חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

להתאים עצמנו לעולם של היום: קורסי שפות מקצועיים

 

העולם בו אנו חיים כיום הולך ומשתנה בקצב מסחרר, אשר רק הולך וגובר משנה לשנה. במיוחד לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות המואצות של העשורים האחרונים, במובנים רבים תחומים מרכזיים בחיים כמו שוק העבודה משתנים לנגד עינינו בצורה מבהילה...

 

העולם בו אנו חיים כיום הולך ומשתנה בקצב מסחרר, אשר רק הולך וגובר משנה לשנה. במיוחד לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות המואצות של העשורים האחרונים, במובנים רבים תחומים מרכזיים בחיים כמו שוק העבודה משתנים לנגד עינינו בצורה מבהילה, ומאלצים אותנו לבצע התאמות ופעולות שונות אשר יכינו אותנו בצורה טובה יותר להתמודד עם המציאות התזזיתית בה אנו צפויים להמשיך ולחיות בעשורים הקרובים. אחת הדרכים לשדרג ולהכין את עצמכם לקראת החיים בעולם של גלובליזציה ואינטרנט היא למידה ממוקדת ומקצועית של שפות מרכזיות וחשובות

קורסים מקצועיים ללימודי שפות לצרכי עבודה, עסקים, לימודים ועוד

הצורך בלמידת שפות מרכזיות שונות באופן מרוכז, מהיר ויעיל יחסית הביא מכללות ובתי ספר שונים להציע קורסים מקצועיים ממוקדים בשפות ספציפיות, תוך התייחסות לתחומי עיסוק מרכזיים בהם אנו עלולים להזדקק במיוחד לשפות אלו, דוגמת עבודה בחו"ל או עם גורמים מחו"ל, לימודים גבוהים ועוד. 

דוגמה טובה לכך היא קורס אנגלית עסקית, המיועד לכל מי שזקוק לשליטה טובה יחסית באנגלית לצורך עבודתו, בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף. כלומר, למידת אנגלית עסקית ברמה טובה אינה רלבנטית אך ורק עבור אנשי עסקים המנהלים כל היום פגישות עסקים עם אנשים ממדינות אחרות עימם הם יכולים לתקשר בעיקר באנגלית, אלא גם עבור קשת רחבה של אנשים בתפקידים נוספים. במקרים רבים לא ניתן בהכרח לדעת מראש כיצד והאם אנגלית ברמה טובה תסייע לתפקוד טוב יותר בעבודה, כך שלמידת שפה מסודרת וממוקדת יכולה לסייע לקדם הרבה מאוד אנשים באינספור תפקידים שונים (כמו גם אנשים רבים עם שאיפות אלו ואחרות, גם אם כרגע אינם זקוקים מיידית לשליטה טובה בשפה זרה).

קורס אנגלית עסקית מאפשר בתך כמה חודשים לשפר משמעותית את רמת האנגלית הכללית, אך במיוחד לסגל לעצמכם בצורה טובה יותר אנגלית עסקית – ביטויים שונים הרלבנטיים במיוחד לעולם העסקי והמקצועי, דרכי דיבור וכתיבה רשמיות ומקצועיות יותר, האופן בו נהוג לגשת ולשוחח באנגלית בעולם העסקי והרשמי ועוד.

רכישת שפה כהימור טוב לעתיד

האפשרות לרכוש באמצעות קורסים מקצועיים רמה גבוהה יותר של שליטה בשפה זרה ורלבנטית, דוגמת אנגלית עסקית, היא במקרים רבים גם סוג מסוים של הימור בטוח יחסית. למעשה, כל לימודים אליהם נירשם וכל תחום אליו ננסה להיכנס ולעסוק בו הם בבחינת הימור, במיוחד בעולם של היום. בתנאים אלו, שליטה טובה יותר בשפה כמו אנגלית (כמו גם למידה של סינית, למשל) מהווה הימור כמעט בטוח – איננו יודעים אמנם מה יוליד יום וכיצד ייראה שוק העבודה בעוד עשר, עשרים או שלושים שנים, אך מה שכמעט בטוח הוא כי נחיה בעולם יותר ויותר גלובאלי עם אפשרויות תקשורת ותחבורה מתקדמות ויעילות יותר ויותר, מה שיכול להוליד רק עוד אינטראקציה בינינו לבין גורמים המתנהלים בשפות זרות. לא יזיק אם האנגלית שלנו, או כל שפה זרה ספציפית אחרת, יהיו ברמה גבוהה יותר.

מחפשים קורסים מקצועיים? היכנסו לאתר המכללה העסקית המציעה מגוון קורסים והכשרות מקצועיות אונליין ובכיתות קטנות בעולם העסקים.

קרדיט לתמונה: פוטוליה

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים