לאסוף מוצרים של התוכניות האהובות עלינו, ויותר מכך – שמחים לקבל מתנות הקשורות לתוכניות הללו. אז אם הבסטי חוגגת יום הולדת בקרוב או שמתחשק לכם להפתיע את אמא עם חולצה הנושאת עליה ציטוט או תמונה מהדרמה הטורקית האהובה עליה, זו הדרך!
  • יום גיבושהדפסה על מוצרים הם רובד נהדר לימי גיבוש משפחתיים, חברתיים ואפילו לימי גיבוש בעבודה. הרי תמיד אנחנו מתחלקים לקבוצות ומחלקים משימות, צריך שיהיה איזשהו פרס שווה לקבוצה המנצחת, נכון? ומה יותר טוב ממוצר מודפס ומשעשע שיעלה חיוך על פניהם של הזוכים, ועל הדרך גם יהיה יעיל!

הדפסה במאה ה-21

הדפסה על מוצרים בשנת 2022 היא תהליך איכותי ופשוט, המתבצע באמצעות הדפסה דיגיטלית המשלבת תוכנות מתקדמות ואיכות גבוהה. אז כשזה כל כך קל ופשוט, למה להמשיך להתלבט? כעת כשאתם מודעים לכך שמוצרים מודפסים יהוו חלק בלתי נפרד מכל אירוע משמח, אין שום סיבה לוותר על זה! יש אירוע גדול שמתקרב? בא לכם להפתיע את האנשים האהובים עליכם ביותר? בואו להדפיס להם ספל, תיק, חולצה, כרית או כל אלמנט אחר – שיעלה על פניהם חיוך ושתמיד יזכיר להם עד כמה אתם אוהבים אותם. זה קל! 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים