חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

5 עצות למי שרוצה להיכנס לתחום המסחר במקוון בעידן שבו כל-כך קל ליצור חנות אינטרנטית

 

המסחר המקוון הולך ותופס את מעמד הבכורה. זה לא רק עוד דרך למכור אלא הדרך הנפוצה ביותר להגיע למכירות בהיקפים גבוהים ובצורה רווחית. מבחוץ, נדמה שמאוד קשה להיכנס לתחום המסחר המקוון אונליין

 

המסחר המקוון הולך ותופס את מעמד הבכורה. זה לא רק עוד דרך למכור אלא הדרך הנפוצה ביותר להגיע למכירות בהיקפים גבוהים ובצורה רווחית. מבחוץ, נדמה שמאוד קשה להיכנס לתחום המסחר המקוון אונליין. למעשה, זה הרבה יותר פשוט לעומת פתיחת חנות מסורתית או הצטרפות לעסק על בסיס זיכיון. רוצים גם? קבלו 5 עצות למי שרוצה להיכנס לתחום המסחר במקוון בעידן שבו כל-כך קל ליצור חנות אינטרנטית.

1. התחילו עם מכירות ללא חנות אינטרנטית 

נכון, זהו העידן שבו ממש לא בעיה להקים חנות אינטרנטית, אבל למעשה אפשר למכור באינטרנט אפילו בלי לפתוח חנות. צעד מאוד נוח שמאפשר להתנסות בהצלחה במכירות ברשת הוא להתחיל עם מכירה בשיטת דרופשיפינג (הכוונה לזה). בשיטה הזאת אפשר להיעזר בפלטפורמות קיימות המיועדות למסחר אונליין, כגון למשל איביי. לא צריך להשקיע בהקמת חנות ומה שמאוד נוח בשיטה הזאת, זה שגם אם לאחר מכן פותחים חנות אונליין, אפשר עדיין להרוויח ממכירות ישירות דרך פלטפורמות כגון אמזון או קניונים ווירטואליים אחרים.

2. אתם לא צריכים להמציא את הגלגל כדי להצליח 

בעידן שבו כל-כך קל ליצור חנות אינטרנטית, אתם לא צריכים להמציא מחדש את הגלגל. תחום המסחר המקוון מתבסס על פלטפורמות שבנויות כך שמאוד פשוט להקים חנות מקוונת בכל תחום. בעזרת פלטפורמות כגון שופיפיי, יש לכם את כל הכלים להקים חנות מקצועית, ברמה מאוד גבוהה. יחד עם זאת, אין שום סיבה שלא תשאבו השראה מעיצוב של חנויות קיימות. אתם יכולים לשוטט באתרי מכירה, להתרשם מעיצובי חנויות ולשאול את עצמכם איזה עיצוב היה מעורר אצלכם חשק לקנות.

3. כך תמצא את הידע שנחוץ לך 

קרא/י כל מה שאתה יכול על פלטפורמות מכירה ברשת או הצטרף לקורס ממוקד בתחום. אם אתה מרגיש שיש הצפה במידע בתחום, זו לא טעות. אם אתם מרגיש שאתה קצת הולך לאיבוד עם עודף המידע ורוצה להיכנס למסחר מקוון מהר אך בלי טעויות, חפש קורס שבו מלמדים לא לטובת תואר אקדמי אלא מכירות באינטרנט באופן מעשי.

4. חפש ביקוש למוצרי נישה 

הרצון של מתחילים להקים חנות מקוונת שמציעה לקהל הרחב, מגוון מאוד גדול של מוצרים לא תמיד מעשי. מקום טוב להתחיל בו יהיה לחפש ביקוש למוצרי נישה. אם יש לך חיבור למוצרים מסוימים משום שאתם מתעניין בתחום או מכיר אותו, שווה להתחיל שם. לדוגמא, אם אתה בונה דגמים של סירות, אתה יכול להקים חנות למכירת ציוד לבוני דגמים. אמנם רק אחוז לא גדול מהגולשים זקוק לציוד כזה, אבל מצד שני, יש מחסור בחנויות כאלה. אפשר כמובן לחפש ביקוש למוצרי נישה אחרים, בעזרת מחקר שוק לא מאוד מסובך. מחקר כזה אפשר לבצע בקלות על ידי שיטוט ברשתות חברתיות וחיפוש אחר רעיונות למוצרים נדרשים.

5. חשיבות הנראות ופשטות התפעול 

בכל מוצר שמוכרים באינטרנט, בכל ממשק, בכל פלטפורמה, יש שני כללים שחייבים להתקיים: חשיבות הנראות ופשטות התפעול. אתר מכירות או עמוד מכירה חייבים להיראות מושלמים. ומושלם, זה אומר ברור, לא עמוס מדי בפרטים, עם צילומי מוצר טובים אך גם מהירות טעינת עמוד גבוה. בנוסף, המכירה צריכה להתבצע בפשטות, עם שקיפות בתנאים ומעבר נוח לעמוד התשלום. אתר שמעוצב באופן יפה אך מקשה על הגולש להגיע לעמוד התשלום או להשלים את הרכישה יבריח לקוחות. אתר שמעוצב נכון, משלב בין חווית גלישה טובה ובין השלמת עסקה בצורה משביעת רצון יניב יותר עסקאות ומכירות. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים