חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך תצ`פרו את עובדי החברה שלכם?

 

אנו כאנשים עובדים כל חיינו בכל מיני משרות ובכל מיני חברות. מידי שנה ובמהלך השנה ארגונים וחברות מעוניינים לצ’פר את העובדים שלהם והם לרוב עושים זאת בעזרת ימי כיף לחברות

 

אנו כאנשים עובדים כל חיינו בכל מיני משרות ובכל מיני חברות. מידי שנה ובמהלך השנה ארגונים וחברות מעוניינים לצ’פר את העובדים שלהם והם לרוב עושים זאת בעזרת ימי כיף לחברות. הלכנו לבדוק עם פורטל קרמל אילו אטרקציות מומלצות כיום לימי כיף אלו וגילינו שיש מגוון רחב מאוד. אם אתם צוות משאבי אנוש מחפש להרכיב תכנית שנתית, זה בדיוק המקום שאתם צריכים. תוכלו לשלוף מהפורטל אטרקציות נוספות ולתכנן שנה קדימה בהתאם לתקציב מותאם. 

חופשה שנתית באילת

אחת האפשרויות היותר מצוינות לצ’פר עובדים היא לקחת אותם לחופשה. קבוצות עובדים מאוד ישמחו לבלות באילת, אך חשוב מאוד לתכנן עבורם אטרקציות שימלאו את היום עבורם. אחת האטרקציות המצוינות שניתן לעשות באילת עם קבוצת עובדים היא מסיבת ריקודים על יאכטה או ספינה. מסיבה כזו תכלול אלכוהול טוב, ארוחה וקינוחים. הים האדום יחסית רגוע ויפה וערב כזה יכול להיות מאוד נעים וכיף עבור העובדים. עוד אטרקציה מצוינת באילת היא טיול ג’יפים. תוכלו לעשות שיירת ג’יפים ולהנות ממראה ההרים הצהוב של אילת היפה. מומלץ מאוד להכין בקבוק ריק ולמלא מהחולות הצבעוניים. כמו כן, תוכלו לעשות יחד עם המדריך עצירה, להכין פיתות בטאבון ולשתות תה צמחים נהדר. 

איפה עוד עושים ימי כיף לחברות?

ימי כיף לחברות ניתן לעשות  גם כיום שלם או אפילו אחר הצהריים ערב. תוכלו לסגור חוף, להכניס אליו אטרקציות נבחרות הכוללות דוכני אוכל, אטרקציות אקסטרים, אזורי בר ומוסיקה טובה. ניתן להוסיף גם מופע של אמן מוכר. העובדים מאוד נהנים מאירועים כאלו במהלך השנה וזה לגמרי מהגורמים שמעלים את המוטיבציה לעבודה. עוד יום כיף נהדר עבור קבוצות עובדים הוא יום שכולו פעילויות ODT. מדובר על פעילויות חוץ אשר עוסקות בשיתוף פעולה ותקשורת. פעילויות אלו מתאימות עבור מנהלים שמחפשים לגבש את קבוצת העובדים כי ידוע שככל ששיתוף הפעולה בין העובדים טוב יותר, כך העבודה מתבצעת מעולה. 

אטרקציות מצוינות לחגים ומועדים

עוד מועדים מצוינים להביא אטרקציות קטנות ונעימות לעובדים הם בחגים. קחו את החגים הגדולים ועשו מחוות קטנות לעובדים. בראש השנה ופסח ניתן לתת מתנה גדולה עבור כל עובד, בחנוכה להביא הצגת ילדים לילדי העובדים, בפורים לעשות ערב קריוקי או קזינו ובשבועות להביא הפעלות מוצרי חלב שינעימו את הבוקר של העובדים. כל המחוות הקטנות הללו נותנות המון אנרגיות לכל היום וזה פשוט מאוד נחמד. כמו כן, חשוב לא לשכוח גם מועדים כמו יום האישה, יום המשפחה ויום הפועלים שגם בהם ניתן לשלב אטרקציות מגניבות עבור אנשי הארגון. ישנו מגוון ענק של אטרקציות שאפשר לבחור לציון חג או מועד שתוכלו לבחור מתוכם. 

לסיכום, אם אתם מחפשים הפעלות לעובדים, כנסו לפורטל קרמל ותמצאו מגוון ענק של אטרקציות מעולות עבורם. העובדים שלכם יהנו ותפוקת העבודה תעלה ותהיה הרבה יותר טובה. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים