חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הכירו את הדבר הבא בעולם התדלוק – הדלקן האוניברסלי 

 

הדלקן האוניברסלי מבצע את אותו התפקיד של הדלקן הרגיל, רק חכם יותר, מהיר יותר וחסכוני יותר. לפני שנתחיל לדבר על מה מיוחד בו ומדוע כדאי לבחור בו, כדאי שנבין קודם מהי ההגדרה של דלקן אוניברסלי

 

הדלקן האוניברסלי מבצע את אותו התפקיד של הדלקן הרגיל, רק חכם יותר, מהיר יותר וחסכוני יותר. לפני שנתחיל לדבר על מה מיוחד בו ומדוע כדאי לבחור בו, כדאי שנבין קודם מהי ההגדרה של דלקן אוניברסלי. 

דלקן אוניברסלי 

דלקן אוניברסלי הוא למעשה התקן תדלוק בו משתמשים הלקוחות לתדלוק בצורה קלה ומהירה. בהתקן של הדלקן האוניברסלי ישנם שני רכיבים המבדילים אותו מהדלקן הרגיל – 

  1. הטבעת המשדרת – נמצאת סביב פתח התדלוק. 
  2. הכרטיס המותקן סמוך למיכל הדלק – בו מקודדים כל הפרטים הנחוצים על מנת לבצע חיוב מסודר בסוף כל חודש. 

 יתרונות הדלקן האוניברסלי 

  • תהליך התדלוק פשוט ונוח

מי שמשתמש בדלקן האוניברסלי מרגיש את הפשטות בפעולת התדלוק. כשאנו משתמשים בדלקן שכזה, כל שעלינו לעשות הוא לפתוח את פתח התדלוק ולהניח את המשאבה בפיית הדלק. כל השאר כבר קורה בזכות הטכנולוגיה כיוון שההתקן מזהה את הרכב ואת הפרטים.

  • אין צורך בתשלום באותו הרגע בתחנת הדלק 

פעולת התדלוק כמעט תמיד קורת ב "על הדרך" חשבו על זה לרגע.. אנו תמיד באמצע משהו או בדרך לאיזשהו מקום ולא תמיד יש זמן לתדלק. הדלקן האוניברסלי לא מצריך תשלום במקום, מה שיכול לחסוך המון זמן מיותר והתעסקות. 

  • חיסכון כלכלי 

זה יכול להישמע מעט מפתיע אך לקוחות הדלקן האוניברסלי מקבלים הנחה במחירי הדלק. ואף יותר מזה, אנשים שהשתמשו בדלקן אוניברסלי העידו על ירידה של כ- 12 אחוז בהוצאות הדלק שלהם. 

  • חיוב מסודר בכל חודש ומעקב אחר ההוצאות

זה לא סוד שכדי לנהל נכון את ההוצאות וההכנסות יש צורך להיות במעקב ולעשות הכל בצורה מסודרת. סדר בהוצאות יכול לחסוך לנו לא מעט ודלקן אוניברסלי מעניק לנו בדיוק את האפשרות הזאת. החיוב על הדלק נשלח במסודר בסוף כל חודש, כולל כל הפירוטים. 

רפורמת הדלקן האוניברסלי – בכל זמן ומכל מקום 

כל נהג יוכל לתדלק באיזו תחנת דלק שרק יבחר! הדלקן האוניברסלי מעניק לנהגים את החופש לבחור באיזו תחנה לתדלק ובכך נמנעת התלות בתחנת דלק ספציפית. 

הרפורמה שנכנסה לחוק בשנת 2018 החזירה את התחרות לשוק הדלק, מה שעוזר גם לצרכנים וגם לחברות הדלק הקטנות. מאז שהוכנסה הרפורמה לתוקף נראה שהדלקן האוניברסלי פופולארי יותר ומספר המשתמשים בו גדל בכל פעם מחדש. 

אל תהססו ובואו להיות חלק מהשינוי המתחולל בעולם התדלוק 

כיום ישנן חברות המעניקות שירות מקיף בכל הקשור לדלקן האוניברסלי. 

בפאמפי תוכלו לתדלק במהירות ובנוחות ב כ- 800 תחנות דלק שונות של החברות המובילות בישראל. התקדמו גם אתם אל עבר עולם נוח יותר וחסכו את כל הפעולות המעיקות. דלקנים אוניברסליים מתקדמים הרבה יותר מהדלקנים הרגילים, מכל בחינה אפשרית ומכל זווית. 

אז למה אתם מחכים? 

 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים