חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האם כל אחד יכול להיות מוביל דירות?

 

מוביל דירות זו עבודה מאוד פיזית ולכן לא כל אחד יכול להיות מוביל. על רקע זה יש לציין כי עלות ההובלה נקבעת לי כמות הרכוש שלנו, לפי המרחק בין הדירה החדשה לדירה הישנה ולפי השאלה האם אנו אורזים לבד את הציוד שלנו. כל אלו קובעים את מחיר ההובלה ואנו חייבים לקחת זאת בחשבון

 

הקורונה השפיעה מאוד על שוק העבודה ואפשר לראות כי יש עשרות אלפי עובדים המחפשים לשנות מקצוע למקצוע יותר מבוקש. על רקע זה ברור מדוע השאלה האם כל אחד יכול להיות מוביל דירות חשובה לרבים מאתנו. אם כן אנו חייבים לציין כי הובלה זו עבודה מאוד פיזית ומעטים יכולים לעשות אותה מבלי להיפצע ולכן אפשר לקבוע בוודאות כי לא כל אחד יכול להיות מוביל דירות או אלטעזכן תל אביב שגם הוא סוחב דברים כבדים מאוד.

האם הרכוש שלנו משפיע על עלות ההובלה?

כעת עולה השאלה איך המוביל קובע כמה תעלה לנו ההובלה? אם כן יש הרבה דברים המשפיעים על עלות הובלה וזאת ללא קשר לשאלה האם אנו פונים אל אלטיזכן באר שבע או אל חברת הובלות מקצועית. אך ניתן לקבוע ללא היסוס כי הדבר אשר הכי משפיע על עלות ההובלה שלנו זה כמה רכוש יש לנו. ככל שיש לנו יותר רכוש כך עלות ההובלה תהיה גבוהה יותר. לצד זאת יש לציין כי עלות ההובלה נגזרת גם מהשאלה האם יש לנו חפצים כבדים וגם על כך יש לתת את הדעת אם אנו מזמינים מובילים.

האם המרחק של ההובלה משפיע על עלות ההובלה?

אם תקראו את יומנו של מפני דירות אתם תגלו שם הרבה דברים מעניינים. אחד הדברים המעניינים ביותר שאתם תגלו זה העובדה כי המרחק של ההובלה משפיע על עלות ההובלה. יש הבדל עצום בין מחיר של הובלה בתוך תל אביב ובין מחיר של הובלה מתל אביב לבאר שבע ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת. עליכם להבין שככל שההובלה הינה למרחק יותר גדול כך העלות שלה תהיה יותר גבוהה. זה גם הגיוני מכיוון שהובלה ארוכה גם לוקחת זמן רב יותר וזמן שווה כסף וגם מבזבזת יותר דלק וגם דלק שווה כסף. לכן עליכם לבחון לאן ההובלה מתבצעת ולהבין שעל פי כך נקבעת עלותה. 

האם אריזה עצמאית מורידה את עלות ההובלה?

אם אתם פונים אל אלטיזכן חולון אתם בוודאי לא צריכים לארוז את הרכוש שלכם. אך אם אתם מתכננים מעבר דירה אתם חייבים לארוז את הרכוש שלכם. על רקע זה עולה השאלה האם כאשר אני מבצע אריזה עצמאית אני מוריד את עלות ההובלה? אם כן על פניו אנו אכן נשלם פחות אם נארוז לבד. אך באותה נשימה יש לזכור כי אריזה עצמאית של הבית היא דבר שלוקח המון זמן ומכיוון שאמרנו כי זמן שווה כסף אתם יכולים להבין כי האריזה העצמאית לא משתלמת. לכן עדיף לתת לחברת ההובלות לארוז את הבית שלנו וכך גם לחסוך זמן ולא פחות חשוב מכך לחסוך כאב ראש לא קטן.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים