חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתי כדאי להזמין חברת הדברה בראשון לציון?

 

כדור הארץ הוא הבית של המין האנושי ושל עוד מיליוני מינים של בעלי חיים אחרים, כולל חרקים למיניהם. כל עוד הם חיים את חייהם ולא חודרים למרחבי המגורים ולמרחבים העסקיים שלנו, אין כמובן שום סיבה לפגוע בהם - אבל כשאל הבית זורמות נמלים, מתעופפים ג’וקים או מגיעים פשפשים, כדאי מאוד לדאוג לטפל במפגע

 

כדור הארץ הוא הבית של המין האנושי ושל עוד מיליוני מינים של בעלי חיים אחרים, כולל חרקים למיניהם. כל עוד הם חיים את חייהם ולא חודרים למרחבי המגורים ולמרחבים העסקיים שלנו, אין כמובן שום סיבה לפגוע בהם - אבל כשאל הבית זורמות נמלים, מתעופפים ג’וקים או מגיעים פשפשים, כדאי מאוד לדאוג לטפל במפגע.

הדברה מונעת

מצב אחד שבו כדאי להיעזר בשירותיה של חברת הדברה בראשון לציון הוא כדי למנוע מראש נוכחות של חרקים. הדברות מנע יעילות כנגד נמלים וג’וקים, והמועד האידיאלי לביצוע פעולה זו הוא בתחילת הקיץ ואפילו כבר כשהאביב מגיע. הדברה נגד ג’וקים כוללת טיפול בבורות הביוב שבאזור הדירה משום שמשם מגיעים חלק גדול מהתיקנים, וכמובן ריסוס בדירה כדי לוודא שכל ג’וק שיחדור אליה - ייפגע. הדברת בניין שלם היא האופציה האפקטיבית ביותר, משום שבמקרים כאלה נעשה ריסוס גם בחדר האשפה, במקלט ובכל החללים המשותפים, כך שמובטח לכל הדיירים ראש שקט לאורך כל העונה החמה.

לילה לא שקט

כשבני הבית מתעוררים בבוקר עם עקיצות רבות - של יתושים, של פרעושים או של פשפשים - כדאי גם כן להזמין אנשי מקצוע, ובפרט חברה עם ניסיון רב דוגמת הדברות מיכאל ובוריס.

הבסיס לפעולה אפקטיבית הוא זיהוי מדויק של סוג החרק שאיתו מתמודדים, על בסיס תיאור העקיצות ומידע רלוונטי נוסף. אם החרק ששתה את הדם שלכם הוא פשפש המיטה, השלב הראשון בהדברה הוא ניטור יסודי בכל שטח הבית, כדי לאתר את כל מקומות המחבוא של הפשפשים. כדאי לדעת שבזכות מבנה הגוף השטוח שלהם הם מצליחים להסתתר בתוך חריצים זעירים במזרון, בשקעים חשמליים ובעוד מקומות. בנוסף הניטור יגלה מקומות שבהם יש ביצי פשפשים. ההדברה עצמה כוללת שאיבה רבת עוצמה, שימוש בקיטור חם כדי לחסל גם את הפשפשים הבוגרים וגם את הביצים, וכן ריסוס עם מספר חומרים כולל מעכבי גדילה (כך שגם הביצים ששרדו את הקיטור לא יתפתחו לפשפשי מיטה בוגרים).

נוכחות של מכרסמים בדירה או בעסק

חוץ מחרקים עלולים להתארח בדירה בראשון לציון או בעסק בעיר גם עכברים וחולדות. במקרים אלה שיטת העבודה המומלצת היא לכידה ולא פיזור רעל. הסיבה לכך היא שהרעל אמנם יוביל למוות של המכרסם אבל אי אפשר לדעת מתי זה יקרה. התוצאה עלולה להיות פגר של בעל חיים במקום שאי אפשר לראות אותו, ותוך זמן קצר הגופה תהפוך למפגע תברואתי. 

לכידה לעומת זאת מאפשרת את פינוי הפגר באופן מידי. אופציה נוספת שמציעה חברת הדברה בראשון לציון שמתמחה בטיפול במכרסמים היא לכידה שמשאירה את העכבר או את החולדה בחיים. בחלק מהמקרים הלכידה תתבצע ביד, או באמצעות מוט שמיועד בדיוק למטרה זו. במקרים אחרים תוצב מלכודת כלוב בנקודה אסטרטגית - ובכל מקרה נציגי החברה ישחררו את בעל החיים בשטח פתוח מחוץ לעיר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים