חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עורכי דין מומלצים באזור ראשון לציון

 

כאשר אתם ניגשים לחפש עורך דין אמין, מקצועי ואיכותי בעיר ראשון לציון, תגלו שהמשימה אינה דבר קל ופשוט. לעיר יש היצע רק של משרדי עורכי דין שונים ולכל אחד עיסוק וענף בו הוא מתמחה ושכר טרחה אותו הוא גובה

 

בין אתם מעוניינים בעורך דין על מנת להגן על עצמכם מפני הליך פלילי או בין אם אתם מעוניינים לשכור את שירותיו של עורך דין לטובת הגשת תביעה נגד גוף שחייב לפצות אתכם בגין אירוע שקרה או אפילו אם אתם מעוניינים להתחיל בהליך גירושין, יש כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שמתחילים לחפש עורך דין מקצועי ואיכותי בעיר ראשון לציון:   

קשר אישי

רצוי לשים לב כבר בפגישה הראשונה, מי עורך הדין, מה הסגנון שלו והאם הוא נראה לכם האדם שיוכל ללוות אתכם בתהליך הזה. הדבר אמנם תלוי בתיק אבל בכל מקרה מדובר במתן שירותים משפטיים. תיאלצו לפגוש בעורך הדין שלכם מספר פעמים, אז כדאי שזה יהיה אדם שמתאים לכם ושיש לכם שיח איתו וחשוב מכך, חשוב שתרגישו בנוח לספר לו ולשאול אותו את כל העולה על רוחכם.   

מקצועיות וניסיון

שימו לב כבר בבדיקה הראשונית, אם דרך חברים או אם דרך הרשת ואינדקס עורכי דין, מה הרזומה של אותו עורך הדין המומלץ. נסו אפילו לחפש את שמו בגוגל ולראות אם קיימות תוצאות. אם עורך הדין לקח חלק במשפט ידוע או מוכר, הרי שהדבר יופיע ברשת ותוכלו לראות אם ניצח או הפסיד. מעבר לכך, אם אתם שומעים המלצה מחבר, בקשו את חוות דעתו על עורך הדין ועל יחסו ללקוחות.   

שכר טרחה

כמו המון מוצרים ושירותים שאנו רוכשים, ייעוץ משפטי הוא לא דבר שנחשב זול. מצד שני, אין סיבה שהוא יהיה יקר מידי ויעיק על הכיס שלכם בצורה שבה זה יגרום למצב כלכלי ירוד. יש לדעת, כי המחיר תלוי בכמה גורמים. אם ההליך המתבקש על ידכם הוא סטנדרטי כמו ניסוח חוזה, עליכם להשוות בין מספר משרדי עורכי דין, אבל במקרה של ניהול תיק מורכב יותר ומסובך יותר שדורש זמן מלאכת מחשבת, הרי ששכר הטרחה יהיה בהתאם.

מצאנו כבר! הנה כבר מעורכי הדין הטובים ביותר באיזור ראשון לציון:   

משרד עו"ד תום שנפ | ה’ באייר 39, ראשון לציון, ישראל  

אם נפגעתם ממה שכתבו עליכם בפייסבוק או שמישהו החליט, כי מה שכתבתם הוא פוגעני עבורו, עליכם להצטייד בעורך דין מתאים כמו משרד עו"ד תום שנף. לאורך השנים ובמסגרת עבודתו, צבר עו"ד תום שנפ מומחיות רבה בתחומי הליבה של המשרד, תוך שהוא מייצג את החברות הגדולות והמובילות במשק ומייעץ להן בתחומים אלה. בנוסף, ייצג עו"ד שנפ גורמים פרטיים בתביעות שעניינן הגנת הפרטיות ולשון הרע. עו"ד תום שנפ צבר הצלחות רבות בבתי המשפט, בבוררויות ובגישורים בנושאים אלו, תוך מתן דגש על הגעה לתוצאה הרצויה ללקוח.   

משרד עו"ד שי גבע | יצחק מודעי 2, בית אלה, רחובות  

אם החלטתם להתגרש, מוטב שתעברו את ההליך המורכב הזה בליווי משרד עו"ד מנוסה בעל וותק. לעו"ד שי גבע ייחודיות וניסיון עשיר בעולם המשפט בתחום עיסוק המשרד אשר עוסק בדיני משפחה, ירושות וצוואות  דיני עבודה וליטיגציה אזרחית.
במהלך השנים, סייע עו"ד שי גבע ללקוחותיו לפתור את בעיותיהם תוך פיתוח אסטרטגיות משפטיות אשר תאמו באופן מיטבי לכל לקוח לשם השגת הפתרון הטוב ביותר עבורו.  

 משרד עו"ד בת חן טייץ | פרופ’ חיים פקריס 4, רחובות  

אם ברצונכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם, בין אם מהביטוח הלאומי או בין אם מכל גוף אחר אותו אתם תובעים, עדיף שתעשו זאת באמצעות משרד עו"ד בת חן טייץ. המשרד מייצג בערכאות בתי המשפט השונות בין היתר, בתי משפט, בתי הדין לעבודה, וועדות רפואיות של ביטוח לאומי וחברות ביטוח פרטיות. המשרד מלווה את הלקוח מתחילת ההליך המשפטי ועד לפתרון הסוגיה המשפטית, לאורך כל הדרך מהפגישה במשרד ועד הדיון בבית המשפט.  

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים