חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שילוב בין גופי תאורה שקועי תקרה לעיצוב הבית 

 

כאשר מדברים על גופי תאורה שקועי תקרה, מדברים על אפשרות למגוון שילובים ועיצובים נוכח פתרון פונקציונאליים, פרקטיים ואסתטיים כאחד

 

כאשר מדברים על גופי תאורה שקועי תקרה, מדברים על אפשרות למגוון שילובים ועיצובים נוכח פתרון פונקציונאליים, פרקטיים ואסתטיים כאחד. כאמור, לא מעט יתרונות אשר מביאים גופי תאורה איכותיים ומספקים תאורה היקפית בכל מקום ובכל זמן. 

בין אם אתם רוצים לייצר תאורה המתפרסת על חלל גדול יותר או בין אם אתם רוצים לתת הדגשים על מקום ספציפי אין ספק כי תאורה שקועי קרקע מהווה את פריצת הדרך לכל מה שנחשב וחסר לעיצוב בבית. 

רוצים לשדרג את הנראות של הבית והתאורה היא השלב האחרון שדורש מכם להחליט מה יהיה הלאה? טכנולייט – הבית לכל מה שיכול להאיר ולשדרג את הבית ברמות שלא הכרתם. 

מזה גופי תאורה שקועים ואיך זה יכול לשדרג את הבית? 

כולכם בוודאי מכירים את החלקים העגולים והקטנים המתוקנים על התקרה- אלו הם למעשה גופי תאורה שקועים. הם נראים כמו נקודות קטנות ומאירים יותר מהמצופה – אבל את זה חייב לראות בתצוגה חיה בכדי להבין על איזה יתרון מדובר. 

בשלב בו אתם מערבים גם יועץ תאורה ואדריכל בכל הסיפור הזה אפשר ואפילו רצוי לשלב שקועי תקרה יחד עם תאורה של פרופילים. זה חשוב, היות ואם משלבים את סוגי התאורה הזאת יחד אפשר להגיע לאלמנט ייחודי ביורת של התאורה בבית. 

מעבר ליופי ולעיצוב, בחירת תאורה "שקועת תקרה" מהווה יותר גדול גם לאלו מבניכם שאוהבים לקרוא מדי פעם בסלון, בחדר השינה או אפילו ישיבה מול מחשב. גופי התאורה הזאת משרתים לא מעט מטרות אבל בו זמנית כפי שכבר צוין הם בהחלט פונקציונאליים בחלל אחד או יותר. 

כיצד תאורה שקועי קרקע יכולה להועיל גם באמבטיה? 

אפשרות נוספת לשילוב של תאורה בחדר האמבטיה זה בהחלט האור הרך והנעים שקוע התקרה. כאמור, תאורה שכזאת לא רק משרה אווירה של רוגע אלא גם מאפשרת לשלב פעולות אחרות כמו גילוח ואפילו איפור וטיפוח ברמה המדויקת ביותר. 

כמו כן, כאשר בוחרים תאורה עדינה שכזאת התאורה יכולה לא רק להשרות רוגע אלא גם לשקף את הפנים בצורה ברורה יותר ביחס לתאורה שמתפזרת על חלל שלם. אז אם אתם מחפשים גם בחדר האמבטיה תאורה שתשקף נראות טבעית עד כמה שאפשר, הנה עוד מקום שבו מומלץ להתקין את התאורה, למגר צללית חדה ולצור עד כמה שניתן השתקפות טבעית ונכונה.  

בסיכום דבר, נכון להיום אפשר למצוא גופי תאורה שקועי תקרה בכל מקום לרבות המטבח, המקום הספציפי בו אתם מעדיפים לבשל וצריכים את מלוא התאורה- הכול בכדי לספר לאורחים שזה לא התבשיל זו התאורה! 

גופי תאורה שקועי תקרה, הם נמצאים בכל מקום ורצוי לשלב אותם גם עם סוגי תאורה אחרים- הכול בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר של אפקט מרשים ובעיקר מודגש על כל חלל הבית. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים