חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה כדאי שתדעו על הזמנת שף לאירועים? 

 

מתכונן לכם בקרוב אירוע חשוב? התחלתם כבר להכין את רשימת המוזמנים וגיליתם שבכל זאת יש בערך ארבעים אנשים שאתם רוצים להזמין, למרות שחשבתם תחילה על אירוע קטן? אם כך, חשוב שתתחילו להיערך לקראת העניין

 

מתכונן לכם בקרוב אירוע חשוב? התחלתם כבר להכין את רשימת המוזמנים וגיליתם שבכל זאת יש בערך ארבעים אנשים שאתם רוצים להזמין, למרות שחשבתם תחילה על אירוע קטן? אם כך, חשוב שתתחילו להיערך לקראת העניין. יש כמה פרטים שיכולים להשפיע על השאלה מה למעשה יכול להשפיע על הצלחת האירועים השונים בחיינו, כמו למשל: השאלה איזה אוכל נגיש. לכן, אם אתם יכולים להזמין שף מקצועי לאירועים ולא להתפשר על כך, למה לחשוב פעמיים? זה נכון שבמקום להזמין שף לאירועים תוכלו להחליט שאתם מבשלים את האוכל לבד, מה שיסיע לכם לחסוך לא מעט כסף, אך מצד שני, זה גם עלול לעשות את הכול הרבה יותר מסובך. תצטרכו לא רק לבשל, אלא גם לקנות את המצרכים ולבחור את המתכונים המנצחים, כך שברור מדוע בסופו של דבר, הזמנת שף מקצועי לאירוע שלכם זו תהיה הבחירה הנכונה. 

איך תבחרו איזה שף לאירועים תרצו להזמין? 

האמת היא, שבשנים האחרונות ההתעסקות בכל מה שקשור לאוכל בישראל הפכה להיות כמעט אובססיבית. אנחנו יכולים למצוא אינספור כתבות בנושא ולא מעט קורסי בישול שונים, מה שמעורר בסופו של דבר את הדילמה: איך באמת בוחרים שף מוצלח לאירועים? לפעמים דווקא בגלל שיש הרבה אנשי מקצוע שעוסקים בתחום מסוים, הבחירה ביניהם הולכת ונהיית יותר מורכבת ולכן אנחנו מציעים לכם לבדוק לגבי השף הרלוונטי:   

  • באיזה סוגי אירועים הוא בישל בעבר?
  • איזה תפריטים הוא מציע?
  • האם הוא יכול לבשל בהצלחה לכל מספר סועדים שתחליטו להזמין לאירוע? 
  • האם הוא מומלץ? 
  • האם השירות שתקבלו ממנו יהיה לא רק טעים אלא גם אדיב? 
  • האם הוא מגיע עם צוות גדול של עובדים? 

 

אין ספק שהיעילות של השף שלכם חייבת להיות בשיאה, מה שאומר שעל הניסיון שלו בתחום מאוד לא מומלץ להתפשר. 

שף עם המלצות 

עוד נתון שכדאי מאוד להתייחס אליו כאשר מחפשים שף לאירועים, זה לבדוק מה למעשה אחרים חושבים. האם מדובר על שף פרטי עד הבית שהלקוחות האחרים שלו המליצו עליו בחום? האם האוכל שהוא מכין טעים במיוחד? בנוסף, לא אחת קורה שאנשים מזמינים שף לאירועים ובטוחים שבכך הם סיימו את ההתעסקות שלהם בכל הנושא הקולינרי של האירוע. כלומר, השף גם דואג למשקאות קלים ואפילו למשקאות אלכוהוליים, אך בפועל חשוב לדעת שלא תמיד זה כך. לכן אנחנו מאוד ממליצים לכם לדבר ישירות עם השף שנראה לכם רלוונטי ולהבין לא רק כמה אתם עומדים לשלם לו, אלא גם על מה. האם הכול כלול במחיר? או שבסופו של דבר תמצאו את עצמכם משלמים עוד לא מעט תוספות על כל דבר ועניין? חשוב לעשות בירורים שונים מראש כי זה בדיוק מה שיבטיח שבסופו של דבר תצאו מרוצים. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים