חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השקעה בנדל”ן: כמה מילים על סיכונים ותשואות

 

בלתי ניתן לענות על השאלה: היכן להשקיע את הכסף שלכם? מבלי לברר מהי רמת הסיכון המדוברת. בעניין זה כדאי שתכירו גלל מפתח שנכון לגבי כל סוגי ההשקעות וכן לאורך כל היסטוריית ההשקעות – ככל שישנו סיכון גבוה יותר בהשקעה, כך התשואה אמורה לזנק

 

בלתי ניתן לענות על השאלה: היכן להשקיע את הכסף שלכם? מבלי לברר מהי רמת הסיכון המדוברת. בעניין זה כדאי שתכירו גלל מפתח שנכון לגבי כל סוגי ההשקעות וכן לאורך כל היסטוריית ההשקעות – ככל שישנו סיכון גבוה יותר בהשקעה, כך התשואה אמורה לזנק. מאידך, לא תמיד השוק עובד על פי ההנחות של הכלכלנים, כך שקיימות דרכים נוספות להשיג תשואות גבוהות ואיזון גם בלא הסתכנות שווא.

התשובה הידועה לשאלה הידועה: כיצד להשקיע כסף? היא: התמקדו בהשקעות בנדל"ן. אנו ממליצים לשים לב לא רק היכן להשקיע את הכסף עבור קבלת תשואות גבוהות, אלא לשים לב גם כיצד ניתן למנוע מבעלי סכומים זעומים יותר להיכנס להשקעות הנושאות סיכון מיותר. העובדה שבמדידה המתפרסת על טווח ארוך ענף ההשקעות בנכסי נדל"ן פיזיים נתן תשואה גבוהה יותר מאשר השקעה בניירות ערך – מוכיחה כי ניתן להשקיע כסף עם פוטנציאל תשואה גבוה וברמת סיכון נמוכה.

 באיזה ענף הכי מומלץ להשקיע נכון להיום?

בימינו אנו, במאה ה-21, המשקיעים החדשים כלל לא צריכים להתאמץ ולחקור היכן כדאי להשקיע את כספם ואילו אפיקי השקעות מומלצים עבורם. השקעה בעולם הנדל"ן במדינת ישראל מוכיחה מזה שנים רבות – הן בטווח הארוך והן בטווח הקצר – כי היא ההשקעה הנבונה ביותר. השקעה מסוג זה מתאימה הן לבעלי הון ראשוני גבוה והן לכאלה עם הון עצמי נמוך. בעזרת ההשקעות בתחום הנדל"ן פרופיל ההשקעה שלכם יוכל להיות מותאם לצרכים האישיים של כל משקיע ומשקיע.

כאן המקום לציין שקיימות השקעות שמתאימות אך ורק לבעלי הון. השקעות מסוג זה הן: פרויקטים מורכבים, קבוצות רכישה, שטחי אדמה גדולים או מבנה מסחרי – כאשר השקעות מסוג זה פחות מתאימות למשקיעים שרוצים ללכת על סיכון מופחת. אם כן, השקעה בנדל"ן כלל לא מוכרחת להיות השקעה יקרה, ואף ישנן פעולות שתוכלו לעשות בשביל להפחית את סיכון ההשקעה עוד יותר.

למדריך מקיף בנושא קניית מגרש להשקעה הקליקו

כללי מפתח להשקעה נבונה בנדל"ן

המיקום של ההשקעה בתחום הנדל"ן מהווה שחקן מרכזי בכל הקשור לטיבה של ההשקעה ולסכומים שתשלמו ותוכלו להרוויח בעדה. בשל כך, כדי להתחיל להיכנס לעולם ההשקעות בנדל"ן ובשביל למצוא את ההשקעה האידאלית עבורכם, תצטרכו לערוך השוואות בין אפשרויות שונות על פי מיקום ההשקעה. יש לציין שמצד אחד מיקום נחשק ויוקרתי ידרוש מכם השקעה כלכלית גבוהה כאשר הסיכון גם יהיה בהתאם, ומצד שני מיקום בו ניתן מצוא ביקוש – אך בשלב הנוכחי ביקוש לא גדול – יכול לאפשר לכם להשקיע בנכס עם נתונים מעולים במחיר סביר ולעיתים אפילו נמוך.

 השקעה בנדל"ן – מה ה"תזמון" האידאלי בו נכון להשקיע?

התזמון בכל מה שקשור להשקעות בנדל"ן מהווה פרמטר חשוב מאוד ומרכזי שיאפשר לכם להפיק את הפוטנציאל המלא מההשקעה שלכם. ברמה הפרקטית, המטרה שלכם בתחום ההשקעות בנדל"ן היא להיכנס להשקעה שלכם בזמן הנכון – מה שיקפיץ עבורכם את ערך הנכס, התשואה שלו והתמורה שתוכלו לגבות עליו, הן מבחינת עלויות של שכירות והן מבחינה מכירה עתידית. בהיבט מסוים, חשיבות התזמון דומה לחשיבות המיקום מפני שתזמון ההשקעה יקבע באיזו מהירות תוכלו לממש את ההשקעה שלכם כראוי.

אז באיזה שלב "תזמון" מדובר? התזמון המומלץ לכניסה להשקעה בנדל"ן הוא כשהפרויקט כבר קורם עור וגידים, אך טרם נמכרו כל יחידות הדיור. בשלב הזה תוכלו להרוויח רווח נאה אפילו מקבלת היתר הבנייה או מהפשרת הקרקע, עוד לפני שאתם מחפשים קונים או שוכרים עבור הנכס. לאור כל האמור אנו ממליצים לבדוק את התזמון בו אתם מתכננים להיכנס להשקעה, וכן לוודא שלוחות הזמנים משתלבים היטב עם המטרה של ההשקעה.

 השקעה בטוחה בנדל"ן – מבט קדימה ודחיפות מהשטח

תכנון חכם של ההזדמנויות שלכם בעולם ההשקעות יתבטא בעיקר בקרקע שמיועדת לפיתוח. יחד עם זאת, שימו לב שגם בתוך קטגוריית "קרקעות חקלאיות שעתיד להיות מופשרות" קיימים הבדלים שונים בין הקרקעות. כלל המפתח עבורכם הוא לחפש את הקרקע שנמצא באזור שמיועד לפיתוח, ולצד זה לבדוק האם הרשויות מחזיקות בתכנון לאזור ובאיזו רמה נבחרי ציבור מעורבים בקידום הדבר.

במידה ונבחרי ציבור (כגון חברי כנסת) שותפים לתהליך, ככל הנראה הקרקע אכן תפותח ותגיע להליכים המתקדמים שלה. כאשר המבט שלכם יהיה קדימה ובנוסף יתבסס על נתונים ו"דחיפות" שמגיעים מהשטח – ההשקעה שלכם עשויה לצעוד על שביל הזהב בדרך להזדמנות מעולה לתשואות גבוהות ורווחים נאים.

למעבר לאתר החברה - קבוצת בונים נדל"ן | ייזום ושיווק פרויקטים ?

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים