חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פוטרתם? אל תוותרו על פיצויי פיטורין

 

זה אף פעם לא נעים להיות מפוטר. פיטורין כרוכים כמעט תמיד בחשש מההשלכות הנוכחיות של עזיבת מקום העבודה ומהעתיד הכלכלי הצפוי למפוטר ולמשפחתו

 

זה אף פעם לא נעים להיות מפוטר. פיטורין כרוכים כמעט תמיד בחשש מההשלכות הנוכחיות של עזיבת מקום העבודה ומהעתיד הכלכלי הצפוי למפוטר ולמשפחתו. כדי לנסות ולהקל על המפוטרים בשלב הרגיש הזה ולפצות על אובדן מקור הפרנסה, הוגדר בחוק הנושא של פיצויי פיטוריןפיצויים אותם משלם מקום העבודה למפוטרים, מיד עם סיום העבודה, ובמקרים מסוימים גם לאנשים שהתפטרו ביוזמתם.

הבעיה היא שלא תמיד זה פשוט לקבל את הפיצויים שמגיעים למפוטר או למתפטר על פי החוק, כשלעיתים יש הפרה ברורה מצד המעסיק. בדיוק מהסיבה הזו חשוב להיעזר במשרד עורכי דין הבקיא בתחום של דיני עבודה. זה הרגע להציג בפניכם את משרד וקרט ושות’, הנחשב לאחד הבולטים בישראל בשדה המשחק.

חשיבות הסיוע המשפטי במקרה פיטורין

למרבה הצער, העובדות מראות שאחוז משמעותי מאוד מבין המפוטרים בישראל אינו מקבל את מלוא הזכויות שאמור להגיע להם על פי חוק. לעיתים מדובר בניסיון מכוון של המעסיק לנצל את חוסר הידע (יש שיגידו התמימות) של המפוטרים, שנמצאים כעת במצב שאינו פשוט מבחינה רגשית. במצבים אחרים, נפוצים אף הם, קיימת חוסר מודעות לגבי מלוא הזכויות. כך או כך, באמצעות סיוע צמוד של עורך דין לדיני עבודה בכלל ולפיצויי פיטורין בפרט, גדלים הסיכויים שתקבלו את כל מה שמגיע לכם.

עורך דין העוסק בפיצויי פיטורין עשוי להעניק לכם את הייעוץ הראשוני, שיאפשר לכם לבחון מהן הזכויות המגיעות לכם במקרה נתון ומהי הדרך הנכונה להתנהל על מנת לקבל אותן בהקדם האפשרי. במקרים של פיצויים, כל יום שעובר עלול להיות גורלי ולכן חשוב לקצר תהליכים ולהוריד חסמים בירוקרטיים ככל שניתן.

בחלק גדול מהמקרים נדרשת מעורבות של עורכי הדין בפתרון מחלוקות מול הצד השני, בין אם במסגרת של פשרה ובין אם בעימות המגיע אל בין כתלי הערכאות המשפטיות הרלוונטיות. עורך דין הבקיא בתחום עשוי לשנות את התמונה לחלוטין, ולגרום לכך שהעובד יסיים את התהליך כשידו על העליונה.

איך בוחרים עורך דין לדיני עבודה?

בישראל יש לא מעט עורכי דין שעשויים, לפחות לכאורה, להציע סיוע משפטי בנושא של פיצויי פיטורין. מה שחשוב לשנן הוא שיש בין עורכי הדין הבדלים מהותיים, גם בכל הנוגע לרמה המקצועית. המשמעות היא שהאופן בו מתבצע התהליך ואחוזי ההצלחה שלו תלויים במידה רבה בגורם המשפטי שמקבל את המושכות.

בדרך כלל הבחירה הנכונה ביותר היא במשרד המתמחה אך ורק בדיני עבודה, דוגמת משרד עורכי דין משה וקרט ושות’ המחזיק בניסיון של למעלה משני עשורים בתחום. הסיבה היא שהמשרד מחזיק בוודאי במלוא הידע הדרוש לצורך ייצוג מקצועי באמת בתיק: הסעיפים הרלוונטיים בתקנות דיני העבודה, המגמות המשפטיות בתחום, התקדימים שמקבלים חשיבות מכרעת ועוד. משרד עורכי דין שעוסק בנושאים משפטיים מגוונים, צפוי שלא להיות מעורה בדיני עבודה במידה המספקת.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים