חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עיצוב פנים בתים פרטיים

 

עיצוב פנים בתים פרטיים - רוצים לחדש את מראה דירתכם? לשנות את חלוקת פנים הדירה לניצול מיטבי של החלל? קבלו כמה טיפים חשובים

 

כיום יש לא מעט אנשים אשר בוחרים לחדש את מראה דירתם. עד לפני מספר שנים בודדות רוב הציבור בחרו לעצב את דירתם בהתאם לכלל צורכיהם, ללא התחשבות יתרה בכל נושא העיצוב. גם הרהיטים החדשים שנכנסו לדירה נבחרו בעיקר על סמך רמת הפרקטיות שלהם כמעט ללא התייחסות למראיהם. אך בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתפיסתם של רבים את כל עולם העיצוב. עליית המודעות גרמה לרבים לרצות לחדש את מראה דירתם תוך יצירת קו עיצובי אחיד התואם את טעמם האישי והסגנון העיצובי המועדף עליהם. אם גם אתם רוצים לשנות את מראה דירתכם, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם לעשות זאת נכון. אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי מזה לא מעט שנים מכיר היטב את כל סגנונות העיצוב הקיימים כיום והדרכים לשלבם במדויק בכל דירה. ניסיון להשלים את הליך עיצוב פנים בתים פרטיים ללא היכרות מקיפה וידע נרחב בעולם העיצוב, יגמר בבלבול של ממש לנוכח הכמות האדירה של הסגנונות השונים הקיימים כיום. בחירות לא נכונות של רהיטים שאינם מתאימים לטעמם האישי של הגרים בדירה או לקו העיצובי האחיד אותו הם רצו להנחיל, וכן ניצול חלקי בלבד של כל חלל הדירה הם רק חלק מהפספוסים האפשריים. אז רגע לפני שאתם מתחילים בהליך עיצוב פנים בתים פרטיים, הנה לכם כל הנקודות החשובות ביותר עליהם אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי מקפיד בעיצוב כלל דירות לקוחותיו.

כך תדעו להתמודד עם המבחר הגדול של כל הסגנונות העיצוביים השונים - הדרך לבחור נכון 

עליית המודעות לכל עולם העיצוב הביאה עימה גידול משמעותי בביקושים לרהיטים רבים בשלל סגנונות עיצוביים שונים. בתגובה לכך, יצרני הרהיטים החלו לייצר מגוון עשיר של רהיטים בסגנונות עיצוביים שונים כך שגם אתם תוכלו למצוא את פרטי הריהוט שיתאימו במדוייק, הן לטעמכם האישי, והן לקו העיצובי בו בחרתם לעצב את כל דירתכם. אך הכמות הגדולה של הסגנונות השונים עלולה לגרום לכם לבלבול של ממש שיגרור בחירות לא נכונות. הנקודה הראשונה והחשובה ביותר שאתם חייבים להכיר טרם תחילתו של הליך עיצוב פנים בתים פרטיים היא היכרות מעמיקה עם טעמכם האישי עוד לפני שתגיעו למעמד הבחירה. אנשים רבים אשר לא הקפידו על היכרות מעמיקה עם טעמם האישי, הגיעו למעמד הבחירה ומצאו את עצמם אובדי עצות ומבולבלים לחלוטין לנוכח כלל הדגמים והצבעים השונים. בלבול מיותר זה בבחירת הרהיטים להשלמת הליך עיצוב פנים בתים פרטיים עלול לגרור בחירות לא נכונות שבמקרה הטוב, יאלצו אתכם להחליף את פרטי הריהוט שבחרתם (מה שכמובן יגרור לא מעט עיכובים ופרוצדורות) ובמקרה הפחות טוב יאלצו אתכם להתמודד עם רהיטים שאינם מתאימים לטעמכם האישי או לקו העיצובי בו בחרתם לעצב את הדירה כולה, לאורך שנים. אז איך מכירים לעומק את טעמכם האישי בדרך לבחירה ממוקדת ומדוייקת אתם שואלים? לפני שנציג מספר טיפים חשובים, כדאי שתכירו את כל הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים בוחרים בהליך עיצוב פנים בתים פרטיים.

הגוזלים ברחו מהקן? הגיע הזמן לשנות את פני הדירה לניצול מרבי של החלל 

הסיבה הראשונה והשכיחה ביותר בגינה רבים פותחים בהליך עיצוב פנים בתים פרטיים היא רצון לשינוי. לקוחות רבים הבוחרים להיעזר בשירותיו של אריה גולדין - מעצב פנים, בוחרים בו בכדי לחולל שינוי ניכר ומשמעותי במראה דירתם. כפי שהזכרנו מעלה, בשנים האחרונות חלה עליית מודעות משמעותית לכל נושא העיצוב מה שגורר רבים לרצות לשנות את כל מראה הדירה. אז אם גם לכם נמאס מארונות המטבח המיושנים, מחוסר האחידות העיצובית בדירתכם, מהדלתות החורקות שכבר מתחילות לאבד את צבען או מהריצוף הקטן שכבר מזמן לא קיים עוד, אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי להליך עיצוב פנים בתים פרטיים הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. סיבה נוספת הגורמת לרבים להחליט לעשות צעד ולשנות את פני דירתם היא יציאת הילדים הבוגרים מהבית. אריה גולדין - מעצב פנים המסייע לרבים בהליך עיצוב פנים בתים פרטיים מסביר כי רבים מלקוחותיו נעזרים בו כדי לשנות את חלוקת הדירה בשל יציאתם של הילדים הבוגרים מהבית. יציאת הילדים הבוגרים מאפשרת לשנות את כל חלוקת הדירה, להרחיב את החללים המשותפים על חשבון חדרי שינה בהם אין שימוש עוד, ולנצל היטב את כל החלל. הליך זה של עיצוב פנים בתים פרטיים על ידי איש מקצוע מיומן יבטיח לכם ניצול מיטבי של כל חלקי הדירה תוך יצירת קו עיצובי אחיד ורציף שנבחר בקפידה, בהתבסס על טעמם האישי של הגרים בה. סגנונות העיצוב השכיחים והמבוקשים ביותר כיום הם עיצוב פנים מודרני ועיצוב פנים כפרי. עיצוב פנים מודרני כולל גמורים חדשניים לעומת העיצוב הכפרי המשלב עיצובים מיושנים וחמימים יותר. 

חשוב שתכירו כמה שיותר דגמים שונים ותמקדו היטב את טעמכם לפני מעמד הבחירה - כמה צעדים פרקטיים להצלחה 

כעת, לאחר שנגענו בשינוי הגדול שכל עולם העיצוב עובר בשנים האחרונות ובסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים כיום בוחרים בהליך עיצוב פנים בתים פרטיים, כדאי שתכירו את כל הטיפים החשובים שיסייעו לכם לבחור נכון את פרטי הריהוט המתאימים ביותר עבורכם. ראשית, חשוב לערוך היכרות מעמיקה עם טעמכם האישי תוך התחשבות בקו העיצובי האחיד ובשלל הרהיטים הקיימים שעתידים להישאר גם לאחר תום שינוי פני הדירה. לא מעט אנשים הבוחרים לדלג על שלב חשוב זה בטענה כי הם מכירים היטב את טעמם האישי ואין כל סיבה לבזבז זמן יקר על כך, מוצאים את עצמם מבולבלים לחלוטין במעמד הבחירה. בלבול זה גורר בחירות לא נכונות ולא מותאמות לטעמם האישי ולקו העיצובי בו הם בחרו. לכן, אל לכם לוותר על שלב זה, גם אם אתם בטוחים שאתם מכירים את טעמכם האישי על בוריו. שלב היכרות עם טעמכם האישי כולל מספר צעדים פשוטים. תחילה, חשוב להכיר כמה שיותר סגנונות עיצוביים שונים בכל הצבעים והצורות הקיימים כיום. מיקוד טעמכם האישי ללא היכרות עם כמה שיותר דגמים שונים לא יהיה מיקוד מספיק אפקטיבי בשל העובדה הפשוטה שישנם דגמים רבים שאילו היו נכללים בשלבי המיקוד, היו יכולים לשנות את בחירותיכם. שלב זה לא דורש מכם יותר מכמה דקות בודדות ברשת. 

שני שלבי סינון חשובים למיקוד טעמכם 

לאחר מכן, חשוב לשלול את כל הסגנונות והצבעים אליהם הכי פחות התחברתם כך שישארו מספר מצומצם של דגמים לבחירה. מיד לאחר שלב הסינון הראשון עוברים לשלב הסינון השני הכולל את בחירת הדגמים והצבעים המועדפים עליכם מבין כל הדגמים שעברו את שלב הסינון הראשון. הליך מיקוד זה הכולל היכרות עם כמות גדולה של דגמים ושני שלבי סינון, יאפשר לכם להגיע ממוקדים למעמד הבחירה ולהצליח להימנע מבלבול מיותר שיגרור בחירות לא נכונות.

אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי ומיומן מציע שירותי עיצוב פנים בתים פרטיים עבור לקוחותיו. בין כלל שירותיו הוא מסייע לנצל נכון את כל חלל הדירה, לשנות את פני החלל בהתאם לצרכי הלקוח, לבחור נכון את פרטי הריהוט המתאימים ביותר לטעמם של לקוחותיו תוך התאמתם לקו העיצובי בו הם בחרו ועוד. 

 

קראו עוד באתר או ראו עוד בפייסבוק

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים