חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך מתבצעת הדברה ירוקה בתל אביב?

 

אנחנו חיים בעידן של מודעות גבוהה מאוד להשפעת פעולות שונות על הסביבה וגם עלינו. ההבנה שכדור הארץ נמצא בסכנה ברורה, מוחשית ומידית כבר חלחלה אל ישראלים רבים, ובפרט בתל אביב - העיקר המתקדמת ביותר במדינה מכל הבחינות

 

אנחנו חיים בעידן של מודעות גבוהה מאוד להשפעת פעולות שונות על הסביבה וגם עלינו. ההבנה שכדור הארץ נמצא בסכנה ברורה, מוחשית ומידית כבר חלחלה אל ישראלים רבים, ובפרט בתל אביב - העיקר המתקדמת ביותר במדינה מכל הבחינות. בהתאם גדל מאוד הביקוש בשנים האחרונות להדברה ירוקה, כלומר הדברה שמתבצעת בלי להשתמש בחומרים שעלולים להיות מזיקים - הן לסביבה והן לבני האדם שחיים בבית. כדאי לדעת שיש כיום שיטות אפקטיביות מאוד, והחוכמה היא לבחור בחברת הדברה שיודעת להשתמש בהן.

הדברה ביולוגית

שיטה אחת שנחשבת לירוקה משום שהיא לא כוללת ריסוס שמבוסס על חומרים כימיים מסוכנים היא הדברה ביולוגית. הכוונה היא לשימוש בצמחים או בעלי חיים כדי להרחיק או לחסל חרקים מזיקים. דוגמה אחת לכך היא דגי גמבוזיה - דגים שהמאכל האהוב עליהם הוא זחלים של יתושים. בהתאם נוכחות של דגים אלה בבריכת נוי תמנע את הפיכת המקום לכזה שגדלים בו יתושים רבים.

גם בחקלאות נעשה שימוש נרחב בידע עכשווי כדי לאפשר לטבע לדאוג ששטח מסוים יהיה ריק ממזיקים. המשך המחקר בתחום יספק לנו מן הסתם עוד ועוד פתרונות וחברות הדברה בתל אביב שמקפידות להתעדכן כל הזמן יאמצו אותם ראשונות.

לכידה במקום ריסוס והרעלה

דרך נוספת למנוע פגיעה מיותרת ממי שחי בבית היא שימוש במלכודות במקום חומרים רעילים. חשוב לזכור שחלק מחומרי ההדברה שהיו מותרים בעבר - ובפרט אלה שמבוססים על זרחנים אורגניים - כבר אסורים לשימוש. כמו כן בהחלט ייתכן שחומרים שבהם נעשה שימוש היום יתגלו בעתיד כמסוכנים גם כן. 

כשבוחרים ללכוד חרקים או מכרסמים במקום להרעיל אותם, בני הבית לא נחשפים לכימיקלים שעלולים לפגוע במערכת העצבים שלהם. נזק אפשרי אחר הוא תהליכים סרטניים בגוף עקב מגע עם אותם חומרי הדברה בעייתיים. בפרט רגישים לכך תינוקות, פעוטות, חיות מחמד (שכידוע נמצאות בבתים רבים בתל אביב), נשים הרות וגם קשישים וקשישות.

חברת הדברה בתל אביב שמבצעת לכידות במקום הרעלות יכולה גם להציע לכם כשיש עכבר בבית או חולדה להשאיר את המכרסם בחיים - בזכות מלכודות כלוב שלא ממיתות את בעל החיים אלא כולאות אותו. במקרה כזה נציגי החברה יבואו אליכם שוב לאחר הלכידה וייקחו איתם את העכבר או החולדה כדי לשחרר אותם בשטח פתוח רחוק מהעיר.

הדברה אורגנית

הדברה אורגנית היא שם כולל לפעולות שמבוססות על חומרים טבעיים או כאלה שמחקים חומרים טבעיים. בהתאם מידת הרעילות שלהם נמוכה. חברת הדברה בתל אביב שמשתמשת בחומרים מתקדמים אלה מפחיתה במידה ניכרת את רמת הסיכון שלכם. הסיבה לכך היא שהגוף שלנו יודע לטפל בחומרים אלה. דוגמה טובה לכך היא הפירתרואידים - חומרי הדברה דומים לאלה שמפיק צמח החרצית באופן טבעי. חומצות קיבה של יונקים יודעות לפרק את החומר הזה, ולכן הוא לא פוגע בבני אדם וגם לא בחיות המחמד, אלא רק בחרקים שמהם רוצים להיפטר.

על-מנת להבטיח גם אפקטיביות וגם אי פגיעה בסביבה חשוב כאמור להזמין מומחים עם ניסיון בביצוע הדברות ירוקות, כמו למשל הדברות מיכאל ובוריס.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים