חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה כדאי להשכיר כספת פרטית?

 

יש ברשותכם פריטים יקרים שתרצו לאחסן במקום בטוח? כספת היא מה שאתם צריכים. עולם הכספות השתכלל פלאים במרוצת השנים וכספת מהווה מארז עמיד שאמור לשמור על היקר לכם, כדי שאף אחד לא יוכל לגשת או לגעת בתכולה

 

יש ברשותכם פריטים יקרים שתרצו לאחסן במקום בטוח? כספת היא מה שאתם צריכים.
עולם הכספות השתכלל פלאים במרוצת השנים וכספת מהווה מארז עמיד שאמור לשמור על היקר לכם, כדי שאף אחד לא יוכל לגשת או לגעת בתכולה.
ניתן לרכוש כספת ביתית, אך אפילו אם מדובר בדגם חדיש ועמיד הרי שלא תהיה לו שמירה מסביב לשעון כפי שקיים במקומות המתמחים בכספות וישנה גם האלטרנטיבה של כספת בבנק.
הבעיה היא שכספת בבנק לא בהכרח מספקת את המענה שאתם מחפשים: ברוב המקרים הבנק ידרוש מכם להעביר את החשבון לסניף בו נמצאת הכספת.
בנוסף, הבנקים נוטים להגביל את מספר הביקורים של כל שוכר בשנה ולגבות אקסטרה על ביקורים נוספים שאינם במסגרת הביקורים הקבועים ובנוסף לכך, אלה מתאפשרים רק בזמני הפעילות של הבנק. בדרך כלל גם עלויות השכרת כספת בבנק היא גבוהה יחסית והבנק אף יכול להעמיד דרישות שונות ותנאים שלא יתאימו לכולם.

מתחם כספות פרטי - אבטחה בסטנדרט הגבוה ביותר

מגבלות אלה הנלוות לתהליך השכרת כספת בבנק הובילו רבים לחפש פתרון אחר כמו השכרת כספת פרטית במתחם כספת פרטי המתמחה בכספות ומעניק הגנה פיזית וטכנית משולבת.
צוות אבטחה מיומן וללא מגבלה על מספר הביקורים, תדירותם או שעות הפעילות תוך שמירה על דיסקרטיות ופרטיות.
מתחם כספות פרטי כמו של רותניום פועל כל ימות השנה 24 שעות ביממה ואין צורך לתכנן את הזמן לפי שעות הפעילות אלא להגיע בכל זמן ושעה לפי הצורך או הרצון.
רתניום מציעה לכם חדרי כספות פרטיים באבטחה מרבית בטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם אמצעי האבטחה הקפדניים ביותר שיש, ביניהם תוכלו למצוא אבטחה מסביב לשעון המבוססת על מספר שכבות אבטחה כמו שכבה אנושית של מאבטח חמוש מסביב לשעון ואבטחה טכנולוגית המבוססת על פתרונות אבטחה חדשניים.
לדוגמא: מערכת אוטומטית לזיהוי פנים שכאשר אינה מזהה את האדם - נועלת את הכספת, מערכת שסורקת את טביעת האצבע הייחודית לכל אדם שיודעת לזהות לפי טביעת האצבע את שוכר הכספת, כרטיס קרבה חכם שמאפשר בקרת כניסה וזה בליווי של שוכר הכספת לרצפת הכספות עם שומר חמוש.
המתחמים של רותניום שמציעים השכרת כספות בלב תל אביב ובאזורים גיאוגרפיים נוספים ברחבי הארץ לנוחיותכם מספקים גם אבטחה מהיבטים נוספים: מערכת שמודדת עומסים ורעידות, שבמידה ומזהה לחץ כלשהו, דליפה של מים וכדומה נועלת אוטומטית את הכספת, מערכת נטרול מפגעים אשר גם שולחת התרעה למוקדי חירום לצרכי גיבוי ועוד.
המאבטחים שמאבטחים את מתחמי הכספות הפרטיים עוברים בדיקה קפדנית כולל בדיקות פוליגרף תקופתיות.
המתחמים מאפשרים ביקור בכספת ללא מגבלה כולל תאי פרטיות וטרקלין המתנה נעים, ביטוח בסטנדרט אירופאי וכן חברות במועדון אקסקלוסיבי.
ההתאמה האישית קריטית בבחירת כספת פרטית וברותניום מציגים גדלים שונים של כספות כך שתוכלו לבחור את הכספת הנכונה למידותיכם ולצרכיכם. המידות הן סמול, מדיום ולארג’ עשויות מחומרים בעמידות יוצאת מגדר הרגיל, שתוכלו לאחסון מגוון רחב של פריטים ממסמכים, דרך כמות מזומנים ועד מחשב נייד או דיסק און קי עם קבצים דיגיטליים רגישים, תכשיטים וכן יצירות אמנות שבהקשר שלהן הכספת גם מספקת תנאים אופטימאליים לשמירה על היצירות דוגמת טמפרטורה מבוקרת, הגנה מפני אש ונזקי מים.

השכרת כספת פרטית אצל רותניום, המובילה בין חדרי כספות פרטיים, היא תהליך פשוט. מוזמנים לבחור מסלול מועדף מבין מסלולי המנויים, לבחור את המתחם ביעד הנוח לכם ביותר וליהנות מראש שקט של שמירת הפריטים היקרים שלכם בסטנדרט גבוה ללא פשרות, כולל יחס אישי מקצועי מסור ואדיב. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים