חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חיי הלילה משתלטים על חיי היום – אז היכן הזוגיות?

 

החיים בתל אביב מוכרים כחיי לילה של הוללות, בילויים ומסיבות, חוסר במחויבות זוגית, הרצון לצאת בכל ערב לחגוג בעיר, לשתות ולהתפרע עד השעות הקטנות של הלילה

 

החיים בתל אביב מוכרים כחיי לילה של הוללות, בילויים ומסיבות, חוסר במחויבות זוגית, הרצון לצאת בכל ערב לחגוג בעיר, לשתות ולהתפרע עד השעות הקטנות של הלילה. אז איפה משתלבים פה חיי היום ואיך מוצאים זוגיות? שוחחנו עם גורמים מקצועיים במשרד השידוכים "יחד הכרויות להבין קצת יותר על עולם ההיכרויות בסביבת הבילויים של תל אביב.

 

שלא תטעו, גם בתל אביב מחפשים אהבה

בתל אביב יש פנויים ופנויות רבים שאוהבים את חיי הלילה התוססים של העיר אך במקביל מחפשים למצוא פרטנר/ית שתחלוק איתם את חיי הריגוש והפאן יחד עם חיי היום היותר בנאליים. יש שמוצאים את הזוגיות במקומות הבילוי השונים כמו פאבים ומסעדות אך ישנם המתקשים לעשות זאת בשל בישנות וסיבות אחרות ועל כן הם פונים למקומות הכרות שונים כמו אתרי הכרויות ומשרדי שידוכים.

 

מציאת זוגיות על פי האופציות השונות:

  • להתחיל עם בחור/ה בפאב – חיי הלילה מזמנים איתם מפגשים רבים בין נשים לגברים. בפאב שמספק אווירה יותר קטנה ואינטימית בניגוד למועדון, ניתן ליזום הכרות עם מי שמוצא חן בעינינו. האווירה הקלילה והאלכוהול עוזרים עם הביטחון ומייצרים קרקע טובה להיכרויות. לא בהכרח המפגש בפאב יניב זוגיות לטווח הארוך אבל בסופו של דבר זה כבר תלוי בכוונות שלכם.
  • משרדי שידוכים בתל אביב – בעיר התוססת ובסביבתה תוכלו למצוא משרדי שידוכים שונים אשר יאפשרו לכם להכיר נשים וגברים באזור מגוריכם. בתהליך של שידוך לא תצטרכו את האומץ והיוזמה להתחיל עם מישהי כי אלו גבר יוגשו לכם לאחר ביצוע תהליך של התאמה. זוגיות מסוג זה מטרתה להיות לטווח הארוך. משרדי שידוכים בתל אביב ומסביבה יעניקו לכם ליווי צמוד לאורך כל הדרך.
  • מפגשי פנויים פנויות – בעיר בה ידוע על חיים אטרקטיביים ובלתי פוסקים המקשים על הזוגיות נוצרו מפגשי פנויים פנויות רבים המאפשרים לרווקים/ גרושים/ אלמנים וכל גבר או אישה פנויים להגיע ולהנות מסבבי הכרות עם אנשים שיתכן ולא היו פוגשים במקום אחר. מפגשים מסוג זה הם לרציניים שבאמת רוצים זוגיות.
  • להכיר במסעדה – אופציה זו היא לא נפוצה אבל הנועזים מנצלים אותה בצורה טובה. היה וישבת במסעדה עם חברים ונתקלתם בקבוצת חברות שחת מהם מוצאת בעינייך, נצל את ההזדמנות והזמן לה משקה שיתאים לארוחה שהיא הזמינה. כוונה מסוג זה מראה על התעניינותך ועל המחשבה המקורית והרצון להשקיע בה ויכולה להבי להסכמה מהצד השני להכרות.

 

מנפצים את הבועה התל אביבית

חיי הלילה בתל אביב הם אולי חלק בלתי נפרד ממנה ויש התייחסות לתושבים בעיר כאילו הם חיים בתוך בועת הרווקים והרווקות הנצחיים, אך מי שחי שם באמת מבין כי הם אוהבים את הנהנתנות אבל שואפים לזוגיות ומשפחה ממש כמו כולם.

אם גם אתם חיים בתל אביב ומחפשים להכיר את האחת, אבל לא הצלחתם לעשות זאת באופן עצמאי, צרו קשר בטלפון: 073-7815503 עם משרד השידוכים "יחד הכרויות" וקבעו פגישת ייעוץ ללא עלות. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים