חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השתלות שיניים – מרפאות טיפול בחיוך

 

השתלות שיניים הפכו מזה שנים לדרך הנוחה והמהירה ביותר להשלים שיניים חסרות, או לקבע תותבות מציקות וניידות

 

השתלות שיניים הפכו מזה שנים לדרך הנוחה והמהירה ביותר להשלים שיניים חסרות, או לקבע תותבות מציקות וניידות. בראשון לציון אפשר למצוא שפע מרפאות שיניים ורופאי שיניים המציעים שירות זה, אולם מעטים יודעים שראשון לציון עשתה היסטוריה עולמית בתחום ההשתלות.

ההיסטוריה נכתבת במרכז העיר

לפני כעשור ישב אחד מרופאי השיניים הידועים בעיר, וניסה להתמודד עם השאלה, איך הוא יכול לפתור את הבעיה של חוסר עצם. שתלים דנטליים הם כמו דיבלים שיש להחדירם לקיר. בעת ביצוע השתלת שיניים יש להחדיר את השתלים אל קיר העצם.. הבעיה היא שלפעמים קיר העצם נספג, ואין כבר מספיק מקום להחדיר לתוכו את השתלים. בעיה זו מאד שכיחה אצל אנשים שהלכו עם תותבות לא מאוזנות כמה שנים. במקום לגשת למרפאה הסמוכה למגוריהם, ולבצע השתלות שיניים בראשון לציון, בוחרים אנשים רבים, אולי מחוסר ידע אוו מחיסרון כיס, להזניח את הבעיה. כאשר הם כבר מגיעים ומבקשם לבצע השתלות שיניים, הם מגלים כי כבר לא נותרה להם מספיק עצם על מנת לבצע פעולה זו. 

במרפאת ’טיפול בחיוך’ בראשון לציון, ישב דר’ מאיר אבירם, והיה מתוסכל. כרופא שיניים שאמור לתת פתרון למטופליו, ובמיוחד כשמדובר במרפאת שיניים שידועה בכל הארץ בתחום של השתלות שיניים, ומבצעת מדי שנה השתלות שיניים רבות בראשון לציון, לא היה לו מענה למקרים אלה. ישב וחשב, ועלה עם רעיון מעניין. במקום לקדוח בעצם, הוא המציא שתל החובק את העצם חיצונית. כמו קליפס. שתל זה, המכונה שתל חובק, פותח בשיתוף עם חברת אב דנטל, ומופץ נכון להיום ל 52 מדינות בעולם. את המחקר שהתחיל בשנת 2011, הציגו בשנת 2016 והוא זכה לתהודה עולמית.

השתלות שיניים בראשון לציון – גם למקרים המורכבים ביותר

השתלות שיניים במרפאות ’טיפול בחיוך’ הפכו עם הזמן לאומנות. במרפאה, שמתמחה בעיקר בנושא השתלות השיניים בראשון לציון, יושבים היום גם מספר רופאי שיניים, מומחים לפה ולסת, מומחי חניכיים, וצוות רחב של פקידות, סייעות ושינניות. מדובר באחת המרפאות היחידות בראשון לציון שמציעה מעטפת כוללת של שירותים, בינם צילומי CT המיועדים להשתלות, ואפילו שירותי השתלות שיניים בהרדמה מלאה המאושרים ע"י משרד הבריאות (בשיתוף עם סניף ’טיפול בחיוך’ בגבעתיים).

במרבית מרפאות השיניים אליהן תגיעו על מנת להתייעץ אם אתם יכולים לבצע השתלות שיניים, יפנו אתכם לביצוע צילומי CT במכון. פענוח צילומים אלה עולה כ 350 ₪ ללסת, ואם מדובר בשתי לסתות אז מדובר ב- 700 ₪. במרפאות ’טיפול בחיוך’ יש מכשיר CT מובנה במרפאה, והשירות מבוצע ללא עלות ללקוחות המרפאה. גם הבדיקות, הייעוץ והצילומים האחרים במרפאה מבוצעים ללא עלות וללא התחייבות.

הסעות מביתך למרפאה ובחזרה חינם לביצוע השתלות שיניים בראשון לציון

השתלות שיניים בראשון לציון הפכו להיות נגישות גם למבוגרים המתקשים בהגעה למרפאות, עם השירות המעולה של ’טיפול בחיוך’. גם אם אתה רוצה רק להתייעץ, ולא שום התחייבות מצידך, ישלחו לך הביתה נהג שיביא אותך, ויחזיר אותך אחר כך. ודרך אגב, אתה לא חייב להיות מבוגר, אתה יכול סתם ’להתפנק’ על חשבון המרפאה...

טיפול בחיוך: 03-9678778

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים