חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

יש לנו את ברכת יום ההולדת המושלמת בשבילך...

 

”הנני מצווה לכם, בניי ובנותיי, ביום הלידה של כל אחד, יכתבו לו אחיו ואחיותיו ברכת מזל טוב.” (הרב הגאון ישראל ליפשיץ - בעל ”תפארת ישראל”)

 

"הנני מצווה לכם, בניי ובנותיי, ביום הלידה של כל אחד, יכתבו לו אחיו ואחיותיו ברכת מזל טוב."  

(הרב הגאון ישראל ליפשיץ - בעל "תפארת ישראל")

עצה טובה נתן הרב ליפשיץ בשעתו... פשוט לרשום ברכת יום הולדת!

גם כיום, בעולם שנע בקצב מהיר, עולם פרקטי ותכליתי – המילה הכתובה עדיין מקבלת יחס של כבוד – ובכוחה לגרום לאדם אהוב לחייך ולשמוח, ואיזה כיף לגרום לזה - במיוחד ביום ההולדת שלו.

רגע, רגע, רגע...

 

מה קשורה עכשיו ברכת יום הולדת?

היום, כשכל אחד יודע בדיוק למי יש יומולדת בכל יום, כל אחד מקבל צרור של איחולים וירטואלים ביום ההולדת. אבל הצרור לפעמים קצת משעמם... מבט חטוף על הפיד בפייסבוק מראה כי רוב האנשים שולחים "יום הולדת שמח" או "עד 120" משעמם למדי לימי הולדת. לקרוא את זה ולפהק תוך כדי...

בא לכם להיות מקוריים? מצוין... אבל...

מאיפה מתחילים בכלל לחשוב על ברכה מקורית, עם חרוזים, עם פאנצ’ים ועם כמה בדיחות לא מזיקות? ובכלל... אולי מוזת הכתיבה לא נחה עלינו היום ובחיים העמוסים שלנו - למי בכלל יש את הזמן להתעסק עם זה? 

איפה בכלל מוצאים ברכות כאלו? אם רק היה אתר שיש בו את כל סוגי הברכות המקוריות שיש... שמעתם על משהו?

נעים להכיר!

והרי החדשות - 

חברת GREETiER הוקמה על ידינו כדי שתוכלו למצוא את ברכות יום ההולדת הכי מקוריות שיש (ויש עוד המון המון ברכות... לא רק ליום הולדת). לא עוד ברכות שהן תחליף לכדור שינה חזק, אלא ברכות מעוצבות בחרוזים, הומוריסטיות ומתוחכמות.

נשמע יותר מידי טוב?

אנחנו מבינים, אבל אתם מוזמנים לנסות בעצמכם –

https://greetier.com/birthday

באתר שלנו תוכלו לחפש את הברכה המתאימה לכם מבין מאות ברכות, ויש אפילו שוס מיוחד - תוכלו להעניק בשניות ברכה דיגיטלית מעוצבת ומפתיעה, והכי חשוב – מותאמת אישית בדיוק בדיוק למי שאתם צריכים...

אז נכון - אפשר לסיים את העניין ב"מזל טוב" בווטסאפ עם איזשהו אימוג’י משוכפל נחמד, ואפשר אפילו להשקיע עם עוד כמה סימני קריאה, אבל, אפשר גם במרחק של פתיחת עמוד חדש לבחור את ברכת יום ההולדת שתגרום למי שצריך להעלות חיוך רחב על הפנים – וזה באמת מה שצריך לקרות ביום הולדת.

אז קדימה, רבותיי... נברך?

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים