חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קריירה בנדל”ן עם התמחות בייעוץ משכנתאות ותיווך

 

במסגרת החיפוש הנרחב של אינספור אנשים בארץ, צעירים ומבוגרים כאחד, אחר תחום התמחות אשר יקנה להם קריירה יציבה וארוכת טווח, קיימות אפשרויות אטרקטיביות ומתבקשות במיוחד שכדאי להכיר

 

במסגרת החיפוש הנרחב של אינספור אנשים בארץ, צעירים ומבוגרים כאחד, אחר תחום התמחות אשר יקנה להם קריירה יציבה וארוכת טווח, קיימות אפשרויות אטרקטיביות ומתבקשות במיוחד שכדאי להכיר. אלו קיימות וודאי בתחומים רבים ומגוונים, אך כאן נרצה להתייחס ספציפית לשילוב ייחודי בין עולם הנדל"ן ועולם הפיננסים. שתי דוגמאות בולטות מתוך התחומים הללו שכדאי להכיר הוא מקצועות כמו תיווך מצד אחד, וייעוץ משכנתאות מצד שני. מדוע וכיצד יכולים דווקא שני תחומים אלו לספק לרבים מאיתנו את הדרך בה נצליח לבנות במהירות רבה יחסית קריירה יציבה ועיסוק מניב לטווח הארוך?

ביקוש גבוה ויציב בעתיד הנראה לשירותי ייעוץ משכנתאות

נתחיל עם ייעוץ משכנתאות – באמצעות קורס יחסית פשט ומתומצת הנמשך לאורך שניים עשר מפגשים ומועבר במתכונת גמישה ונוחה ניתן לקבל את הידע וההסמכה הנדרשים על מנת לעסוק בייעוץ משכנתאות באופן מקצועי, או לפחות להתחיל לעסוק בתחום בהתמחות. מדוע אנו ממליצים כאן דווקא על ייעוץ משכנתאות כמקצוע מעולם הנדל"ן ששווה לשקול בחיוב להתמחות בו? התשובה לכך פשוטה – ביקוש לשירותיהם של יועצי משכנתאות. רמת ביקוש זו גבוהה ביותר שיראל כיום, ולפי כל הנתונים, הסימנים וההיגיון הבריא צפוי להמשיך להיות גבוה ורק לעלות בעתיד הנראה לעין.

למה? ובכן, משכנתא היא סוג ההלוואה הנפוץ והפופולארי ביותר לצורך רכישת נכסי נדל"ן. זו הדרך בה זוגות צעירים וחסרי ממון משמעותי מצליחים לממן לעצמם דירה, וגם אנשים אמידים שלא חסר להם כסף ומשקיעים בנדל"ן עושים זאת לרוב באמצעות משכנתא, מכיוון שהם יכולים וזה משתלם עבורם. 

כל אלו, כמו גם רבים נוספים, זקוקים לרוב לייעוץ מקצועי בטרם הם חותמים על המשכנתא, מכיוון שמדובר בהלוואה גדולה ומורכבת שקשה להבין את פרטיה הרבים על בוריים ולהיות בטוחים כי אנחנו מקבלים את העסקה הטובה ביותר שאנחנו יכולים לקבל. יועצי המשכנתאות הם אנשי המקצוע המסייעים במקרה זה להבין את ההצעה של הבנק לעמק ואת כל פרטיה השונים, על מנת להצליח לבצע שיפוט מושכל ולחתום בסופו של דבר רק על ההצעה המשתלמת ביותר ספציפית עבורנו.

קורס תיווך 

האפשרות המומלצת והאטרקטיבית השנייה לקורס מתומצת שיפתח בפנינו תחום עיסוק מבוקש וחדש (עבורנו...) בעלם הנדל"ן היא זו של קורס תיווך.

תיווך הוא מקצוע מרכזי בעולם הנדל"ן, והוא שרד יפה מאוד את המעבר של העולם לעידן הדיגיטלי בו כולם יכולים לתקשר אחד עם השני ללא תיווך מיוחד. עולם הנדל"ן הוכיח כי למתווכים ערך מוסף משמעותי גם (ואולי במיוחד) בעידן האינטרנט ותקשורת המחשבים, והביקוש לשירותי תיווך רק הולך ועולה כל הזמן.

על מנת לעסוק בתיווך באופן מקצועי וחוקי יש להחזיק ברישיון תיווך, אותו מקבלים רק לאחר מעבר בחינה רשמית מטעם רשם המתווכים. קורס תיווך מכין את התלמידות והתלמידים למבחן זה בצורה הטובה ביותר,ומבטיח כי יוכלו במהרה לזכות ברישיון הנכסף, ולהתחיל עסוק בתחום באופן מקצועי.

מחפשים קורס יועץ משכנתאות? קורס תיווך? היכנסו לאקדמיה לפיננסים מבית BDO המציעה מבחר הכשרות מקצועיות בעולם הנדל"ן. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים