חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך למצוא עורך דין פלילי מומלץ בפתח תקוה ב-2021?

 

עורך דין פלילי בעיר כמו פתח תקווה הוא מצרך לא נדיר במיוחד. ישנם המון עורכי דין פליליים בעיר ובסביבתה כמעט כל שכונה באזור. החשוב הוא לא רק למצוא עורך דין פלילי בפתח תקווה, אלא למצוא עורך דין פלילי טוב ואיכותי שיענה על כל דרישותינו ובעיקר, יוציא אותנו מהצרה אליה נקלענו

 

עורך דין פלילי בעיר כמו פתח תקווה הוא מצרך לא נדיר במיוחד. ישנם המון עורכי דין פליליים בעיר ובסביבתה כמעט כל שכונה באזור. החשוב הוא לא רק למצוא עורך דין פלילי בפתח תקווה, אלא למצוא עורך דין פלילי טוב ואיכותי שיענה על כל דרישותינו ובעיקר, יוציא אותנו מהצרה אליה נקלענו.  

כאשר תידרשו להגיב להליך פלילי שמתנהל נגדכם, לא תמיד תדעו כיצד לפעול ואיך להגיב. הרבה מהפעמים זה יפתיע אתכם כמו רעם ביום בהיר. תילקחו לחקירה, בלי לדעת אפילו למה או מה מחכה לכם בחדר האפרורי בתחנת המשטרה - מה גם שחוקרי המשטרה לא תמיד ברורים לגבי העבירה, דבר שמשאיר אתכם במתח ולחץ רב.   

במה יכול לסייע עורך דין פלילי איכותי?  

עורכי דין פליליים טובים באזור פתח תקווה והסביבה הם אמנם מצרך מתבקש מאד אבל לפני כן, חשוב להבין במה יכול לסייע לנו עורך דין פלילי:  

מתן ייעוץ לפני חקירה  

עדיף לשכור את שירותיו של עורך הדין הפלילי, כבר בשלב החקירה הראשונית. בדרך כלל במקרה של עבירות פליליות כדוגמת סמים או נשק או אלימות, החקירה תתבצע עם פתיחת החקירה ותקרה גם במפתיע, כאשר בלשי המשטרה יגיעו אליכם הביתה "לשלוף" אתכם לחקירה. גם במקרה בו הנכם  מזומנים, בצורה נעימה ככל שתהיה לחקירה באמצעות שיחת טלפון מהחוקר "החביב", עליכם לפנות לעורך דין. דעו, כי הזמנה לחקירה נעשית רק כאשר קיים חומר ראייתי רב על שולחנו של החוקר שרק מחכה לאישור או הפרכה שלכם ולכן, חשובה שיחת הייעוץ על מנת להבין כיצד להתנהל מעתה והלאה.  

שימוע לפני כתב אישום 

במקרה של עבירה חמורה, התביעה תהיה חייבת לזמן לשימוע בטרם הגשת כתב אשום פלילי. לישיבת שימוע לפני הגשת כתב אישום מגיע עורך הדין הפלילי - הוא סנגורו של החשוד - במטרה לשכנע את התביעה לחזור בה מכוונתה להעמיד את החשוד לדין ולשם כך להשמיע טיעונים משכנעים, ובכלל זה, להצביע על בעיות בניסוח ומשמעות כתב האישום, בראיות הקיימות בתיק, ולהצביע על סיכויי ההרשעה הנמוכים במידה ויוגש בכלל כתב אישום

כתב הסדר טיעון 

בטרם יגיע בכלל האירוע לפתחו של בית המשפט, תהיה הערכאה אשר תהיה, יעדיפו גם בפרקליטות לסגור את המקרה בהסדר טיעון בין התביעה לבין ההגנה. במסגרת הסדר הטיעון יבקשו בפרקליטות את ההודאה המלאה של החשוד אל מול עונש שיקבע מראש. אין חובה מצד בית המשפט לקבל את הסדר הטיעון ולכן הוא מאד חופשי בניסוחו. עורך דין פלילי טוב יידע לומר לכם כיצד לנסח את הסדר הטיעון שבמסגרתו תענשו בצורה המופחתת ביותר, או אולי בכלל לא, אבל בתמורה תיאלצו להודות כי טעיתם, שגיתם ועברתם עבירה. לעיתים משתלם הרבה יותר להסכים להסדר טיעון, גם אם אינכם שלמים אתו, כדי לקבל את תנאי הסדרי הטיעון המקלים אל מול גזר הדין העתידי שעלול להיות חמור אף יותר.

ייצוג בבית המשפט  

לאחר שהחליטה הפרקליטות להגיש נגדכם כתב אישום ובמידה שהאופציה של הסדר טיעון לא צלחה, יגיעו שני הצדדים לבית המשפט על מנת להתחיל בדיונים. בבית המשפט ההתנהלות היא על פי חוקים ותקנות שנקבעו מראש ויש לנהוג בהתאם. כאשר נאשם יושב בבית המשפט, עליו לשמוע המון טענות שעולות נגדו מצד התביעה והמדינה, שסבורות עד לאותו שלב, כי קיים חשד סביר מאד שהנאשם באולם הוא זה שעבר את העבירה האמורה. תפקידו של עורך הדין הפלילי יהיה להפריך את האישומים הללו והוכיח, כי על אף האמור, הלקוח אותו הוא מייצג - נקי מכל רבב. עורך דין טוב יעשה זאת באמצעות תצוגה כריזמטית ומשכנעת. 

הגשת וניסוח ערעור 

גם אם התיק בו אתם נאשמים לא צלח כפי שרציתם ובית המשפט גזר עליכם אשמה ואולי גם עונש מאסר או קנס כספי שאינכם מרוצים ממנו כלל וכלל, הרי שיש מה לעשות ואפשר לנסח ערעור על החלטת השופט לערכאה גבוהה יותר. שימו לב שלפעמים על אף שאנו חושבים שקיבלנו "גזר דין מוגזם מידי", זהו למעשה הרע במיעוטו ודיון בערכאה גבוהה יותר עלול להיות לנו כרועץ. תנו לעורך דין פלילי ומנוסה להציג לכם את האופציות העומדות בפניכם על מנת שתקבלו החלטה מושכלת.  

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים