חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד לבחור בגדי ונעלי בלט?

 

בלט הוא ריקוד אומנתי או צורת מחול שמקורו באיטליה, ומשם הוא מצא את דרכו אל צרפת ואל רוסיה. יש גם המתייחסים לבלט כאל להקה או כאל יצירה

 

בלט הוא ריקוד אומנתי או צורת מחול שמקורו באיטליה, ומשם הוא מצא את דרכו אל צרפת ואל רוסיה. יש גם המתייחסים לבלט כאל להקה או כאל יצירה.  במשך השנים צבר הבלט סמל סטטוס תרבותי של ממש ברחבי העולם, ואומרים שדווקא ברוסיה להקות הבלט הן הלהקות הבולטות והמרשימות ביותר.

כמובן, שגם בישראל יש להקות בלט, בין אם זה בלט לילדות/ילדים או בין אם זה בלט לבוגרים. הבלט מחולק ל-3 סוגים: בלט קלאסי, בלט ניאו קלאסי ובלט מודרני. כמובן שהבלט מזוהה עם ביגוד תואם, שכמובן שגולת הכותרת שלו היא נעלי בלט שהיא חלק בלתי נפרד מקוד הלבוש הקפדני של הבלט. גם בישראל לדוגמא, ניתן למצוא נעלי בלט בירושלים שנמכרות על ידי חברת ללושקה. 

איך מלמדים בלט?

לימודי הבלט ידועים כלימודים נוקשים, משמעת גבוהה עם מאפיינים קבועים ומסורת קבועה ואת הלימודים מתחילים בגיל מאוד מאוד צעיר יחסית, לרוב הלימודים יתחילו בגיל 4. יש האומרים שלימודים של בסיס קלאסי הינם בסיס כמעט ללימודי מחול אחרים, מכיוון שהוא מעניק את הטכניקה והמיומנויות הדרושות.

מה מעניקים לימודי בלט?

כפי שציינו, לימודי בלט לרוב מתחילים בגיל צעיר מאוד, שכן הלימודים לאורך השנים, ההתמדה, והמשמעת גורמים לכך, שהגמישות מתפתחת באופן משמעותי, הקוארדינציה, וכך גם שיווי המשקל והיציבה. עם השנים, לימודי הבלט הופכים למורכבים ומאתגרים יותר, לכן גם הביגוד שקונים צריך להיות תואם. 

מה החשיבות של בגדי בלט?

ככל שנכנסים ללהקות הבוגרות יותר, הדרישה לבגד איכותי יותר היא כורח המציאות, כדוגמת בגדי הבלט של ללושקה לרוב, אין צורך לרכוש את הבגדים באופן לבד אלא אפשר לרכוש את הבגדים בקנייה מרוכזת שתעניק הנחה במחיר הקנייה וכן תדאג לכך שכל הבנות החברות בחוג/בלהקה יקבלו ביגוד באיכות דומה.

איך נחשב הבלט הישראלי?

הבלט הישראלי בהחלט נחשב לשם דבר בעולם, להקת הבלט הישראלי נוסדה אי שם בשנות ה-60’, ומאז הלהקה פעילה עד היום וחברים בה כ-30 רקדנים ורקדניות והיא נחשבת לשם דבר בעולם. כמו כן, גם להקות ילדים ונוער קיימות בישראל והן חשובות מאוד בטיפוח דור העתיד.

באיזה ביגוד משמשות הלהקות?

הלהקות תמיד ישתמשו בביגוד איכותי ובמיוחד בנעלי בלט איכותיות כדוגמת נעלי הבלט שנמכרות על ידי ללושקה. כאשר רוכשים בגדי בלט, תמיד עדיף לרכוש את הביגוד האיכותי ביותר, שיאפשר ריקוד מושלם, תוך כדי פיתוח כל המיומנויות הדרושות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים