חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השתלות שיער לנשים

 

גוף האישה עובר מספר שינויים הורמונליים בעקבות הריונות, גיל המעבר, טראומות פיזיות או לחצים נפשיים. שינויים אלה מתרחשים במחזורים ועלולים להוביל לנשירת שיער או דילול השיער בחלקים שונים של הראש

 

גוף האישה עובר מספר שינויים הורמונליים בעקבות הריונות, גיל המעבר, טראומות פיזיות או לחצים נפשיים. שינויים אלה מתרחשים במחזורים ועלולים להוביל לנשירת שיער או דילול השיער בחלקים שונים של הראש. 

למרות שנשים רבות משתמשות במספר שיטות ופתרונות כמו סגנונות עיצוב שיער ומוצרים שונים לטיפוח השיער על מנת להסתיר את הבעיה, נשירת השיער עלולה לגרום להן למצוקה רגשית משמעותית.

אפשרויות השתלות שיער לנשים

לנשים שסובלות מבעיות נשירת שיער יש פתרונות זמינים שונים לשיקום השיער באמצעות הליכי השתלות שיער לנשים. השתלת יחידות זקיקים, למשל, היא הליך יעיל שתומך בצמיחה מחודשת של השיער כמעט ללא סיכונים.

ניתן לעבות את קו השיער הקיים באמצעות כמה מהשיטות הטובות ביותר של השתלות שיער לנשים שיש להן אזור תורם מספיק בראש, ממנו אפשר לקחת שתלים להשתלה באזורים הדלילים.

שיטת השתלת יחידות זקיקים

שיטת השתלת יחידות זקיקים היא שיטת השתלת שיער לנשים שמניבה את התוצאות הכי טבעיות, ונחשבת לאחת השיטות הטובות ביותר של פתרונות להתקרחות. השיטה מטפלת באזור הפגוע בקרקפת, ומחקה את צמיחת השיער הטבעית ביעילות ולטווח הארוך.

המנתח מבצע השתלה של מאות או אלפי זקיקים שמאפשרים לשיער לצמוח בהתמדה תוך כמה חודשים. השתלת זקיקים היא הליך השתלה מתקדם שעובד מצוין ומספק תוצאות מובטחות של מראה טבעי.

שלבי השתלות שיער לנשים

שלב האבחון

בשלב זה, המנתח מאבחן את המטופלת וקובע אם היא מועמדת מתאימה להשתלת שיער. הסיבה העיקרית להצלחת השתלת השיער היא כמות השיער באזור התורם. קביעת אזור החיתוך מתבצעת בשלב זה כדי לקבוע את האזור בו יגדל השיער באופן מלא לאחר הגילוח.

לאחר קביעת האזור להשתלת שיער, מתבצעת הרדמה מקומית כדי שניתן יהיה להתחיל את הטיפול בנוחות.

במהלך הניתוח

לאחר שלב ההרדמה, יש להקהות מעט את הקרקפת כדי למנוע כאב במהלך השתלת השיער, ואז מתחיל שלב הקטיף בו נלקחים זקיקים שיער מהאזור התורם באמצעות מכשיר מיוחד שמיועד לקטיפת זקיקים באופן מדויק. 

מנתח שיקום שיער שמתמחה בהליכי השתלות שיער לנשים בוחר בקפידה את השתילים הנכונים מהאזור התורם על מנת שלא לגרם למרחב גדול ללא שיער באזור זה. בשלב הבא, הזקיקים נשמרים בנוזל מיוחד, כך שהם נשמרים במצבם הטבעי.

שלב פתיחת הערוצים להשתלת זקיקי השיער

לאחר נטילת הזקיקים להשתלה, הרופא המומחה פותח את החריצים הזעירים בהם יוצבו הזקיקים שנלקחו, באמצעות מכשיר מיוחד, ומוודא כי החריצים שבהם יגדל השיער מבוצעים בזווית שתואמת את נתיב הצמיחה הרגיל של השיער.

שלב השתלת השיער

בשלב זה, מנתח שיקום שיער, בסיוע של הצוות הרפואי, משתיל את הזקיקים להשלמת הליך השתלת השיער. מנתחי השתלות שיער וצוותים רפואיים שמועסקים במרכזים רפואיים לשיקום שיער מתמחים בטיפוח קו השיער כך שהשיער יגדל בצורתו הנכונה. 

ברוב המקרים, הליכי השתלות שיער לנשים נמשכים כשלוש עד ארבע שעות, בהתאם לחומרת נשירת השיער ומספר הזקיקים הדרושים להשתלה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים