חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מכללת  קריפטונייז נכנסת ללימודי הקריפטו

 

המהפכה הגדולה הנוכחת ופועמת בעולמות הדיגיטל, הולידה גם צעד שעבור רבים היה מתבקש: מסחר דיגיטלי ולימודים בשידורי חי של התחום החזק והאטרקטיבי ביותר בעולם כיום !

 

המהפכה הגדולה הנוכחת ופועמת בעולמות הדיגיטל, הולידה גם צעד שעבור רבים היה מתבקש: מסחר דיגיטלי ולימודים בשידורי חי של התחום החזק והאטרקטיבי ביותר בעולם כיום !

שנת 2009 הייתה השנה בה נולד לו מטבע הביטקוין, שנכנס כשחקן משמעותי ששבר את חוקי המשחק שהיו מוכרים עד כה. גם אתם מעוניינים להעשיר את עולמכם ולהכיר את מטבע הביטקוין? קורס לימודי ביטקוין יערוך לכם היכרות אישית ומעמיקה עם הטבע החדשני ועם העולם המרתק של המסחר הדיגיטלי.

לפני הכל: מי אתה ביטקוין?

עוד לפני שמדברים על לימודי ביטקוין, חשוב שתכירו את המטבע הדיגיטלי ששמו הולך והופך נפוץ יותר ויותר. מטבע הביטקוין אם כן הוא מטבע דיגיטלי, שאינו כפוף לבנק ספציפי והוא אינו שייך למדינה – מטבע מבוזר. מאחר והביטקוין נחשב כמטבע מבוזר, הערך שלו מבוסס על שוק חופשי המונע מאלמנטים של היצע וביקוש. ההבדל הגדול ביותר בין הביטקוין ובין המטבעות המוכרים יותר כדוגמת היורו או הדולר, הוא העובדה כי הוא אינו שייך לשום גוף רשמי. המשמעות בפועל היא שאתם, בעליו של המטבע, האדונים היחידים עליו תוך שאתם יכולים להחליט מתי להעביר אותו, לאן להעביר אותו וגם כמה להעביר ממנו – כל זאת מבלי כל צו מניעתי או הגבלות שונות.

בנוסף, בעוד הכסף הזורם בעולם אינו סוג של אינסופי, למטבע הביטקוין לעומת זאת ישנה תקרה ידועה מראש. הכמות של הביטקוין בעולם תהיה קבועה והיא תעמוד על סך כולל של כ-21,000,000 מטבעות בלבד. הערכה היא שבשנת 2100 לערך, יהיה הייצור של מטבע הביטקוין האחרון ולאחריו לא יהיה ניתן ליהנות מייצור נוסף של מטבעות.

מדוע כדאי לכם להשקיע בלימודים על הביטקוין?

אחת השאלות השכיחות ביותר היא מדוע כדאי לסחור בביטקוין ולהחזיק בו, ובעיקר – מדוע כדאי ללמוד על המטבע? התשובה לשתי השאלות הינה כמעט זהה: מאחר ועתיד להיות מספר מוגבל של מטבעות – כ-21,000,000 מטבעות ביטקוין. המשמעות היא שהמטבע עתיד להגיע למצב שיהיה בו חוסר, וכתוצאה מכך הביקוש שלו יעלה. כידוע, בעת שישנו ביקוש גם הערך עולה, ובעת שישנה תקרה מוגדרת מראש למטבע, העריך עתיד לעלות עוד ועוד. על פי הערכות כיום, מסתובבים כעת בעולם כ-16,000,000 מטבעות ביטקוין לערך. ברגע שתרכשו ידע מספק למסחר במטבע הביטקוין, ייפתח בפניכם צוהר להשקעה ולרווחים אפשריים במטבע האלטרנטיבי-המבוזר.

כמו כן, המטבע יכול לגשר על פערי הזמן והמרחק בקלות יוצאת דופן! אחד הדברים שמאפיינים את מטבע הביטקוין יותר מכל, הוא המהירות בה הוא פועל. קחו לדוגמא את ההתנהלות אל מול הבנקים שלכם: העברה בנקאית שתרצו לבצע אל בנק אחר בעולם, לוקחת כמה ימים וכל התהליך דורש כמה ימים של עיבוד. עם הביטקוין המצב לגמרי שונה: העברת הכספים מתבצעת בשניות בודדות בלבד.

התכנים שאתם עתידים ללמוד בקורס

לימודי קריפטו פותחים אתכם לעולם חדש, שישנם אלו שיאמרו גם שהעולם הזה הינו העתיד בכבודו ובעצמו. התכנים שתלמדו בקורס על המטבע מגוונים וכוללים בין היתר היכרות עם מושגי היסוד, גלגולו של הביטקוין, האופרציה שסביב העברות כספים,  פלטפורמת אתריום לעומק ומטבעות נוספים, המסחר הוירטואלי, באילו עוד מטבעות עושים שימוש בסחר הדיגיטלי, איך מבצעים מסחר בזמן אמת, אילו כלים זמינים לכם למעקב, איך בוחרים זירה נכונה לקחת בה חלק , ארנקים דיגיטלים ואיך שומרים עליהם בבטחה, חוקי הבסיס למשקיע ולסוחר, ניהול סיכונים על פני זמן , נלמד על מחקר פונדמנטלי  ועוד.

למידה עצמאית או בקורס ייעודי – מה כדאי?

הרשת המקוונת מפתה לא אחת את אלו המעוניינים לרכוש ידע בנושאים מסוימים. לכאורה, הידע זמין בכל מקום – החל מטורי דעה בבלוגים ועד סרטונים ביוטיוב. יחד עם זאת, בעת שאתם רוצים ללמוד תחום על הצד הטוב ביותר, צריכים ללמוד אותו מהטובים ביותר. קורס לימודי קריפטו יועבר לכם במקצועיות ועל ידי אנשי מקצוע מובילים ובשיטת לייב סטרים מאולפני 4K ברמה גבוהה מאוד שהושקעו בהם סכומים גבוהים מאוד של כסף.

מכללת  קריפטונייז פיתחה עבורכם קורס ייחודי בארץ ללימוד כל הנושא באישור משרד החינוך  עם מיטב המומחים בארץ ובעולם . בנוסף המכללה קיבלה זיכיון מאוניברסיטת לוס אנג’לס ללימוד התחום וקבלת תעודת סיום למשתתפים.

מכללת  קריפטונייז מציעה רשת חברתית ענפה שמתעדכנים בה אלפי שיעורים אשר פתוחים לצפייה מכל מחשב או מובייל. אתם פשוט נכנסים עם המשתמש והסיסמה האישיים שלכם לרשת החברתית הסגורה של המכללה והופ – נכנסים לכיתה וירטואלית שמצולמת 360 עם טכנולוגיית VR ברזולוציית 4K הכי מתקדמת שיש. ממש כמו ללמוד בכיתה אמיתית עם המרצים והמומחים הכי שאקלים בענף הדיגיטל. בנוסף לצפייה בשיעורים, ברשת החברתית הסטודנטים גם יכולים להיעזר האחד בשני או עם המרצים, לשאול ולענות על שאלות בפורומים ולהתעדכן בכל מה שחשוב, הרשת כוללת מערכות טכנולוגיות הכוללות אלגוריתמים (רשומות פטנט) אשר עוזרים לכם במהלך תוכניות הלימוד שלכם, וכן קיר קהילה משותף, פרופיל אישי, והכל פתוח וזמין לסטודנטים בלי הגבלה לכל החיים.

המכללה יצרה שיתוף פעולה עם משרד הרו"ח הגדול בארץ בתחום המיסוי והרגולציה בעולם הקריפטו. במסגרת הקורס המועבר יכללו נושאים הקשורים למיסוי מטבעות דיגיטלים ונושאים הקשורים לרגולציה בתחום. 

רו"ח ועו"ד חגי אלמקייס, שותף בכיר במשרד  ארצי, חיבה, אלמקייס, כהן פתרונות מיסוי, ירצה בקורס על נושא המיסוי והרגולציה בעולם מטבעות הוירטואלים.

תוכנית הלימודים מהווה חלק מתוכניות הלימוד של משרד החינוך

מסיימי הקורס מקבלים תעודה מוכרת של משרד החינוך, מקבלים רשת חברתית אקדמאית שפתוחה 24 שעות לכל הנושא של שאלות והתייעצות וטיפים מקצועיים, קורס דיגיטלי לאורך כל החיים שמתעדכן אחת לתקופה וכמובן קורס בשידור חי של 120 שעות לאורך מספר חודשים.

המכללה היא ראשונה להיכנס למאגר תכניות הלימוד של משרד החינוך, ומוכרת באופן רשמי כמוסד המלמד את מקצועות האונליין בישראל. 

בדומה לרשתות חברתיות שרובנו מכירים (פייסבוק/לינקדאין),  הקימה קריפטונייז רשת חברתית-קהילתית אקדמית בה חברים כלל הסטודנטים והבוגרים שלה. ברשת הזו הסטודנטים יכולים לעזור ולהיעזר אחד בשני והדובדבן שבקצפת: הרשת תגיש מעל 150 שיעורים דיגיטליים מעודכנים ומתעדכנים בזמן אמת, מפי סגל המרצים של קריפטונייז. סטודנט יוכל להשלים צפייה בכל שיעור מכל מקום בתבל. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים